MM Den Haag: Ice Age 1 & 2 voor 6,99 pst

Gestart door Doompie, juni 23, 2009, 13:19:03

Vorige topic - Volgende topic

Doompie

Zoals de topic titel al verklapt..

Net bij de MM geweest. en daar lagen Ice Age 1 & 2 voor 6,99 per stuk.. gelijk maar even gescoord.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen..

Grtz.

jslaman

Doompie

Blu-Ray uiteraard  ;D

was ik even vergeten te melden..

Sonic Circle

Prachtige aanbieding. Enkel bij MM Den Haag?

Het is dat het te ver is om even langs te gaan. Rotterdam zou nog net te doen zijn.

Madhouse

Kan je er niet ff een zooi opkopen en verzenden?  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Sonic Circle

NielsLu

Je mag dan voor mij ook wel van beide 1 meenemen  ;)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

Madhouse

Euhhh meneer media markt...ik wil graag 200 BD's van Ice Age 1 & 2.....

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

NielsLu

Citaat van: Madhouse op juni 23, 2009, 14:13:28
Euhhh meneer media markt...ik wil graag 200 BD's van Ice Age 1 & 2.....

;D
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

neptune

zet hier iets neer

Doompie

Ho Ho jongens..

was er maar even in de pauze heen gewandeld.. Woon zelf in het zuiden des lands, maar werk hier op een project..

misschien makkelijker als iemand dat uit de buurt doet ??  :blush:

Madhouse

Citaat van: Doompie op juni 23, 2009, 15:07:05
Ho Ho jongens..

was er maar even in de pauze heen gewandeld.. Woon zelf in het zuiden des lands, maar werk hier op een project..

misschien makkelijker als iemand dat uit de buurt doet ??  :blush:

Heb je niet nog een keer pauze vandaag  :P ;D

-madison-

mocht er nog iemand langskomen dan wil ik ze ook wel beide!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

AllStar

Misschien ga ik morgen even langs, als er nog voorraad is zal ik een paar sets mee nemen, dan wil ik die wel verzenden naar de geïnteresseerden voor de kostprijs + verzendkosten!

NielsLu

Citaat van: AllStar op juni 23, 2009, 16:48:37
Misschien ga ik morgen even langs, als er nog voorraad is zal ik een paar sets mee nemen, dan wil ik die wel verzenden naar de geïnteresseerden voor de kostprijs + verzendkosten!

Heel graag! Ik bied mij dan aan als afnemer! Van beide films

celerontje

Strak plan!
Doe voor mij ook maar beide delen! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

-madison-

Voor mij ook graag! :pompom:
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Ghosty J

Net in de mm Zwolle geweest. Daar hebben de actie dus niet!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Aleko

Citaat van: Ghosty J op juni 23, 2009, 19:37:36
Net in de mm Zwolle geweest. Daar hebben de actie dus niet!
Daar wilde ik straks of morgen ook nog even langs gaan maar dat hoeft dus niet meer. Bedankt ;)

Mag je ze voor mij ook wel allebei meenemen!  :worship:
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

mack

Als het niet te veel wordt, voor mij ook een setje.

Crissis

Bij de MM in Leeuwarden is deze actie niet van toepassing!
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

AllStar

Ik tel nu al 5 geïnteresseerden, zijn er nog meer? Ben alleen bang dat het vandaag niet gaat lukken, en dat ik morgen (tussen de middag) pas kan gaan kijken, ik hoop dat ze er genoeg hebben liggen  :angel:

Audiofiel

Hier ook nog een geïnteresseerde. 8) Want waarschijnlijk zal de actie in Utrecht ook wel niet gelden.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

MartijnR

Citaat van: AllStar op juni 24, 2009, 08:54:07
Ik tel nu al 5 geïnteresseerden, zijn er nog meer? Ben alleen bang dat het vandaag niet gaat lukken, en dat ik morgen (tussen de middag) pas kan gaan kijken, ik hoop dat ze er genoeg hebben liggen  :angel:

Ik ben wel geïnteresseerd Wat mijn betreft kun je deel 1 en 2 voor mij meenemen.

Mvrgr.
Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"