Stereo set Lex Groningen.

Gestart door Lex Groningen, mei 13, 2009, 10:13:15

Vorige topic - Volgende topic

Lex Groningen

Ik heb je even gezien en gegroet, maar je was zo druk in gesprek.
Wij waren er maar een half uur tot 3 kwartier. Alles wat daar werd verteld, dat wist ik al.

Citaat van: RZeemering op november 22, 2025, 09:37:24Dan zie ik je zo wel. Ik maak er wat foto's voor Rottinghuis :)
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

BJF

Wij zijn daar ook even geweest. Beetje chaotisch qua opzet vonden we. Kijken online wel verder en dan evt. een afspraak maken.
Niks. Oh nee? Nee. Oh.

Lex Groningen

Nou, inderdaad. Wij kijken ook online verder. Daar had ik alle informatie al op gevonden. Dus werd mij niets nieuws verteld.

In welke projecten hebben jullie interesse?

Citaat van: BJF op november 24, 2025, 09:51:53Wij zijn daar ook even geweest. Beetje chaotisch qua opzet vonden we. Kijken online wel verder en dan evt. een afspraak maken.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

RZeemering

Citaat van: Lex Groningen op november 24, 2025, 09:15:24Ik heb je even gezien en gegroet, maar je was zo druk in gesprek.
Wij waren er maar een half uur tot 3 kwartier. Alles wat daar werd verteld, dat wist ik al.

Ja, en daarna weer foto's maken. Had verwacht jullie nog wel even te zien maar dat was niet zo. Andere keer maar weer!
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

Lex Groningen

Een druk dagje voor jou op zo'n beurs. Wij spreken elkaar zeker nog wel even.

RZeemering

Viel mee hoor, ik was er alleen voor Rottinghuis. Maar kwam wat andere klanten tegen. Daarna direct door naar AudioLaan. Dat maakte het iets drukker maar vooral heel erg leuk :)
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

BJF

Citaat van: Lex Groningen op november 24, 2025, 10:13:32Nou, inderdaad. Wij kijken ook online verder. Daar had ik alle informatie al op gevonden. Dus werd mij niets nieuws verteld.

In welke projecten hebben jullie interesse?

Voorlopig gaan we nog voor een bestaand iets in Stad, zal een appartement worden vermoedelijk.
Niks. Oh nee? Nee. Oh.

pameijer

Ik kreeg in de buurtapp van de wijk een berichtje dat er een woning te huur komt aan de Schorsmolenstraat 18, per 1 april. Voor wie interesse heeft.
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

blue-eyes

Citaat van: pameijer op november 24, 2025, 18:05:39Ik kreeg in de buurtapp van de wijk een berichtje dat er een woning te huur komt aan de Schorsmolenstraat 18, per 1 april. Voor wie interesse heeft.

Ik heb daar vlak bij gewerkt / mijn klant zit daar in de buurt (gemeente Groningen, naast Oosterpoort)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Spijkie

Citaat van: pameijer op november 24, 2025, 18:05:39Ik kreeg in de buurtapp van de wijk een berichtje dat er een woning te huur komt aan de Schorsmolenstraat 18, per 1 april. Voor wie interesse heeft.

Worden ook steeds vroeger die 1 april grappen  :tounge:
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Lex Groningen

Ga je verhuizen? ;)

Lex Groningen

Leuk! Niet iets bestaands, maar wel een mooi toekomstig project: Haddingestraat.

https://stemvan.groningen.nl/toekomst-haddingestraatgarage/

Citaat van: BJF op november 24, 2025, 16:29:36Voorlopig gaan we nog voor een bestaand iets in Stad, zal een appartement worden vermoedelijk.

pameijer

Citaat van: Lex Groningen op november 25, 2025, 07:49:19Ga je verhuizen? ;)

Komende jaren nog niet, zit hier prima. Fijn wijkje!
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Lex Groningen

Kan ik mij goed voorstellen. Leuk huis en lekker dichtbij de binnenstad.

Lex Groningen

Afgelopen jaren wat setjes gehad, maar nooit de moeite genomen om hier te tonen. En ja, volgend jaar zal ik dan ook een stuk actiever zijn in deze topic. Er moet immers een leuk setje uitgezocht worden waar ik wel tevreden mee ben.

Bij deze iedereen hele fijne kerstdagen en een mooi en muzikaal 2026 toegewenst.

Xander32

Sfeervolle dagen 🎄 en al het goede voor 2026 gewenst 🥂
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

blue-eyes

Goede dagen mr Groningen ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

SpaceJS

alvast een goed 2026 gewenst.
Meridian 861v4, Mark and Levinson No. 29,  2 * Linn LK85 , meridian G98,  meridian UHD722, Linn LP12, Musical Fidelity X-LPS v3, Empire vandenhul MC1000 , Marantz UD 5005, NVidia shield, Roon endpoint, Thiel CS2.4,  Thiel CS1.6 rear, Audio Physic Celcius centre, Rel Quake Sub

mmuetst

Maakt er een mooi jaar van in het hoge Noorden.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

FS249

Veul hail en zeeg'n!
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase: Versterker E-3000, CD speler: DP 410, Tuner T 109. Speakers: Elac FS 249.3 en BS 403, sub ESP 2040 2x, Draaitafel: Sony PS- X4.