Vampire's studentenkamertje

Gestart door Vampire, februari 22, 2009, 18:57:38

Vorige topic - Volgende topic

Vampire

Hoewel het amper een HT te noemen is, vond ik toch dat ik dan nu eindelijk maar eens mijn setje moest posten hier.
Eigenlijk naar aanleiding van het lezen van dit topic, wat alweer wat jaartje oud is..

Anyway, ik zit nu op kamers (in Delft) dus is het niet meer te vergelijken met de oude situatie. Vandaar een nieuw topic.

Ik ga hier ooit nog wel een heel verhaal opsteken over mijn bewegingen door stereo- en HT-land... Ik hou wel van schrijven, maar ben nu een beetje brak na een geslaagde carnavalsavond in Maastricht  ;D

De set is duidelijk gericht op stereo, maar doet het ook erg goed met een filmpje.
LCD schermpje is maar 22".. Voldoet in principe prima, maar wil (uiteraard) graag groter! Hij was ooit bedoeld 'voor erbij', omdat ik toen films keek op mn Electrohome ECP4100 CRT projector. Helaas past die niet op mijn nieuwe kamer, dus moet ik het met alleen de LCD doen  :unhappy:

De componenten:
Receiver: Marantz SR4300
(Eind)versterkers: 2 maal Kenwood KA1500
Fronts: Magnat Vector 6
Rears: Eltax millennium mini
Sub: Mordaunt Short MS308
TV: Samsung le22a457 LCD
Platenspeler: Pro-ject Debut II
HDDVD: Toshiba EP-30
CD speler: Philips CD605
Bekabeling is van Ixos (LS kabels), Oehlbach (analoge interlinks) en de rest is no-name (HDMI, Optische interlink)

Wat ik graag nog zou willen:
- Grotere tv (ik denk aan een 32", misschien zelfs groter) of een projector.. Wordt dan wel een digitale, omdat ik een CRT niet kwijt kan hier...
- CD speler upgraden (staat nu niet eens opgesteld, omdat het meubel vol was... Moet ik nog iets op vinden dus)
- Grotere kamer  ;D (deze is bijna 20 m2.. Is wel lekker hoog)
- Een huisbaas waarvan ik wél mag verven en schroeven/boren! (kleurstelling van de muren is dus ook niet mijn keuze ;))

Uiteraard ook wat fotootjes geschoten, helaas met mijn telefoon, omdat ik geen camera tot mijn beschikking had.. Wordt ook nog vervangen!

Edit:
Hmmz, schijnbaar is picasa toch niet zo'n geweldige host... Niet alle plaatjes werken...
Om alle foto's te zien, zie mijn picasa-album
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Atmoz

Mooie kamer Vampire!!
Leuk ingericht ook.

Da's wat dichter bij zee dan waar ik toen die CRT ben komen ophalen he ;)

Veel plezier ermee/erin O0 O0 O0

Met vr gr,

Atmoz

[edit]

P.S. moet jij -als Limburger- geen carnaval vieren op dit moment? :hehe:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Vampire

Citaat van: atmoz op februari 22, 2009, 19:23:35
Mooie kamer Vampire!!
Leuk ingericht ook.

Da's wat dichter bij zee dan waar ik toen die CRT ben komen ophalen he ;)

Veel plezier ermee/erin O0 O0 O0

Met vr gr,

Atmoz

[edit]

P.S. moet jij -als Limburger- geen carnaval vieren op dit moment? :hehe:

Thnx!

Klopt, ik studeer sinds dit jaar bouwkunde aan de TU, en op- en neer reizen elke dag zag ik niet zo zitten  ;D
Overigens ben ik ook nog wel eens een weekendje bij mijn ouders in het zuidelijke Reuver hoor  ;)

En carnaval.... gisteren me erg vermaakt in jouw stadje Maastricht! Vandaag dus een beetje brak, en ik moet sowieso morgen nuchter in de collegebanken zitten  ;)
Epson EH TW-650
Grado SR80

Sol

Toch zeker niet verkeerd! Mooie studentenkamer, ook.
Nou maar hopen dat je snel weer naar een groter scherm kan, ik kan me de irritaties goed voorstellen... :P

Ook wel opmerkelijk, het aantal bouwkunde ( of -gerelateerd ) studenten hier op het forum. ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

MLCinema

Idd, zeker niet verkeerd. Lekker ruim ziet het eruit op de foto. En een studentenkamer van 20M2 is ruim :police:
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Vampire

Citaat van: Sol op februari 22, 2009, 19:38:58
Toch zeker niet verkeerd! Mooie studentenkamer, ook.
Nou maar hopen dat je snel weer naar een groter scherm kan, ik kan me de irritaties goed voorstellen... :P

Ook wel opmerkelijk, het aantal bouwkunde ( of -gerelateerd ) studenten hier op het forum. ;D

Dank!
Groter scherm zal idd ook zeker mijn eerstvolgende upgrade zijn!
Buiten het probleem dat elke student heeft (Geld!!), zit ik ook nog een beetje met de vraag waar ik het ding dan moet laten! Ik mag dus niet boren/schroeven o.i.d. dus ophangen zal niet lukken...
En mn meubeltje is eigenlijk nu al te klein  ;D

Ik ken overigens alleen FatalFelix, die ook bouwkunde doet, maar dan aan het HBO...
Maar ik denk dat het te verklaren is aan het feit dat zowel binnen bouwkunde en de HTwereld je oog moet hebben voor esthetiek én geinteresseerd moet zijn in techniek... ofzo  ;D

Citaat van: Marc.Visser op februari 22, 2009, 21:40:00
Idd, zeker niet verkeerd. Lekker ruim ziet het eruit op de foto. En een studentenkamer van 20M2 is ruim :police:

Ik mag (wat dat betreft) niet klagen idd  ;)

Citaat van: LexiconLogan op februari 22, 2009, 21:41:15
Mooie kamer hoor!
Ik ben zelf ook niet ontevreden, moet ik toegeven  ;) :)

Epson EH TW-650
Grado SR80

Sol

Citaat van: Vampire op februari 22, 2009, 23:05:00
Dank!
Groter scherm zal idd ook zeker mijn eerstvolgende upgrade zijn!
Buiten het probleem dat elke student heeft (Geld!!), zit ik ook nog een beetje met de vraag waar ik het ding dan moet laten! Ik mag dus niet boren/schroeven o.i.d. dus ophangen zal niet lukken...
En mn meubeltje is eigenlijk nu al te klein  ;D

Kan je die Expedit kast toch mooi voor gebruiken? Houten plaat ertegenaan, schermpie eraan hangen, et voilà. ;)

Citaat van: Vampire op februari 22, 2009, 23:05:00
Ik ken overigens alleen FatalFelix, die ook bouwkunde doet, maar dan aan het HBO...
Maar ik denk dat het te verklaren is aan het feit dat zowel binnen bouwkunde en de HTwereld je oog moet hebben voor esthetiek én geinteresseerd moet zijn in techniek... ofzo  ;D

Dan heb heb je nog WickedGame - van hemzelf weet ik het overigens niet zeker, maar zijn vader zit ook in de bouw.
En mijzelf - middelbare school verkloot ( ik was een kutjong ;D ) en dus gaan werken. Toen is het gaan kriebelen en wou ik toch weer verder leren. Dus nou maar een MBO+ opleidinkje Bouwkundig Tekenaar, en daarna doorleren. ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

LexiconLogan

Citaat van: Sol op februari 23, 2009, 10:22:11
Dan heb heb je nog WickedGame - van hemzelf weet ik het overigens niet zeker, maar zijn vader zit ook in de bouw.
En mijzelf - middelbare school verkloot ( ik was een kutjong ) en dus gaan werken. Toen is het gaan kriebelen en wou ik toch weer verder leren. Dus nou maar een MBO+ opleidinkje Bouwkundig Tekenaar, en daarna doorleren. ;D
Was?  :lookaround:
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sol

Ja, nou ben ik gewoon een teringlijer. ;D

MLCinema

Citaat van: Sol op februari 23, 2009, 11:08:12
Ja, nou ben ik gewoon een teringlijer. ;D

Ah een bekentenis! Heerlijk deze zelfkennis  :hehe: :P (geintje heh sol  :tongue2:)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Sol

Tja, in tegenstelling tot vele anderen ( ik maak uiteraard geen persoonlijke acquisities ;) ) (h)erken ik mijn slechte eigenschappen. :P

Maar goed, genoeg gel*l weer waar TS niet blij mee zal zijn. ;D

Vampire

Kan je die Expedit kast toch mooi voor gebruiken? Houten plaat ertegenaan, schermpie eraan hangen, et voilà. ;)
Dat moeten we nog maar eens zien  ;D
Ik ga niet mn nieuw kast verkloten door er een plaat tegenaan te timmeren ;)

Eerst maar eens sparen voor een leuke tv, dan me oriënteren wat ik uberhaupt wil.. Ben niet  echt thuis in de LCD's en plasma's..

En mijzelf - middelbare school verkloot ( ik was een kutjong ;D ) en dus gaan werken. Toen is het gaan kriebelen en wou ik toch weer verder leren. Dus nou maar een MBO+ opleidinkje Bouwkundig Tekenaar, en daarna doorleren. ;D

Oja, jou was ik vergeten.  ;)
Maar 4 van de 23631 members die 'iets bouwkundigs' doen, is nog niet erg veel, toch?  ;D

Citaat van: Sol op februari 23, 2009, 12:00:53
Maar goed, genoeg gel*l weer waar TS niet blij mee zal zijn. ;D

Ik kan wel wat hebben...  ;)
En als je mijn statistics er bij pakt, zie je dat ik ook het meeste post in afterhours...
De topics die echt ergens over gaan lees ik wel, maar daar post ik zelden iets, omdat ik er niet zo veel bij kan dragen ;D ;D
Epson EH TW-650
Grado SR80

Sol

Citaat van: Vampire op februari 23, 2009, 13:38:10
Dat moeten we nog maar eens zien  ;D
Ik ga niet mn nieuw kast verkloten door er een plaat tegenaan te timmeren ;)

Eerst maar eens sparen voor een leuke tv, dan me oriënteren wat ik uberhaupt wil.. Ben niet  echt thuis in de LCD's en plasma's..

Ach, komt allemaal wel goed... ;)

Oja, jou was ik vergeten.  ;)
Maar 4 van de 23631 members die 'iets bouwkundigs' doen, is nog niet erg veel, toch?  ;D

Nee, maar er zijn er nog wel wat meer. Ben er in ieder geval meer tegengekomen, maar weet de namen zo-even niet. ;D

Ik kan wel wat hebben...  ;)
En als je mijn statistics er bij pakt, zie je dat ik ook het meeste post in afterhours...
De topics die echt ergens over gaan lees ik wel, maar daar post ik zelden iets, omdat ik er niet zo veel bij kan dragen ;D ;D

Dito hier. :D

-madison-

Mooie kamer heb je!! Lekker ruim ook. "ik moet het doen" met slechts 14m2 ;D (is ook prima te doen overigens!)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Koen K

Hee, leuk, nog een Delftenaar  O0

Ziet er goed uit, die set. Ruime kamer ook. Woon je op de EduP of zo?

JeKa

Goed voor elkaar hoor! Valt me toch op dat er veel studenten zijn die al een leuke set hebben staan, super!

Koen K

Je kunt maar beter op tijd beginnen, toch?  :)

JeKa

Citaat van: JeKa op mei 28, 2009, 22:45:13
Goed voor elkaar hoor! Valt me toch op dat er veel studenten zijn die al een leuke set hebben staan, super!
Citaat van: Koen K op mei 28, 2009, 22:58:08
Je kunt maar beter op tijd beginnen, toch?  :)

Absoluut! Ben er een topic over begonnen, lijkt me wel interessant. --> klik

Koen K

Bolle

Citaat van: Vampire op februari 22, 2009, 18:57:38
Hmmz, schijnbaar is picasa toch niet zo'n geweldige host... Niet alle plaatjes werken...
Om alle foto's te zien, zie mijn picasa-album

Even je Picasa bekeken, je zit in ieder geval bij de goede roeivereniging.

(Bestuur 120 b' vo)
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

Koen K

Wat zullen we nou krijgen....

Jonghe 8 130 b'vo!!

Bolle

Goed zo, swaere bal!

Alweer een tijdje niet op de DSRV geweest, afgelopen jaar op oud-leden dag voor het laatst. Lekker aan de jenever in de bus!
Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Mijn HT Geschiedenis

Koen K

Nogal mooi 8)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook al een hele tijd niet meer ben geweest... Zo nu en dan nog EJ8-130 reünie, maar dat is het wel zo'n beetje.

Schandalig offtopic trouwens  ::)

Bolle

of even off-topic te blijven, foto van mij in actie:

foto toch maar even weggehaald ivm privacy

Helaas geen blik getrokken en daarna maar gaan coachen en bestuur in (dat is als je echt niets anders kunt ;))
Mijn HT Geschiedenis