PAL Progressive player voor 295euro !!!!!!!!

Gestart door kriszty, januari 20, 2002, 07:18:03

Vorige topic - Volgende topic

kriszty

Heb via een ad. gelezen dat de Hiteker BI-810 dvd player progressief is, na een mailtje naar de leverancier gaf deze mij te kennen dat ie ook PAL progressief is. heeft iemand ervaring met deze speler, hij maakt gebruik van de Pantera II chip van mediametics ( zit ook in mc-laren dvd ). op zich lijkt me dit geen slechte chip.
Leverancier biedt deze hier in nederland aan voor 295,- euro.

iemand ervaringen.!!!!!!!!!!!!!!! hiermee.????????

J.A.F._Doorhof

Ik dacht dat dat een gerebadge Skyworth was ?

Dezelfde chipset als een goede speler is trouwens GEEN enkele garantie voor die speler. Neem de ARYE spelers deze kosten rond de $ 8500,00 en gebruiken gewoon het gehele binnenwerk van een high-end pioneer, toch is er GEEN enkel vergelijk met de Pioneer. Het ligt heel erg aan de overige afwerking, voeding, aarde behandeling etc.

Vooral met aarde behandeling wordt de laatste tijd zeer veel winst behaald. De ARYE heeft hier bv inmense verschillen mee behaalt, in de laatste Stereophile Guide to the Home Theater laten ze zien wat voor verschil de aarde bij elkaar binden en de losse aardes maken. Ook Cinepro gebruikt een dergelijke aanpak met hun starpoint grounds. Van binnen ziet dat er heel vreemd uit, maar gezien de problemen die we hebben gehad met de PSM-1 en aardes geloof ik DIRECT dat dit HELE grote winsten kan betekenen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

RuudG

Hoi Frank,

Wil je zeggen dat er niet altijd van steraardes gebruikt gemaakt wordt? Bv. bij een amp een steraarde voor de preamp en een tweede voor de voeding. Tuurlijk kan het ook anders, neem bv. oudere gitaarversterkers als Fender. Deze kunnen erg stil zijn zonder steraarding, maar dat is het gevolg van langdurig tweaken en uiteindelijk voor een specifiek ontwerp met een goede oplossing komen. Ik nam, naief als ik ben, aan dat tegenwoordig iedereen wel van steraarding gebruik zou maken. Lijkt me juist erg makkelijk en het geeft bijna altijd een zeer goed resultaat.

Groeten,

Ruud

J.A.F._Doorhof

Vergeet het maar  ;D.
Als je af en toe ziet hoe ECHT dure DVD spelers er van binnen uit zien, dan schrik je je echt dood.
Over goedkope spelers durf ik niet eens te beginnen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"