Den Bosch en omstreken

Gestart door denoontje, mei 20, 2009, 20:27:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R

Is vast wel te regelen hoor. Hier?

borkaenjo@work

Ik zou het ook wel eens leuk vinden om wat liefhebbers te ontmoeten.
Ik kan een Dune HD Center meebrengen met Full BR rips.

denoontje

Ik kan er maximaal 4 kwijt op de bank....

Als degene die willen via pm mij wat data geven, kan ik eens kijken wat ik kan regelen.
Ben ookwel benieuwd naar een dune ;-) vs ps3


R

Ik heb liever kleine setting, 2 man totaal.

denoontje

ook dat kan hoor ;-), stereo of ht?

R


denoontje

heb reactie van advr en pong mbt beschikbaarheid..
kan er nog 1 kwijt (wil zelf niet op de grond zitten natuurlijk)
Denoontje

denoontje

Pong kon niet wachten, hij kwam gister aanwaaien :-)

pong38

Citaat van: denoontje op augustus 12, 2009, 14:27:44
Pong kon niet wachten, hij kwam gister aanwaaien :-)

Moet je maar niet 6 minuten van me vandaan gaan wonen  :D

denoontje

en dan met navigatie nog verkeerd rijden :-)

pong38

Moet je maar niet naast een bouwput gaan wonen  :D

advr

Citaat van: denoontje op augustus 12, 2009, 14:27:44
Pong kon niet wachten, hij kwam gister aanwaaien :-)

ik ben op dit moment iets te ver weg om aan te kunnen waaien ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Citaat van: advr op augustus 13, 2009, 09:34:45
ik ben op dit moment iets te ver weg om aan te kunnen waaien ;D ;D

geef maar een gil, dan kunnen we wat regelen ;-) als je tijd hebt

advr

Citaat van: denoontje op augustus 13, 2009, 14:33:08
geef maar een gil, dan kunnen we wat regelen ;-) als je tijd hebt

jazeker, vanaf maandag ben ik erg dichtbij :alien: :alien:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje


advr

vanmorgen thuis gekomen an een nachtje rijden vanuit Italie ;D

2 weken heerlijk genieten van het bella Italia, nu weer in het saaie Nederland, tijd om eens een bioscoopje in de omgeving te gaan bekijken :)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

R(uben) giste over de vloer gehad,
Leuk hoor je forumgenoten in levende lijve te zien en te spreken.
Maar op 1 of andere manier gaat het altijd geld kosten (zie mijn HT topic) ;-)

Zo dus nu weer tijd om een andere M&G te plannen.



advr



ja ja, ik zal binnenkort een afspraak maken :) :)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje


Paul Demo

Citaat van: advr op augustus 27, 2009, 12:25:53
ja ja, ik zal binnenkort een afspraak maken :) :)

Ad,

ik kom binnenkort ook jouw MC's een beluisteren. Als je de afstand tijdelijk kunt inkorten naar de speakers kan ik mijn speakerkabel wel mee brengen?

Groetjes,
Paul

advr

Citaat van: Paul Demo op augustus 27, 2009, 14:00:33
Ad,

ik kom binnenkort ook jouw MC's een beluisteren. Als je de afstand tijdelijk kunt inkorten naar de speakers kan ik mijn speakerkabel wel mee brengen?

Groetjes,
Paul

Hoi Paul,

Ik zal eens nadenken hoe dat te doen. Ik zou dan dan alles tussen de speakers moeten zetten en dat wordt erg lastig. :(

Maar we zien wel, vanaf komend weekend kan ik 47 Labs kabels lenen. Hiermee krijg ik ook een idee wat "koper" doet. Die zijn 3,5 m. O0

Groet,
Ad.

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

R


advr

Citaat van: R op augustus 27, 2009, 21:57:00
Welke? 4719?

nee, helaas niet de OTA kabel, die gaat maar tot 3m en ik heb echt 3,5m nodig,. zonder de boel te moeten verbouwen..  :confused:
het is ook maar een begin om te horen wat koper doet in mijn systeem. ik heb nu silver core ls kabel. doet het ook goed hoor ;)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Pjotr27

Citaatvanaf komend weekend kan ik 47 Labs kabels lenen. Hiermee krijg ik ook een idee wat "koper" doet. Die zijn 3,5 m.

4719 is toch niet de OTA, ik heb zelf volgens mij ook 4719......
OTA is 4708.......
Welke krijg je nu? Die platte bruine? Dat is de 4719, de OTA is dun rond blauw ( of wit in eerdere versies).
Die 4719 `s kosten je geld vrees ik....... ;)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

advr


het wordt waarschijnlijk een Audio Note vanwege de lengte. ik heb minimaal 2x3,5m nodig...
Het gaat mij in eerste instantie eens wat van koper te gaan horen. Toen ik mijn speakers kocht kon ik geen enkele mooie koperen ls kabel vinden en ben toen op solid core zilver beland. Nu heb ik bij een mede MC Systems M3 bezitten een Kimber 4TC kabel gehoord en dat klonk super goed eigenlijk.....en ging ook wat dieper in het laag.
het zijn voorzichtige stappen naar misschien iets anders!
ik ga het mee maken 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster