Fan blijft draaien, ookal staat de pc uit en zelfs als er geen stroom op staat!

Started by -Freek-, August 22, 2009, 10:26:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Gisteren merkte ik dat de fans van de pc zelf en van de videokaart ook blijven draaien als de computer uitgeschakeld is. Ik vond dit al behoorlijk vreemd. Lijkt me niet dat er iets gekoeld moet worden als er niets aan staat. Dus ik haalde maar gewoon de stekker uit de computer... en ze gingen gewoon door met draaien :blink:.

Hoe kan dit komen? En belangrijker: hoe stop ik het?

Raphie

hoe lang gingen ze door? laptop of desktop? zal dan toch ergens een accu moeten ziiten
JBL PRX Power!

BOUBOU

Wellicht dat er een vertraging in zit, je processor en videokaart zijn op het moment van uitschakelen best nog wel warm, indien de fans er direct mee zouden stoppen, dan wordt deze hitte niet meer afgevoerd naar buiten.


MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

-Freek-

Ok, bedankt voor de reacties.

Het is een normale desktop pc. Ik zal wel even kijken hoe lang die dingen nu eigenlijk doorgaan. Als ze niet na een tijdje stoppen roep ik jullie hulp wel weer in :).