De set van Koen

Gestart door Koen K, april 29, 2009, 22:09:55

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roger Black

Haha! Gave kamer! Dat heb je sfeervol ingericht. Je kan niet om de speakers heen, en die stoel er precies voor: prachtig!!!

Heb je ook een TV?

Koen K

Dank je!  :smile:  De TV staat in de gemeenschappelijke ruimte (woonkamer in normaal Nederlands).

donaldk

Hoe breed is het ouwe deurgat? Breed genoeg voor een 'rolgordijn';-). Tja, met zo'n dikke beier is een ritje Delft zo gedaan. Is de kamer groter, lijkt van  wel, in ieder geval een hoog plafond.

coned (banned)

leuke kamer lijkt wel op een studentenhok
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

chansig

Dat zou Koen een student maken....zou zomaar kunnen.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

garmtz

Citaat van: chansig op januari 12, 2011, 13:39:48
Dat zou Koen een student maken....zou zomaar kunnen.

Gr Hans

Is 'ie ook... :)

chansig

oh ?  :D

Dat wist ik dus ik al..ik ken Koen al een jaartje of 2.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

Citaat van: donaldk op januari 12, 2011, 02:15:53
Hoe breed is het ouwe deurgat? Breed genoeg voor een 'rolgordijn';-). Tja, met zo'n dikke beier is een ritje Delft zo gedaan. Is de kamer groter, lijkt van  wel, in ieder geval een hoog plafond.

Ja, dat zou nog best een optie zijn ook  :smile:  De kamer is inderdaad een stuk groter!

Citaat van: coned op januari 12, 2011, 13:22:15
leuke kamer lijkt wel op een studentenhok

Dank je en het klopt helemaal  ;)

Tirillo


chansig

Heeee Gehakte Narreman...je weet zeker wel dat je 50 posts moeten hebben om hier wat te mogen verkopen.. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tirillo

Citaat van: chansig op januari 14, 2011, 10:21:55
Heeee Gehakte Narreman...je weet zeker wel dat je 50 posts moeten hebben om hier wat te mogen verkopen.. :D

Gr Hans

;D

beunky

Gaaf Koen, ziet er goed uit!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Koen K

Hee, Tirillo, leuk je hier te zien. Dank! Je bent van harte welkom om het eens te komen aanschouwen en -horen natuurlijk.

@ Beunky:  Dank je!  :smile:

johnhifi

Die kamer lijkt wel weggelopen uit de Ikea catalogus!  ;)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Koen K

#564
Haha, ja, het enige dat niet van Ikea komt ben ikzelf (en de audio  ;D ).

Helmuth

Zo'n hoog plafon is toch mooi. Die directe reflecties van een lager plafon matten het het geluid ook af.

Je heb nu al van allerlei speakers en versterkers geprobeerd wat was tot nu het beste koen.k?

Het is ook wel eens lekker als je een cd wisselt weer een andere audio set hebt dat snap ik. :P
Met vriendelijke groet Helmuth     (  ( (( STEREO )) )  )

Koen K

Het beste... Goh... Ik twijfel heel erg tussen de set Kenwood M2 + KEF 107 en Yamaha P-2200 + Translator Reference...

Helmuth

Aan die twijfel  :-X zal het wel liggen.
Met vriendelijke groet Helmuth     (  ( (( STEREO )) )  )

Koen K


Helmuth

Dat verklaard misschien de zoek tocht met telkens andere apparatuur.
Met vriendelijke groet Helmuth     (  ( (( STEREO )) )  )

Koen K

Ach, zoektocht... Het rotzooien met audiospulletjes is gewoon mijn hobby  ;)

beunky

Citaat van: Koen K op januari 15, 2011, 11:29:15
Haha, ja, het enige dat niet van Ikea komt ben ikzelf (en de audio  ;D ).

Ook Ikea kan (zoals hier te zien is) heel smaakvol zijn. En heel duur design kan ook compleet zielloos zijn als er niet met smaak wordt gecombineerd.
Persoonlijk spreken de meubels die je hebt staan mij wel aan.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Former member 78

#572
Citaat van: johnhifi op januari 15, 2011, 10:55:04
Die kamer lijkt wel weggelopen uit de Ikea catalogus!  ;)

Dat dacht ik ook ;D
Is niet mijn fout hoor, mijn vriendin wil er elke dag wel naar toe :(

Ze hebben daar ook dikke wollen kleden Koen, voor weinâg!!! :P

Koen K

@ Beunky:  Dank je  :smile:  IKEA biedt de mogelijkheid om voor weinig geld spullen naar je eigen smaak aan te schaffen, geweldig vind ik dat.

@ Arjan:  Haha, ja, er komt nog een keer een dikker tapijt in verband met de akoestiek!  :P  En ik ga nog wat met dempingsmateriaal aan de muren experimenteren.

op eigen verzoek verwijderd.

Plaatjes van blote dames ?  :headbanging:

gegroet, Eelco