Roger's stereo set

Gestart door Roger Black, augustus 27, 2009, 14:56:32

Vorige topic - Volgende topic

KillaZ

Erg zuur!
Zelfs de BMW verkoop mocht niet baten begrijp ik?

Denon X4100W - Fronts: Quadral Aurum 70 - Center: Quadral Aurum Base - Sub: BK XLS 200 Cherry - Wetek Hub

Roger Black

Die is nog niet verkocht..

Het is een foutje van mijzelf in de belastingaangifte van 2008. En dat moet nu in een keer terugbetaald worden. Mijn fout, stom, dus nu de consequenties dragen.

Iemand een idee voor 2e hands actieve monitoren voor max €250 p.p.? Ik denk zelf aan de Quad 9L actief of de 11L actief.. Of Audio engine, klinkt dat een beetje?

Roger Black

Citaat van: koosnaampje-audiofiel op juni  7, 2011, 12:20:04
Roger man...dat is kl#te zeg.
Als je echt geen muziek meer hebt, dan heb ik nog wel een NAD te leen.

Sterkte man.

Dank je man! Ik wil echter voor een klein bedrag wat actiefs kopen.

Jason B.

Sterkte Roger !!!!

Wellicht al geprobeerd, maar
kun je niet bij een ander geld lenen of bij de Belastingdienst een uitgestelde (termijn)betaling aanvragen (kost je uiteraard meer door de rente) ?
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Roger Black

Citaat van: Jason B. op juni  7, 2011, 16:14:06
Sterkte Roger !!!!

Wellicht al geprobeerd, maar
kun je niet bij een ander geld lenen of bij de Belastingdienst een uitgestelde (termijn)betaling aanvragen (kost je uiteraard meer door de rente) ?

Dank je! En bedankt voor het meedenken, maar ik wil eigenlijk niet verder dan dit op de situatie in gaan. Komt goed, nu ff downgraden en later gewoon weer opbouwen.  :)

AbZ

Citaat van: Roger Black op juni  7, 2011, 12:56:07Iemand een idee voor 2e hands actieve monitoren voor max €250 p.p.? Ik denk zelf aan de Quad 9L actief of de 11L actief.. Of Audio engine, klinkt dat een beetje?
p.p. = per paar?  Ik zou even naar Fostex kijken.  Scherp geprijsd maar serieus geluid en ziet er ook nog aardig uit.  AudioEngine is meer van het niveau iPod of direct aan de pc.  Sterkte met de fiscus.

Sjaudio

Kijk even op www.thomann.de.

Bijvoorbeeld deze:

244 euro per paar, en prima kwaliteit.

AbZ

Citaat van: Sjaudio op juni  7, 2011, 22:24:34
Kijk even op www.thomann.de.

Bijvoorbeeld deze [behringer]

244 euro per paar, en prima kwaliteit.
Thomann is idd voordelige toko  :thumbs-up:  maar die Behringer monitors, au  :-\

Sjaudio

Citaat van: AbZ op juni  8, 2011, 00:46:12
Thomann is idd voordelige toko  :thumbs-up:  maar die Behringer monitors, au  :-\

Deze nieuwe reeks al eens gehoord, voordat we conclusies gaan trekken?

AbZ

:yawnee:  Iedereen een fijne dag gewenst en Roger ook een schoon topic  :coffee:

Roger Black

AbZ

Roger Black

Ik heb nog een oude technics versterker in de hoek staan. Ik ga deze maar eens stofvrij maken en testen. Ik denk dat ik dan de BA A25's aanschaf als ik een koper voor mijn speakers heb gevonden.

Dan zou de situatie zo zijn: Airport/BR-speler -> XDA-1 -> Technics als eindbak -> A25's

Jason B.

Citaat van: Roger Black op juni  9, 2011, 10:20:23
Airport/BR-speler -> XDA-1 -> Technics als eindbak -> A25's

Daar speel je menig (melkpak)-luisteraar compleet mee weg!  ;)

PS:
Mocht je echt zonder speakers komen te staan, dan kun je mijn draadloze Sennheisser  :music: wel lenen. Ik zou niet zonder mijn dagelijkse muziek kunnen.... deze staat toch stof te vangen.
Stereo :Carat I57 (HD)CD-receiver | Elipson Planet L  speakers
HT      : Samsung UE48H6850 Curved 3D-HDTV | Panasonic DMP-BD300 3D | Humax iRHD5000C | Voeding: Monster HDP750 HD | Kabels: AudioQuest&IXOS | Meubel: Dagetti Vulcano | Hoofdtelefoon: Audio-Technica

Slaapkamer: Panasonic TH37PX8 | NAD T562 Dvd-speler

Roger Black

Citaat van: Jason B. op juni  9, 2011, 11:01:41
Daar speel je menig (melkpak)-luisteraar compleet mee weg!  ;)

PS:
Mocht je echt zonder speakers komen te staan, dan kun je mijn draadloze Sennheisser  :music: wel lenen. Ik zou niet zonder mijn dagelijkse muziek kunnen.... deze staat toch stof te vangen.

Dank je! Maar dat komt wel goed  :)

Roger Black

Hey people,

Ik ben weer terug. Lang niet met HiFi bezig geweest, maar laatst een leuke Cyrus 3 gekocht en vrijwel voor niks de BNS Advance 40 Jubilee, daartussen de Van Den Hul Teatrack als luidsprekerkabel. En ja, ik heb het virus weer te pakken ;)

Cyrus is nieuw voor mij en ik zou graag wat ervaringen delen en tips vragen. :)

Mitch--

Leuke versterker! Bij mij is het hifi virus ook ooit begonnen met een Cyrus 3! Have fun :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Devialet Expert Pro 220-Trivium Audio Cables

Roger Black

Nieuwe speakers  :) Mission 751. Wat een upgrade.
Tevens een dacje gescoord, de Firestone Fubar.

Klinkt erg strak nu!

twani

Hey Roger, good to have you back!!!!!!

Roger Black

Een leuke upgrade gedaan door de toevoeging van een PSX-R aan de Cyrus versterker. De plaatsing en ruimte tussen instrumenten is beter geworden en het laag is wat droger. De 751's verbazen me weer.

Voor het budget klinkt dit heerlijk  :inlove:

Maikel_audionerd

Een erg prima setje zo zeg!
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

chansig

Even een gokje....maar woon je in Gouda ?

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Roger Black

Citaat van: chansig op maart  6, 2017, 13:30:21
Even een gokje....maar woon je in Gouda ?

Gr. Hans

Nope  ;D

Martijnst1990

Ik gok op Wijchen :D

Maar leuk setje hoor :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Roger Black

Citaat van: Martijn90 op maart  6, 2017, 16:05:39
Ik gok op Wijchen :D

Maar leuk setje hoor :)

Haha nee ook niet. Nijmegen centrum  :)