De set van Koen

Gestart door Koen K, april 29, 2009, 22:09:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koen K

Citaat van: frank2 op oktober 18, 2009, 09:31:06
echt een student ;D Doet mij aan mijn eigen studententijd denken. Veel bier, kroketje in de frituurpan snachts om 4 uur en dan nog een kop cappuchino en dan maffe.

;D

Komt bekend voor... Maar in verband met vroeg opstaan vanochtend zijn we gisteren maar even niet zo lang meer doorgegaan ;)

Citaat van: ivo1986 op oktober 18, 2009, 10:26:32
Gezellig maar welk forum zie ik daar nou op de achtergrond  ;D.

Niet mijn laptop ;D

Citaat
En Grolsch  :-X?

Ja, lekker man! :P

Koen K

Zo, net voor een prikkie een uitstekende TA-E1000ESD opgehaald. Een geweldige aanwinst, vind ik, vooral vanwege de parametrische EQ. De laagweergave is er in elk geval al erg op vooruit gegaan. Binnenkort aan de hand van metingen verder klooien :)

En het is natuurlijk gewoon eye candy, samen met de CD-speler:



(er kan weer geklikt worden)

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Alex Groningen

Blijft toch prachtige apparatuur de toplijn van Sony.

Koen K

#154
Dank jullie... Ik ben er inderdaad ook heel blij mee. Het begint er zowaar een beetje "af" uit te zien :laugh:

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Koen K


Gianno


Koen K

Kijk, dit was blijkbaar de druppel ;D

PM terug ;)

Marvin....

zo jammer dat je er enkel 'de Toppers' mee afluisterd......  :D

Koen K


Koen K

#161
Leukste truukje: het toewijzen van namen aan de bronnen 8) ;D

 

Kwabbernoot

Wat voor een entree-geld vraag je eigenlijk voor deze kermis?   >:D  :D

Maar gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Groeten...

Koen K

Gratis voor iedereen, voor Tukkers 12,50. ;D

Dank je!

Rednaxela

Citaat van: Koen K op oktober 26, 2009, 10:28:22
Gratis voor iedereen, voor Tukkers 12,50. ;D
Is dat een soort risicotoeslag?
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

scrutinizer

#165
Citaat van: Koen K op oktober 26, 2009, 00:53:20
Leukste truukje: het toewijzen van namen aan de bronnen 8) ;D

 

Begrip voor het doeleind komt met de jaren. :smile:

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Koen K

Citaat van: Rednaxela op oktober 26, 2009, 10:48:03
Is dat een soort risicotoeslag?

Ja, en bij Kwabbernoot bovendien een afzeiktoeslag. Mocht eens bij hem langskomen, dan vrees ik dat het ook aardig in de papieren gaat lopen ;D

Citaat van: scrutinizer op oktober 26, 2009, 10:48:51
Begrip voor het doeleind komt met de jaren. :smile:

Dat hoop ik... Hoewel het doeleind "ziet er tof uit" momenteel wel voldoende is ;D

Kwabbernoot

Citaat van: Koen K op oktober 26, 2009, 10:53:16
Ja, en bij Kwabbernoot bovendien een afzeiktoeslag. Mocht eens bij hem langskomen, dan vrees ik dat het ook aardig in de papieren gaat lopen ;D

:laugh:
Ach, zoals je weet ben ik in het echt héél aardig.  :angel: En ik zal geen geld afnemen van arme studentjes die groter zijn dan ik

Groeten...

Koen K

Da's erg schappelijk. Wellicht valt er dan ook voor jou korting te regelen ;D

Roger Black

#169
Mooi koen!! Waar zijn die Denon eindbakken eigenlijk gebleven?

Koen K

#170
Die zijn weer terug naar hun rechtmatige eigenaar! Momenteel staat er een UCD400 die ik te leen heb (je kunt in de overzichtsfoto nog net de kabels, linksonder in beeld, zien) te werken. Helaas heeft zelfs die een beetje te weinig vermogen ???

Rednaxela

Citaat van: Koen K op oktober 26, 2009, 13:46:13
Helaas heeft zelfs die een beetje te weinig vermogen ???
Pardon?
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

scrutinizer

#172
Citaat van: Koen K op oktober 26, 2009, 13:46:13
Die zijn weer terug naar hun rechtmatige eigenaar! Momenteel staat er een UCD400 die ik te leen heb (je kunt in de overzichtsfoto nog net de kabels, linksonder in beeld, zien) te werken. Helaas heeft zelfs die een beetje te weinig vermogen ???

Het valt ook niet mee tegen zo'n acoustic butterworth filter op te werken.
Maar zelfs hier ben ik benieuwd wat er kapot (aan de hand) is. :smile:
Beperkte VA plus buffer?

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

chansig

Citaat van: Koen K op oktober 26, 2009, 13:46:13
Die zijn weer terug naar hun rechtmatige eigenaar! Momenteel staat er een UCD400 die ik te leen heb (je kunt in de overzichtsfoto nog net de kabels, linksonder in beeld, zien) te werken. Helaas heeft zelfs die een beetje te weinig vermogen ???

400 staat toch voor 400 watt ?

En dat is dan te weinig ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

Citaat van: Rednaxela op oktober 26, 2009, 14:20:08
Pardon?

Tja... Als je naar de specs kijkt zijn mijn speakers erg makkelijk aanstuurbaar (overal 4Ω, 90 dB/W/m), maar het laag wordt door de Kube natuurlijk gelift. Bij de 20 Hz komt dat neer op meer dan 12 dB lift en dan zit je erg snel aan de grenzen van je versterker. Als er geen laag in de muziek zit van onder de ± 40 Hz gaat het als een trein, maar als er lagere tonen hard uitgestuurd moeten worden begint de UCD te knetteren... De Sony deed het ook, maar dan al eerder (en daar klonk het anders).

Laatst heb ik de kefjes kunnen proberen met een Kenwood M2 en dat ging wel hard, maar aan de VU-meters te zien zat 'ie ook al tegen z'n grens. De Denon POA-6600's konden ook harder spelen.