Inetvideo HD-dvd's vanaf $1,99/ Blu-ray's vanaf $6,99

Gestart door master30, april 23, 2009, 20:14:47

Vorige topic - Volgende topic

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

hummest

Inetvideo blijft eens in de zoveel tijd met nieuwe voorraden HD DVD's komen : heb vorige week tijdens de 'Blow-out sale'  :P in totaal nog 19 HD DVD's daar gekocht...
Tuurlijk, niet de nieuwste titels maar toch hele aardige films.
Vandaag al binnengekregen ( douana heeft zich er dit keer niet mee bemoeid  :worship: ) : uiteindelijk 19 HD's voor totaal € 55,08 incl. verzenden...
't zal best dat het een dood formaat is, maar voor zulke prijzen..... :wub:

CineSmurf

Hier ook.  :pompom:

Komen ze bij jou ook in zo'n vage doos? Volgens mij halen ze die bij de lokale supermarkt. Zat in een doos met theedoosjes dit keer volgens mij....
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

hummest

Citaat van: CineSmurf op september 26, 2009, 17:08:45
Hier ook.  :pompom:

Komen ze bij jou ook in zo'n vage doos? Volgens mij halen ze die bij de lokale supermarkt. Zat in een doos met theedoosjes dit keer volgens mij....

Ik kreeg ze binnen in een doos waar voorheen iets van gloeilampen in hadden gezeten ofzo  ;)
Er was zo'n bubbeltjesenveloppe in stukken gesneden en ertussen in gedaan, en vervolgens met papier opgevuld...
Daarna hadden ze duidelijk nog wat tape over, want het was op een dergelijke manier dichtgetaped dat de douane er toch minimaal een snijbrander tegenaan had moeten gooien om het open te krijgen..

Nou ja, hoe dan ook : het is allemaal heel en netjes aangekomen, tegen een superprijs : je zal mij niet horen klagen...
je zou alleen zeggen dat voor het relatieve vermogen dat je aan verzondkosten betaald ten opzichte van de prijs voor de HD's dat het wel iets netter had gekund... :crazy:

jaco

Er staan ook 2e hands HD-DVD's wellicht heb je die gekocht, en is dit huisvlijt van een verkoper ?

hummest

Had inderdaad ook nog gekund, maar nee : het zijn allemaal nieuwe exemplaren  :P

Overigens vind ik het heel bijzonder dat Inetvideo eens in de zoveel tijd weer een enorme voorraad van die dingen weet op te duiken...
Zal dat allemaal nog steeds bij de studio's vandaan komen, of zullen ze gewoon restpartijen opkopen en die op de markt dumpen...?
Wat je je daarbij helemaal afvraagt is hoe ze prijzen van USD 3,00 kunnen hanteren, en er evengoed nog iets op maken ?
Ik neem aan dat ze niet voor liefdadigheidsinstelling spelen, en dus wel degelijk een klein percentage winst maken op die dingen...
Ga je je toch afvragen wat de inkoopkosten zijn, en wat andere websites als Deepdiscount.com dan maken op HD DVD's die nog steeds voor meer dan 20 en 30 dollar te koop staan.

CineSmurf

Bij mij ook allemaal nieuwe exemplaren.

Mijn theorie is de volgende: Er zijn allemaal grote machines gemaakt die HD-DVD's kunnen maken. Die staan vast nog ergens... Op één van die HD-DVD's stond die ik bij inetvideo heb gekocht stond "made in Mexico" op de seal geprint... mijn vermoeden is dat daar nog zo'n machine staat in Mexico en er nog de mogelijkheid bestaat de HD-DVD's te printen. Volgens mij zijn het allemaal universal films die ik recent heb gekocht. Ook op de website van universal zelf kan je nog een handjevol HD-DVD's kopen. Wellicht dat er nog oogluikend wordt toegestaan om nog wat te maken.

Ik heb ze in elk geval nog niet kunnen betrappen op nieuwe films.
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.