Post hier je landschapsfoto's

Gestart door denoontje, augustus 20, 2009, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Leuke foto waar ik nog niet helemaal over uit ben.
Zwart is me net teveel dichtgelopen wat wat zonde is. En ik denk dat als de benen van je zoontje er helemaal op gestaan hadden dat dat een mooie punt op de i was geweest. Maar vind hem verder ondanks zijn rode kleur een fijne plaat om naar te kijken.
Zo zie je maar weer. Technische perfectie staat volledig los van het gevoel dat een foto op kan roepen.

Vanochtend naar buiten geweest met mijn camera. Had er weer zin in 8)

BernHardN

de eerste en de laatste zijn de toppers, mooi

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Robbert54

wauw! die laatste is heel apart! heel mooi!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Hootie

Drie, vier en zes vindt ik erg mooi. Bij drie en vier zou ik het nog mooier vinden als je wat zon wegcropt.

Hoelaat ben je op pad geweest?

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

bartd

Deze zomer in Zweden:
Sugden ia4; Jay's audio CDT3 mkll; Denafrips pontus 2; Harbeth super HL5+; Phonodude; Lenco PTP6 met Schick arm en Ortofon SPU classic mkll E

BramD

de laatste is erg mooi, echt heel mooi

bartd

nog een keer Zweden:
Sugden ia4; Jay's audio CDT3 mkll; Denafrips pontus 2; Harbeth super HL5+; Phonodude; Lenco PTP6 met Schick arm en Ortofon SPU classic mkll E

VlisChris

Citaat van: Hootie op september 22, 2010, 19:24:36
Drie, vier en zes vindt ik erg mooi. Bij drie en vier zou ik het nog mooier vinden als je wat zon wegcropt.

Hoelaat ben je op pad geweest?

Hootie

VlisChris

Lekker, iPhones :p Gaat nogal eens wat mis. Bedankt voor alle positieve reacties! Altijd fijn te horen.
Ik ben van ongeveer half acht tot acht bezig geweest. Niet echt lang dus. Daarna kwam er een fogograve bij (hoe verzin je het, in een weiland in een havengebied) en dsn is de pret snel over.
Leuk dat de laatste zo positief ontvangen wordt. Het bizarre is, dat stukne ligt direct aan een doorgaande weg. Zo zie je maar dat niet alles is wat het op het eerste gezicht lijkt. Maakt fotograferen meteen ook zo'n heerlijke bezigheid 8)
Edit: een vorige keer was er vel gedoe over mijn logo. Dit bevalt beter? Doet zijn werk qua beveleigen een stuk minder, maar stoort ook een stuk minder zo.

Robbert54

veel beter.  :thumbs-up: het is alleen niet echt een logo meer :P
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Gaeje

dat maakt het net zo goed. (in zijn weinig-afleidend zijn)

VlisChris

Duidelijk heren. Werk ik volgende keer gewoon getypt.
Als dat minder last geeft houdt dat de aandacht bij mijn fotos.

Gaeje

Rob Eric Blank

@Chris, lekkere serie.

Vrij werk of een opdracht?

VlisChris

Thanx!
Het gaat om vrij werk hier, maar ik ga er wel de boer mee op. Heb al wel een aantal ideeen om dit commercieel te maken. Nu kijken of dat lukt :)

Rob Eric Blank

Citaat van: Christiaan S op oktober  5, 2010, 11:16:11
Thanx!
Het gaat om vrij werk hier, maar ik ga er wel de boer mee op. Heb al wel een aantal ideeen om dit commercieel te maken. Nu kijken of dat lukt :)
Succes!

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

R

Vorige week was ik in San Francisco voor mijn werk, helaas mijn Canon niet meegenomen, maar een klein cameraatje. Het weer was idioot mooi (30-jarig hitterecord gebroken). Deze foto rechtstreeks uit de cam"

VlisChris

Robbert54

Citaat van: R op oktober  5, 2010, 23:38:24
Vorige week was ik in San Francisco voor mijn werk, helaas mijn Canon niet meegenomen, maar een klein cameraatje. Het weer was idioot mooi (30-jarig hitterecord gebroken). Deze foto rechtstreeks uit de cam"

wauw.... :worship:

Woonkamer HT
Stereo

peter69nl

Hier foto uit bali
Epson TW5500 | Popcorn Hour A-200 | 2x Quad 22l2 |  1 x Quad L- centre | 2x Quad 12l | | 2x Tangent EVO | QNAP 219 | Onkyo TX-SR876 | Oppo 971h | Squeezbox Duet | Squeezebox Radio | Panasonic 37PV60

Dirc

Ik ben geen professionele fotograaf, maar hier een aantal foto's, een maand geleden geschoten in Schotland. Een aantal met een Nikon D40 en een aantal met de Panasonic TZ10

peter69nl

Oost Bali
Epson TW5500 | Popcorn Hour A-200 | 2x Quad 22l2 |  1 x Quad L- centre | 2x Quad 12l | | 2x Tangent EVO | QNAP 219 | Onkyo TX-SR876 | Oppo 971h | Squeezbox Duet | Squeezebox Radio | Panasonic 37PV60

RonG

Mooie foto's weer hier, vooral die van Bali

RonG