Sanders Ht-& Stereoset

Gestart door Xander32, augustus 25, 2009, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

S@m

Citaat van: bmateijsen op juli 27, 2010, 09:19:53
Als je nieuw bij ons koopt is dat ook geen enkel probleem. Echter dit zijn occasions, tegen een zeer scherpe prijs. ;)

Dat de prijs scherp is daar heb je absoluut gelijk in.

't Is mijn pakkie an niet, maar er zou tegen een reële vergoeding toch wel het één en ander te regelen zijn?

Dirc

Citaat van: bmateijsen op juli 27, 2010, 09:19:53
Als je nieuw bij ons koopt is dat ook geen enkel probleem. Echter dit zijn occasions, tegen een zeer scherpe prijs. ;)

Groet,

Bjorn

Ushers ja? Ze staan zelfs nog niet op de website.....

bmateijsen

Citaat van: Dirc I op juli 27, 2010, 09:40:44
Ushers ja? Ze staan zelfs nog niet op de website.....

Dat klopt, deze occasions staan alleen op het htforum en hifi.nl.

Groet,

Bjorn

Xander32

Jongens, dank jullie voor al het mee-leven & denken ;D. Nu geen ruzie meer maken :P.

Donderdag a.s. ga ik samen met Andre naar Hilversum om de Ushers aan de tand te voelen. Indien deze mij kunnen overtuigen wordt het de uitdaging deze te passen in mn Astra-tje :P. Indien dat niet mogelijk blijkt zal ik UPS een rit gunnen.

Daarnaast was Andre zo slim om mij erop te attenderen de Cardas ls.kabel mee te nemen zodat, indien nodig ;), deze direct kan worden omgebouwd naar bi-wire.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

ajbeefde

UPS? Kan je geen grotere auto lenen van familie of vrienden ?
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Xander32

Citaat van: ajbeefde op juli 27, 2010, 20:02:29
UPS? Kan je geen grotere auto lenen van familie of vrienden ?
Ach, volgens Bjorn heeft de voorgaande eigenaar de speakers in doos met z`n Peugeot 206 gebracht ...
Er is nog hoop(heb zelf ook `n 206je gehad).

Sander.

p.s. ze zijn nog niet gekocht ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Peerless Monster

Citaat van: Xander32 op juli 27, 2010, 18:24:56
Jongens, dank jullie voor al het mee-leven & denken ;D. Nu geen ruzie meer maken :P.

Donderdag a.s. ga ik samen met Andre naar Hilversum om de Ushers aan de tand te voelen. Indien deze mij kunnen overtuigen wordt het de uitdaging deze te passen in mn Astra-tje :P. Indien dat niet mogelijk blijkt zal ik UPS een rit gunnen.

Daarnaast was Andre zo slim om mij erop te attenderen de Cardas ls.kabel mee te nemen zodat, indien nodig ;), deze direct kan worden omgebouwd naar bi-wire.

Sander.

Anders wil ik er wel een ritje aan wagen...
Ik heb ze nog niet gehoord ;D ;D ;D
En ik als Usher Dancer bezitter kan dan niet achterblijven.
In mijn auto passen ze ze wel ;D
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Xander32

Citaat van: Peerless Monster op juli 27, 2010, 22:55:28
Anders wil ik er wel een ritje aan wagen...
Ik heb ze nog niet gehoord ;D ;D ;D
En ik als Usher Dancer bezitter kan dan niet achterblijven.
In mijn auto passen ze ze wel ;D
:D

Ik denk dat ik jou dat ritje ga besparen ;). Krijg ik ze morgen niet mee en blijkt UPS echt zo :crazy:, dan rij ik over anderhalve week nog wel een x op en neer met de Zafira van m`n zwager (zijn nu op vakantie :-\).

Sander.

Edit:
Zo juist ff de twee dozen van de 816W`s in de auto gezet - ruim  passend  :-X.
Ergste wat mij kan overkomen is dat ik voor de keuze kom te staan: of de A5 of Andre mee terug; raden wat dan achter zal blijven :D.

Maro

Andre wil in dat geval wel terug op het dak van de auto hoor....vast wel.. :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Dirc

Citaat van: Maro op juli 28, 2010, 19:05:27
Andre wil in dat geval wel terug op het dak van de auto hoor....vast wel.. :D

Of de trekhaak.....one size fits all...

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Mogen we je feliciteren met je nieuwe aanwinst?

Ik zag dat de MD-1's verkocht waren ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Dirc

inderdaad, viel mij ook op....

bmateijsen

Dirc

pagr

Sander, gefeliciteerd!!!!
Ben je ze nu naast de Focals aan het zetten of ben je te veel onder de indruk van het snelle geld uitgeven?  :bigsmile:
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

Dirc

Citaat van: pagr op juli 29, 2010, 19:52:34
Sander, gefeliciteerd!!!!
Ben je ze nu naast de Focals aan het zetten of ben je te veel onder de indruk van het snelle geld uitgeven?  :bigsmile:

ah iemand die het zeker weet?

ajbeefde

Citaat van: Dirc I op juli 29, 2010, 19:54:45
ah iemand die het zeker weet?

Als het verkooptopic op slot is, lijkt me dat nogal logisch hè.
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Lex Groningen

Als je ze vandaag beluistert hebt, dan weet ik zeker dat je ze hebt gekocht. ;D Dus bij deze van harte met je twee mooie aanwinsten.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

Xander32

Weer terug uit Hilversum, met!

Prachtige speakers, zowel diens geluid als de afwerking en vormgeving  :inlove:. Hoe deze hier klinken weet ik op z`n vroegst morgen aaf, want ik ga de set nu niet meer opbouwen.

Bij BB&G ook nog een demo van hun HT-room gehad :o. Wat een verschrikkelijk eng natuurgetrouw geluid, zoveel detaillering, zoveel dynamiek; gruwelijk vet!

Daarnaast was het ook gewoon een gezellige dag; op de heen- en terugweg met Andre op niveau over deze hobby kunnen praten.

Sander.

stone56

It's only rock 'n roll (but I like it)

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Xander32

Een geleend plaatje voor een eerste indruk, eigen komen z.s.m. 8)

Sander.

Lex Groningen

Citaat van: Xander32 op juli 29, 2010, 20:51:08
Bij BB&G ook nog een demo van hun HT-room gehad :o. Wat een verschrikkelijk eng natuurgetrouw geluid, zoveel detaillering, zoveel dynamiek; gruwelijk vet!
Sander.

Weet er alles van, heb bij BB&G er nog zitten kijken op die heerlijk stoelen die lekker met de film meededen. Heb hun nog bedankt dat een gewoon filmpje kijken hier thuis op bank vanaf dat moment niks meer voorsteld. >:(

Maar nogmaals van harte met je erg mooie aankoop. Je gaat er net als ik veel plezier aan beleven.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

djaxx

Citaat van: Xander32 op juli 29, 2010, 21:27:16
Een geleend plaatje voor een eerste indruk, eigen komen z.s.m. 8)

Sander.

Gefeliciteerd, persoonlijk vind ik de focals mooier maar ja dat is natuurlijk persoonlijk. Hopelijk klinken ze bij jou thuis ook zo mooi dan.