Beatbrother's HT

Gestart door beatbrother, maart 13, 2009, 17:03:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

beatbrother


W.Otter

zo! tempo zit er goed in! hoe ziet de rest van de planning er uit?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Gaat zeker lekker zo! Wat mij eigenlijk gelijk opviel is dat de ruimte niet rechthoekig is omdat er in 1 hoek die knik zit. Is het niet een idee om tegenover die hoek zo'n zelfde knik te maken zodat de ruimte helemaal gelijk is?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

GTDesign

Citaat van: Madhouse op april 14, 2012, 20:45:03
Gaat zeker lekker zo! Wat mij eigenlijk gelijk opviel is dat de ruimte niet rechthoekig is omdat er in 1 hoek die knik zit. Is het niet een idee om tegenover die hoek zo'n zelfde knik te maken zodat de ruimte helemaal gelijk is?

Die komt er ook... ;)

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Lekker bezig zo! Zie ik het nou goed dat je op de achterkant een extra laag isolatie doet, of doe je dat op de zijkanten en voorkant ook?

EDIT: dat zijn de OSB platen of niet? !!  :blink: my fault..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

beatbrother

Citaat van: Madhouse op april 15, 2012, 07:25:19
Had ik eigenlijk ook kunnen weten  ;)

Aan de andere kant wordt ook zo een knik gemaakt, maar wel een multifunctionele knik.  ;D
Want daarin komt een rack met al de apparatuur.  ;D

Citaat van: Etiennevh op april 15, 2012, 11:09:00
Lekker bezig zo! Zie ik het nou goed dat je op de achterkant een extra laag isolatie doet, of doe je dat op de zijkanten en voorkant ook?

EDIT: dat zijn de OSB platen of niet? !!  :blink: my fault..

We werken wel met dubbele isolatie.
Dus eerst alles met rockwool volstoppen.
Vervolgens 2 gipsplaten over elkaar plaatsen.
Vanachter hebben we ipv 2 gipsplaten, 1 volledige OSB wand en daar komt dan nog een gyproc wand voor.
De reden is omdat daar dan meerdere zaken tegenaan geschroefd kunnen worden.
Radiatoren, eventueel kastjes, achterspeakers. enz.  ;D


Madhouse

Citaat van: beatbrother op april 15, 2012, 14:21:02

Aan de andere kant wordt ook zo een knik gemaakt, maar wel een multifunctionele knik.  ;D
Want daarin komt een rack met al de apparatuur.   ;D

Het kwartje valt inderdaad. Erg mooie oplossing zo en dit HT zal denk ik helemaal mijn smaak gaan worden.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Start to HT


Zefanja

Erg goede start.
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

beatbrother

Citaat van: W.Otter op april 16, 2012, 11:26:57
hoe vordert werkdag 4?  :wub:

Ze zijn bezig.
De werkdagen zijn meestal van 17h30 tot 20h30.
Dus wss straks terug nen update.
To be continued. ;D

beatbrother

4e werkdag ;o)

Ze hebben de volledige achtermuur met OSB dichtgemaakt en vervolgens met gyproc erover afgewerkt.
Nu zie je ook al duidelijk waar de surround speakers en back speakers komen te hangen. (de gaatjes van de wachtbuizen
in de muur.

Verder ook nog even te vermelden dat de zetels vandaag besteld zijn.  :clapping:
Toch maar gelijk alle 8 ineens besteld.
Ze zullen waarschijnlijk wel goed zitten ... hopen we toch hè.  ;D


rallufff

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

W.Otter

hahaaaaaa spannend! tuurlijk zitten die zetels goed! die amerikanen doen niets anders dan zitten dus zetels maken zullen ze vast en zeker kunnen! schiet mooi op man! als ik zie dat er weer nieuwe fotos zijn kan ik niet wachten om t topic weer te openen;) wanneer komen de Klipsch?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

beatbrother

Citaat van: W.Otter op april 16, 2012, 21:32:13
hahaaaaaa spannend! tuurlijk zitten die zetels goed! die amerikanen doen niets anders dan zitten dus zetels maken zullen ze vast en zeker kunnen! schiet mooi op man! als ik zie dat er weer nieuwe fotos zijn kan ik niet wachten om t topic weer te openen;) wanneer komen de Klipsch?

Eerst moeten we zien dat alles in orde is qua inrichting.
Dan ff de fincanciële status evolueren ... en vervolgens de aankopen doen voor de versterker, speler, en speakers.  ;D

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Ben je er trouwens al helemaal over uit welke speakers er gaan komen?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

rallufff

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

beatbrother

Citaat van: Zefanja op april 17, 2012, 17:58:34
Ben je er trouwens al helemaal over uit welke speakers er gaan komen?

Ik moet ze nog gaan beluisteren, maar heel waarschijnlijk zal het de Klipsch THX Ultra 2 set worden in een 7.2 configuratie.

beatbrother

Fase I is afgerond.  :pompom:
Alle muren incl. het muurtje waarin het rack komt te zitten zijn geplaatst en naden weggewerkt.

Fase II is nu gestart.
Het plaatsen van de koof en de rest van het plafond.





high-q

Ziet er goed uit zeg, netjes. Wat een snelheid ook!!  :o
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub