Verlaging prijs Toshiba SD900E?

Gestart door Grindtegel, januari 15, 2002, 04:53:53

Vorige topic - Volgende topic

Grindtegel

Volgens Hobo Hifi in Den Bosch is de adviesprijs van de SD900E fl. 3099,=.

Dit zou dus betekenen dat de speler in prijs is verlaagd.

Is dit inderdaad zo, en zo ja, wat kost 'ie bij ITC??

Groeten G.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Dit had ik ook gelezen en dus even met Toshiba gebelt, maar HOB heeft geen speler staan (net als ALLEC) en de prijs is NIET correct.

De adviesverkoop prijs is NIET gezakt.

We bieden hem wel voor een speciale prijs aan, ik zal vanmiddag checken wat de exacte prijs is, ik heb dat op deze lokatie niet bij de hand, maar ik dacht ergens in de € 1600,00 met RCE (en dat is een andere mod als die Toshiba standaard uitgeeft).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Grindtegel

Ik kan het zelf ook niet goed geloven dat ie maar 3099,= kost, maar ik heb het echt 2 keer nagevraagd (1x in de winkel, 1 keer gebeld).

Sukkels zullen wel een verkeerde versie in gedachten hebben of zo...

Heb jij de Tosh eigenlijk op voorraad of moet deze worden besteld? Hoe lang duurt het indien deze zou worden besteld?

Nu ik toch bezig ben met vragen stellen, heb jij ervaring met Grundig tv's, vrnl. de Xentia serie. Ik wil een nieuw kijkkastje aanschaffen (heb nu de 72cm Panasonic TXpk28f1) en de Grundig ziet er fantastisch uit, ik kan alleen bijna geen info vinden mbt ervaringen van andere gebruikers.

gr.

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Ik heb nog geen Grundigs onderhanden mogen nemen  ;), en weet dus niets van de kwaliteit, maar mischien wel andere lezers.

De SD-900 heb ik niet op voorraad, ook ik moet hem bestellen. Het lijkt me inderdaad dat ze een fout maken, maar anders zou ik zeggen, gewoon bestellen als het verkeerd is hoef je hem niet af te nemen (kost hun geld).

Een goede regiovrij codering voor de Toshiba SD-900 kost € 85,00.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

martin

Hoi Grind.

Ik heb de Toshiba SD 900E gehoord en gezien, het liefst had ik hem gelijk mee willen nemen, maar hoop hem nu een donderdag tegaan halen.

Ben echt super benieuwd hoe hij op me set klinkt.

ik zal het zeker hier laten weten.