Extra smartcard Ziggo

Gestart door Valkyrie, maart 3, 2009, 15:52:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

riwi

Citaat van: DVDGuy op april  3, 2009, 18:56:13
Tot voor kort moest je voor elke kaar € 10,- betalen en dat is sinds kort afgeschaft.

Ik denk dat dieze ingewikkelde manier van presenteren, de manier is om te laten zien dat je dus uiteindelijk voor die 2e kaart niet hoeft te betalen.

Je betaalt als het ware € 10,- voor je extra kaart en omdat dit sinds kort niet meer hoeft, "krijg" je € 10,- korting.
Dat klopt niet helemaal. Voor de kaart heb ik wel 30 euro (eenmalig) neer moeten leggen in de winkel. Een tweede kaart zou geen extra abonnements kosten moeten opleveren. Per begin dit jaar zouden zelfs de extra paketten op een tweede kaart beschikbaar zijn zonder extra kosten. Maar wait nu merk is dat ik (misschien tijdelijk) 10 euro korting krijg op het maandbedrag.

DVDGuy

Citaat van: riwi op april  3, 2009, 20:29:23
Dat klopt niet helemaal. Voor de kaart heb ik wel 30 euro (eenmalig) neer moeten leggen in de winkel. Een tweede kaart zou geen extra abonnements kosten moeten opleveren. Per begin dit jaar zouden zelfs de extra paketten op een tweede kaart beschikbaar zijn zonder extra kosten. Maar wait nu merk is dat ik (misschien tijdelijk) 10 euro korting krijg op het maandbedrag.

Je moet nog steeds betalen voor de kaart op zich (dus als je hem aanschaft, kostte mij bij de laatstet € 14,95), maar tot voor kort betaalde je per jaar € 10,- voor elke kaart die je geregistreerd in je bezit had.

Als jij nu € 30,- betaald hebt voor de kaart, lijkt het er veel op dat ze op die manier toch weer een deel van het geld "terug pakken".
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com