Beatbrother's HT

Gestart door beatbrother, maart 13, 2009, 17:03:50

Vorige topic - Volgende topic

DD2

Robbert54

Oeh dit gaat denk ik heel mooi worden!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

rallufff

Super mooi in ontwikkeling dit! Ik zal het blijven volgen... Heel benieuwd naar het eindresultaat!

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

HTip

Dat wordt weer een prachtige HT! Met in-wall speakers kan je ook kiezen voor een akoestisch transparant scherm en dus een paar maatjes groter. Ideetje?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

beatbrother

Citaat van: HTip op mei 19, 2011, 21:36:29
Dat wordt weer een prachtige HT! Met in-wall speakers kan je ook kiezen voor een akoestisch transparant scherm en dus een paar maatjes groter. Ideetje?

Over die in-wall speakers ben ik nog niet 100% over uit.
Mij lijkt het probleem dat als je daarna wilt upgraden dat je dan met gaten in je muur zit en je dus bijna verplicht bent om soortgelijke speakers te nemen qua grootte.
Wat ik zowiezo niet wil is mijn voorste speakers op statiefjes. Dat vind ik niet zo mooi, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Ik had het al eens laten vallen bij Gé, om mss de front en center speakers achterin weg te werken achter een soort doek ofwel toch te gaan voor die in-wall speakers.

chansig

Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Garmir

Waarom werkt de subsciptie voor uw thread niet meer :( Vroeg me al af waarom het hier zo lang stil bleef...
Nu kom ik eens piepen en ik zie dat er wat nieuwigheden zijn :p Keep it up!

Een mens heeft 3 jaar nodig om te leren spreken, en een volledig leven om te leren zwijgen.

HTip

Citaat van: beatbrother op mei 20, 2011, 07:39:19
Over die in-wall speakers ben ik nog niet 100% over uit.
Mij lijkt het probleem dat als je daarna wilt upgraden dat je dan met gaten in je muur zit en je dus bijna verplicht bent om soortgelijke speakers te nemen qua grootte.
Wat ik zowiezo niet wil is mijn voorste speakers op statiefjes. Dat vind ik niet zo mooi, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Ik had het al eens laten vallen bij Gé, om mss de front en center speakers achterin weg te werken achter een soort doek ofwel toch te gaan voor die in-wall speakers.
Je kan ook eventueel een mooie voorwand maken met gewone speakers daarachter. Dat heeft Gé bij hoekie (The Garage) ook gedaan. De rest van de wand kan je dan gebruiken voor onzichtbare akoestische aanpassingen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Het ontwerp ziet er veelbelovend uit!!! wow!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

rallufff

Komen er nog nieuwe foto's!? Ben wel benieuwd!
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

anwa

Ben ook benieuwd naar de laatste foto's!  ;D

stevieB

YEAH MAN  O0

Photographes please  :headbanging:

Gr StevieB
Under construction.....

Martijnst1990

:D Aangezien er verder blijkbaar niemand geïnteresseerd is.. heb je nog nieuwe foto's? ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

beatbrother

Wegens de drukte ben ik de afgelopen tijd eigenlijk niet meer in het huis geweest en hier op het forum [Shame on me]  :blink:
Ik heb wel bericht gehad dat men vandaag alle lichten gaat aansluiten en programmeren, dus vanaf vandaag hebben we licht binnen dat we aan en uit kunnen doen met schakelaars.  :pompom:
Mss dat het dan wel eens tijd is om nog eens wat fotos te maken, want dat is ook al te lang geleden. :d
In de HT is er wel nog niet echt iets gewijzigd buiten dat de verluchting en de verwarmingsleidingen geplaatst zijn.

rallufff

'Dance Department'

beatbrother

Mss voor de geïnteresseerd. (niet HT gerelateerd)
Er is een wijziging doorgevoerd aan het ontwerp van de muziek-studio.
De kasten zijn nu half-hoog geworden zodat we nu plaats hebben om akoustische panelen te bevestigen tegen de muren.
In de kasten zijn ook 2 uitsparingen voorzien om zetels van te maken.
De desk gaat nu ook niet meer rechtstreeks tegen de muur staan, maar deze gaat voor de zangruimte komen ergens in het midden.
Op die manier kan er achteraf ook eventueel voorzien worden voor 5.1. afmixing.
Het studiomeubel gaat ook nieuw gemaakt worden en het wordt ongeveer zoals
de onderste tekening of toch zoiets dergelijk.  :laugh:

rodrique

Wauw zeg, echt mooie ruimte echt gaaf ook dat je je apparatuur in de muur hebt weggewerkt  :happy:
Musical fidelity KW750 | Krell Theater Amplifier Standard | Quadral Vulkan VIII R | Lexicon MC-10 | A*BNB BDW12 subwoofer push pull | JVC N5 | Chord Signature XL speaker cables | Atlas Equator 2.0 speaker cables | Harmonix HS-101 interconnect | Furutech eTP60-E verdeeldoos / Monster HTS 1000 Powercenter | Finite Elemente Spider rack

AnubisNefer

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

neverywhere

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke muziek beatbrother nu eigenlijk maakt?  Youtube linkje?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

beatbrother

@neverywhere : Op youtube zijn wel wat dingen te vinden, maar dat is wel al van verschillende jaren terug.
Ik ben al verschillende jaren niet meer heel actief bezig kunnen zijn met muziek omdat mijn huidige studio nog bij m'n ouders staat
en dan werkt dat niet. Als je zin hebt om even wat muziek te maken of als je met een idee zit moet je er gelijk aan kunnen beginnen
ipv eerst nog een verplaatsing ervoor te moeten doen.  :bigsmile:
Op termijn wil ik me wel meer gaan verdiepen in het maken van film-muziek en vooral in de richting van film-trailer muziek. Zalig !  :clapping:

Hierbij ook nog een kleine update.  :police:
Vanaf morgen wonen we in het nieuwe huis. Er is wel nog heel wat werk aan, maar dan wonen we er in ieder geval toch al. ;o)
Ik heb van Gé ook al enkele fotos ontvangen. Hij is momenteel bezig aan de kasten voor in de studio.  :pompom:

HTip

Ik dacht bij de 1e foto even aan een tafeltennistafel :D Mooie kast die Gé weer maakt.

Veel plezier in je nieuwe huis :pompom:
Showcase - Topic

GTDesign

beatbrother

Looking Good ! En het gaat precies ook goed vooruit.  :headbanging:

beatbrother

Nog een nieuwe fotootje erbij.
Nu zijn de bankjes ook klaar.  :P

Olaf90

Komt er nog iets van stoffering op de bankjes, of zitten ze zo al goed?