HDX1000 voor €179,95 bij Ibood.com

Gestart door SpeedyAndré, mei 25, 2009, 00:04:54

Vorige topic - Volgende topic

SpeedyAndré

Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

maxtrash

yep, zojuist aangeschaft. maar of ze zo hard gaan weet ik niet. Aan de andere kant leveren ze nu uit voorraad en misschien hebben ze er wel niet zoveel

Ghosty J

Jup ik zie het ook uitvoorraad! Weer 10.- er af!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Oranje

GH

En nog één... zag dat als je vandaag voor 12:30 besteld er vandaag nog verzonden wordt.

e-lektron

Heb er 2 besteld om 00u10 ofzo, heb net bericht van ibood dat ze verzonden zijn...TOP :)
Heb de vorige popcorn van ibood, ben er heel tevreden over maar ga toch eens vergelijken.

Earthshaker

Heb er net 1 besteld. HD here we come.  :inlove:

e-lektron

Vandaag ook mijn pakje kunnen bekijken (was al even aangekomen maar kon het nog niet gaan halen thuis) en toch wel wat teleurstellend tov de popcorn hour. Op internetfoto's ziet hij er wel even goed (of even slecht) uit als de popcornhour maar het eerste wat mij opviel was dat de popcorn hour toch wat beter is afgewerkt en degelijker lijkt te zijn? De verpakking was ook maar zozo, vorige keer de popcornhour mooi ontvangen. Deze keer een "slappe" kartonnen doos met andere doosjes in (2xhdx1000), deze laatste zijn redelijk wat ingedeukt enzo en blijkbaar ook niet meer gesealed. Is dit normaal?

ACQUA

De mijne zat stevig in een 2e doos gevuld met schuimpjes  :-\ en voorzien van enkele lagen zwarte tape en plastic

Citaat van: e-lektron op mei 30, 2009, 09:35:37
Vandaag ook mijn pakje kunnen bekijken (was al even aangekomen maar kon het nog niet gaan halen thuis) en toch wel wat teleurstellend tov de popcorn hour. Op internetfoto's ziet hij er wel even goed (of even slecht) uit als de popcornhour maar het eerste wat mij opviel was dat de popcorn hour toch wat beter is afgewerkt en degelijker lijkt te zijn? De verpakking was ook maar zozo, vorige keer de popcornhour mooi ontvangen. Deze keer een "slappe" kartonnen doos met andere doosjes in (2xhdx1000), deze laatste zijn redelijk wat ingedeukt enzo en blijkbaar ook niet meer gesealed. Is dit normaal?

pong38

Kreeg de mijne ook eergisteren binnen en het zit verpakt zoals het verpakt dient te worden.
Strak in het plastic tussen 2 dikke schuimpjes. De rest van de accessoires zaten individueel in strak plastic verpakt en keurig in een doosje. Doosje in een doosje-principe dus  ;D
Al met al, niks op aan te merken. Supersnelle levering.

En over kwaliteit van de afwerking. Ik zou echt niet weten wat er te wensen over laat.
De kast is mooi pas... boven en onderop 2 mooie geanodiseerde en keurig pas gemaakte alu deksels.
De interne HD aansluiting klikt goed (nogal eens een probleem met low cost SATA aansluitingen)
Prima afgewerkte aansluitingen.
Vind het helemaal prima zo.

Heb er meteen een Samsung 1,5 TB ingehangen, dare devil als ik ben. Deze staat namelijk nog niet in de lijst met gecheckte harddisks.
Het geheel draait inmiddels. Binnenslurpen doe je via NZBget en afspelen... ben nog niets tegengekomen wat ie niet vreet.

De userinterface is lekker makkelijk alhoewel ik er wel meteen een andere skin overheen gezet heb. De originele is nogal dull.
Uit persoonlijke ervaringen kan ik wel de tip meegeven om dit kastje een fixed IP adres te geven. Dit in het geval je veel met de webinterfaces werkt etc. (nmtboxje:8883/xxxxx.htm)
Zelf ben ik nogal makkelijk en heb in de hosts file van Windows even een verwijzing gemaakt zodat ik de box via een logische naam kan bereiken.
Zoiets dus : nmt <intern ipadres>

Hierna kan je in je browser de HDX oproepen via : http://nmt:8883/<webpagina>

Citaat van: ACQUA op mei 30, 2009, 14:04:43
De mijne zat stevig in een 2e doos gevuld met schuimpjes  :-\ en voorzien van enkele lagen zwarte tape en plastic

ajblancke

heeft iemand er nog eentje over ??

gr.ton

Jarnoootje

Citaat van: ajblancke op juni  1, 2009, 12:36:43
heeft iemand er nog eentje over ??

gr.ton

Voor €194 heb je er ook eentje rechtstreeks bij HDX vandaan, die 20 euro extra zal het hem toch ook niet doen :) die van mij is inmiddels onderweg!

angel66

Oracle

Net via MP eentje aangeschaft, voor 200,-. Nieuw in doos, en even snel opgehaald, in de buurt. Draait inmiddels ook naar tevredenheid dus, kijk eens op MP wat daar staat.

Gr,
Mark