Stereo set Alex Groningen.

Gestart door Alex Groningen, mei 13, 2009, 10:13:15

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Alex Groningen

#6800
Citaat van: erik s. op december  3, 2014, 18:42:33
misschien is de Custom Design SQ wat voor je, vooral met glazen voet is erg fraai.

Dan bedoel je zeker de SQ 400?
Op zich mooi, maar denk dan net als Twani dat ik de stand die ik op de vorige pagina heb gezet mooier vind. Heb er nog geen haast mee, dus bedenktijd genoeg om ze nog eens met elkaar te gaan vergelijken.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

erik s.

Citaat van: Alex Groningen op december  3, 2014, 19:44:11
Dan bedoel je zeker de SQ 400?
Op zich mooi, maar denk dan net als Twani dat ik de stand die ik op de vorige pagina heb gezet mooier vind. Heb er nog geen haast mee, dus bedenktijd genoeg om ze nog eens met elkaar te gaan vergelijken.
de 402 is wat mooier, heeft dubbele buis.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen

#6804
Citaat van: erik s. op december  3, 2014, 19:50:46
de 402 is wat mooier, heeft dubbele buis.

Heb ik ook gezien en zijn inderdaad mooier dan de 400.
Maar via Google kan ik alleen maar verkoopadressen vinden in Engeland en Duitsland.

Xander32

Die 402's zien er ook chique uit
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RZeemering

mooie speakers en een leuke zoektocht!
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Robiwan

Citaat van: Alex Groningen op december  3, 2014, 13:35:29
Als het daar op lijkt dan hoef ik het al niet. ;)

nee serieus, lijkt er toch best veel op, zeker chinese makkelij dus gejat :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Alex Groningen

Citaat van: Xander32 op december  3, 2014, 20:01:12
Die 402's zien er ook chique uit

Nu alleen nog een Nederlandse verkoopadres en prijs en ik weet waar ik aan toe ben.

Alex Groningen

Citaat van: RZeemering op december  3, 2014, 20:02:41
mooie speakers en een leuke zoektocht!

Zeker altijd leuk. Echt zoeken hoef ik dit keer niet. Via het forum kom ik hier de leuke dingen zo tegen.

RZeemering

Citaat van: Alex Groningen op december  3, 2014, 20:06:44
Zeker altijd leuk. Echt zoeken hoef ik dit keer niet. Via het forum kom ik hier de leuke dingen zo tegen.

Dat bedoel ik met leuke zoektocht :p
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Alex Groningen

Citaat van: LPlover op december  3, 2014, 20:03:59
nee serieus, lijkt er toch best veel op, zeker chinese makkelij dus gejat :D

:D

Was niet serieus bedoeld hoor. ;)

erik s.

Citaat van: Alex Groningen op december  3, 2014, 20:04:41
Nu alleen nog een Nederlandse verkoopadres en prijs en ik weet waar ik aan toe ben.
http://www.jouwhifi.com/c-2437018/custom-design/

prijs moet ik nakijken.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Alex Groningen


Oud lid

#6814

Ik vind zoiets wel passen bij de Dentons.

Erwin B

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#6816
Citaat van: Erwin B op december  3, 2014, 21:01:37

Ik vind zoiets wel passen bij de Dentons.

Erwin B

Qua verhoudingen en maatvoering (niet qua looks!) icm de speakers een beetje als de Sonus Faber guaneri momento

Niet echt verkeerd maar kan mooier misschien....

Oud lid

De Sonus fabers hebben echt een massieve kolom onder de luidspreker. Deze heeft nog een bepaalde "openheid".

Ik vind hem niet te massief. Ik vind het wel mooi dat het "doorloopt".

Erwin B

Paul1967

#6818
De nieuwe Atacama Moseco in dark wood (bovenste foto geeft vertekend beeld, de stand is niet hellend).


Midcall

Citaat van: YamahaRXV op december  2, 2014, 15:53:17
Dat ziet er niet slecht uit zeg  ;)

Kunnen ze bij Harbeth nog wat van leren.... :laugh:
Dat kan je prima aan die Chinezen over laten, komt mooi spul vandaan tegenwoordig.
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

Alex Groningen

Ik ga ook niet te moeilijk doen. Keuze hou ik tussen de 2 stands die ik op dit moment erg leuk vind:

Custom design 402
Audio Magic Genta

Keuze ga ik dan ook maken wanneer ik de luidsprekers in mijn bezit heb.

Joris1971


Alco

CitaatNu alleen nog een Nederlandse verkoopadres en prijs en ik weet waar ik aan toe ben.
Voor een verkoopadres van Custom Design stands hoef je 't niet ver te zoeken Alex.
Op de audio afdeling in warenhuis Vanderveen in Assen, naast de CD afdeling. :)
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

Alex Groningen

Citaat van: Alco op december  4, 2014, 11:20:23
Voor een verkoopadres van Custom Design stands hoef je 't niet ver te zoeken Alex.
Op de audio afdeling in warenhuis Vanderveen in Assen, naast de CD afdeling. :)

Bedankt. Inmiddels ook al een prijs binnen gekregen van Erik.
Maar kan er altijd even heen om ze in levende lijve te bekijken.

Alex Groningen

Citaat van: Joris1971 op december  4, 2014, 10:30:12
Fishtank stands.

Plaatje?

En anders moet ik vanavond maar even maar even op het net zoeken.