Starred AV

Gestart door Starred, februari 27, 2009, 11:39:53

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

R

Mooi zo!

Citaat van: Starred op augustus  7, 2009, 23:32:10
Oh ja, het nieuwe bankstel is ook alweer een tijdje binnen. Zit lekker  8)

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

iNFiN1TY

10 paginas replys zonder fotos -.-

ik had mijn topic ook met een alleen verhaal moeten starten  O0

fotos  :clapping:

R

Gewoon een goede cliffhanger ;)

iNFiN1TY


Starred

Zojuist dankzij een goede tip van eriks en R de nog ontbrekende SF Domus Center aangeschaft  8)

garmtz


Guester

Nu wel bij de domus reeks blijven hé  :)

Sonos - Spotify

-madison-

Citaat van: Starred op augustus  7, 2009, 23:30:41
Nog steeds niet gevonden  >:(

Als je je adres even pm't stuur ik je wel een toe :)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

wil

Citaat van: Starred op augustus 23, 2009, 16:16:05
Zojuist dankzij een goede tip van eriks en R de nog ontbrekende SF Domus Center aangeschaft  8)
hè hè...

:thumbs-up:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Fabian92

Gefeliciteerd, leuke center  :thumbs-up:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Valkyrie

Citaat van: Starred op augustus 23, 2009, 16:16:05
Zojuist dankzij een goede tip van eriks en R de nog ontbrekende SF Domus Center aangeschaft  8)

Mooi dat je er één hebt kunnen vinden! Veel plezier ermee, enne het wordt weer tijd voor foto's. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Starred

Citaat van: -madison- op augustus 24, 2009, 00:28:46
Als je je adres even pm't stuur ik je wel een toe :)

Lees nu je bericht pas. Bedankt voor het aanbod alvast, maar hoe weet je welk kabeltje ik nodig heb?  :)
Het gaat om een Panasonic TZ3. Die heeft een echt miniscule aansluiting voor verbinding met USB. Weet niet precies hoe dit type verbinding heet

Durk

panasonic heeft inderdaad een afwijkend kabeltje.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

-madison-

Citaat van: Starred op augustus 25, 2009, 19:52:31
Lees nu je bericht pas. Bedankt voor het aanbod alvast, maar hoe weet je welk kabeltje ik nodig heb?  :)
Het gaat om een Panasonic TZ3. Die heeft een echt miniscule aansluiting voor verbinding met USB. Weet niet precies hoe dit type verbinding heet

Ik dacht dat je gewoon zo'n standaard kabeltje nodig had. Ik wist niet dat Panasonic een andere aansluiting gebruikt.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.


Starred

aangezien ik nu alleen nog een TVIX als bron heb, ga ik waarschijnlijk toch nog iets aanschaffen voor muziek. Aangezien ik best veel SACD en ook DVDA heb, zit ik te denken aan een Oppo BDP83 dat als transport kan dienen. Lekker alles via HDMI.
Verstandig??

Starred

Binnenkort calibratie van geluid  :headbanging: en niet lang daarna ook van beeld  8)

R


Starred


Starred

Ik kan op dit moment de surround speakers te veel pinpointen, met name als ik niet helemaal in het midden van de bank zit (sweetspot). De speakers zijn met autosetup van de AVR600 ingesteld en ik heb het nagemeten met dbmeter en meetlat en de instellingen kloppen goed.
Komt het gewoon omdat de surrounds relatief toch dicht op de luisterplek staan?
En zou toevoegen van 2 backspeakers (dus 7.1 ipv 5.1) dit issue kunnen verhelpen?

bmateijsen

Te dicht op de luisterplek. 7.1 kan dat inderdaad oplossen, door een diffuser surround beeld op te bouwen.

Groet,

Bjorn

Starred

Citaat van: bmateijsen op oktober 14, 2009, 09:14:37
Te dicht op de luisterplek. 7.1 kan dat inderdaad oplossen, door een diffuser surround beeld op te bouwen.

Scheelt dat veel of is het verschil marginaal?