speelt geen BLURAY meer af

Gestart door pinnoes, april 23, 2009, 13:41:13

Vorige topic - Volgende topic

pinnoes

Hi HTforum leden,

Sinds kort heb ik een probleem heb een aantal originele Bluray films maar deze worden niet afgespeeld, nadat powerdvd7ultra start krijg ik "'sneeuw'" te zien, maar als ik een dvd in zet speelt deze wel af? hoe kan dit, moet ik een aantal settings doen in cccp pack?
verder heb ik Media player classic en CCCP codec pack hier speelt mkv bestanden goed mee af.

CPU                         AMD 64 dualcore 5600 plus
Moederboard             asus crosshair ( wat een mooi moederboard, niet te geloven 2dehands gekocht)
Video kaart               Asus EN8800GTS 320M (2dehands, wat een kaart :-)
Geheugen                 4 gb kingston ddr
                              CPU koeler Zalman
                               Voeding 500watt crassair
Speler                       LG blue ray speler
                              Western digital green Harde schijf 1 terabyte
Kast                           Thermaltake DH-101 VF7001BNS Black

OS                        Windows prof xp 32bit
software                 Powerdvd 7, Windows player 11, MPC en cccp codec pack

bedankt
pinnoes

pinnoes

Ht forum leden,

nu heb ik CCCP codec pack verwijder en kan nu bluray films zien, maar kan geen mkv bestanden afspelen, kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen.

bedankt

pinnoes

kaajee

Ik dacht al dat het aan dat codec pack zou liggen, die zorgen iha alleen maar voor meer ellende! Afblijven dus.....

mkv: zoek anders eens in "Dit board" (op bijv. MKV), kun je aangeven bij de zoekfunctie rechtsboven, de antwoorden rollen over je scherm.............
(is namelijk al tientallen malen voorbij gekomen)

BOUBOU

Je zou mediaplayer classic kunnen proberen, deze speelt bij mij mkv's af.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

pinnoes

Hi Boubou,

MPC deze heb ik maar speelt mkv bestand niet af ik krijg een melding dat hij deze codec niet kent? ik heb toen de CCCP pack eropgezet dan speelt die wel af.
Maar dan speelt powerdvd ultra 7 geen Blu rays meer af?

Waar kan het aan liggen?

Kaajee,

Heb de zoekfunctie gedaan maar er zijn zoveel mensen met zoveel advies? heb wel een aantal geprobeerd, maar krijg ze niet beiden spelend of de een of de ander

Bedankt pinnoes

BOUBOU

Ik gebruik icm mediaplayer classic, het K-Lite Mega Codec Pack 4.5.3
Deze speelt op mijn HTPC T5600 mobile processor, en een HD4350 videokaart, bijna alle materiaal incl. MKV's moeiteloos af.

Voor de Windows Media Center 2005 heb ik wel een aanpassing moeten doen in het register, Mediacenter herkende eerst geen MKV bestanden.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

kaajee

pinnoes

BouBOU,

Gebruik jij ook Powerdvd 7 ultra ? en draai jij ook originele bluray s

Kajee,

Is dat niet voor VISTA, wat ik gebruik is Windows xp prof

Bedankt

Pinnoes

BOUBOU

Citaat van: pinnoes op april 24, 2009, 11:44:04
BouBOU,

Gebruik jij ook Powerdvd 7 ultra ? en draai jij ook originele bluray s

Kajee,

Is dat niet voor VISTA, wat ik gebruik is Windows xp prof

Bedankt

Pinnoes

Het door kajee aangehaalde topic is ook van toepassing op windows xp pro, je zou de Haali mediasplitter nog kunnen installeren voor het afspelen van de MKV bestanden.

MvGr. BOUBOU

pinnoes

BouBOU,en Kajee

Bedankt voor het meedenken, ik heb KMPLAYER eropgezet hier zit MKV extensie ook op, nu kan ik Bluerays met powerdvd 7 ultra kijken, en MKV bestanden met KMplayer, heb verder geen plugins ofiets eerbij gedaan alleen de KMPLAYER.

Pinnoes