Front der Fronts

Gestart door Erik van Voorst (in memoriam), juni 27, 2003, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Ruben op juni 17, 2004, 20:24:59
Ziet er strak uit. Proficiat. Wanneer zit de fineer in de planning? Ben benieuwd.

Ik wil eerst allebij de xXx-sets fineerklaar hebben...pas dan ga ik het vogelogen ahorn fineer aanschaffen.
Hoewel ik moeite heb om niet alvast te gaan kopen...dat is zo leuk !!!

Eerst nog 2 filterkasten ontwerpen/bouwen...als ik uit alle houtrommel ben..gaat het fineren schoner met minder kans op beschadigingen... ;)

Een schatting is een maand of 3...maar pin mij er niet op vast... ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Rob_Dingen

Hoi Eric

Respect voor je engelen gedult maar het duurt te lang ik wil graag komen luisteren sla dat fineren maar over en schroef de speakers er in ;D.

Rob

Citaat van: Rob_Dingen op juni 18, 2004, 12:31:48
Hoi Eric

Respect voor je engelen gedult maar het duurt te lang ik wil graag komen luisteren sla dat fineren maar over en schroef de speakers er in ;D.

Rob

Kun je nagaan hoe IK me voel.... ;D

Maar ik moet geduld blijven hebben...om dit goed te doen...ik zie het als een eenmalige actie....dus voor die ene keer alles uit de kast halen (letterlijk en figuurlijk).... 8)

Je bent sowieso van harte welkom...maar dat wist je al... ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

jeroenskie

hoi Erik wat ben je toc GOOOOEEEEED ziet er onwijs mooi uit

vr gr jeroen

Vanavond weer een 3e Facet aan de xXx-Body verlijmd, morgen schuren.
Als NIET voetballiefhebber kan ik dus vanavond doorwerken... ;)

GTDesign

Dit is toch ook veel mooier als voetbal  ;D

Sherwin

Citaat van: Erik van Voorst op juni 19, 2004, 21:06:12
Vanavond weer een 3e Facet aan de xXx-Body verlijmd, morgen schuren.
Als NIET voetballiefhebber kan ik dus vanavond doorwerken... ;)

Gij zijt een verstandig mensch  ;D

Tuurlijk

Het was toch een wedstrijd van nix :-X

Maerten

Je hebt ook niet veel gemist hoor Eric, wat een aanfluiting, kan je beter bezig zijn met je fantastische speakers, en tegelijkertijd ons amuseren met je foto's !

Mvg,

Maarten

Je moet toch wel erg ver heen zijn als je tussen de verjaardagsvisite van je vrouw in de garage schuurt... :-[

Maar facet is nu wel naar mijn zin... :D

Niet actief

Citaat van: Erik van Voorst op juni 20, 2004, 14:46:42
Je moet toch wel erg ver heen zijn als je tussen de verjaardagsvisite van je vrouw in de garage schuurt... :-[
Maar facet is nu wel naar mijn zin... :D

Proficiat Erik!
Enne.... er is niks mis met prioriteiten stellen en efficiency  ;D
Toine.

GTDesign

Ach ja dit maak je maar één keer hé,  Je vrouw is elk jaar jarig  ;D

VlisChris

LOL
Proficiat met haar verjaardag :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Voel mezelf ook een beetje jarig.

Ik heb mijn vrouw vandaag een Krell KSA 50 mk II cadeau gedaan.... ;D

Deze bak heb ik vandaag gekocht om straks mijn xXx-subs aan te sturen.....

Nu nog een electronic x-over.

Wat ben ik in mijn noppies en is het leven soms fijn..... 8)

Niet actief

Citaat van: Erik van Voorst op juni 21, 2004, 17:54:10

Goh, zo'n cadeau heb ik ook altijd al willen hebben  8) Cool!
Heb ik meteen een kachel op zolder voor de koude winteravonden  ;)
Ook gefeliciteerd !

Walter_PPK

Gefliciteerd met de verjaardag van je vrouw. Damn echt een hele mooie amp. Perfect voor de subs! En is je vrouw er blij mee? ;D
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Arno P

Citaat van: Walter_PPK op juni 21, 2004, 19:34:10
Gefliciteerd met de verjaardag van je vrouw. Damn echt een hele mooie amp. Perfect voor de subs! En is je vrouw er blij mee? ;D

Als de vent gelukkig is, is de vrouw dat toch ook ??  ;D ;)

SARK

Erik, trouw met me ... (bigamie is de nieuwe trend  >:D ).
Enneeehhh ik ben 4 X per jaar jarig  ;D

You're getting brutal, Sark. Brutal and needlessly sadistic.
----------------------------END OF LINE-----------------------------

Thank you, Master Control.

SV..S

Citaat van: Erik van Voorst op juni 21, 2004, 17:54:10

strakke bloemenvaas, kijken of mijn vrouw hem ook leuk vind ;D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Weer fff in het zonnetje doorgegaan.
Tevens een fotootje van het interieur van de laatst aangekochte stroomfabriek
voor de xXx-subs.

O0

Shorty

Bekende tweak voor deze Krells is parallel aan de voedingselco's een 5uF + 0.01uF van onbesproken gedrag te hangen.... Kimber leverde die setjes vroeger, compleet met oogjes om ze vast te schroeven.

VrGr,

Bart J.

Wijx wondere wereld

Let dan wel op dat je eerst de elco's leeg laat lopen anders komt je xXx project nooit meer af
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Niet actief

Citaat van: Erik van Voorst op juni 26, 2004, 14:45:55
Tevens een fotootje van het interieur van de laatst aangekochte stroomfabriek
voor de xXx-subs.

Heb je 'm al in huis dan?  :D
Mooie foto. Dit is een Mk-II. Ik heb me laten vertellen dat bij de Mk-I versie de trafo's tegen de voorplaat gemonteerd waren.

Hoi,

Even nog geen foto's, gisteravond weer een 22 mm bodemplaat aan de xXx-body verlijmd en ALLES ging mis...zelfs mijn pizza verbrandde in de oven omdat ik  vertwijfeld met lijmhanden stond in het werkplaatsje.... >:(

Enfin van het weekend zet ik wel weer wat op het net...er moet ook nog een loodplaat op enz enz. Maar eerst die bodemplaat corrigeren en haaks krijgen..het is nu even doorbijten als deze xXx-body klaar is dan is het moeilijkste van het project achter de rug (denk ik :-X)

Nog wat leuk nieuws om af te sluiten...mijn "filterkast-inlegwerk" is klaar en is gisteren verscheept naar Nederland...yesss.  Voor 250 dollar heb ik 4 paneeltjes met
inlegwerk ik denk dat het bij ons minimaal het dubbele kost....(zo reken ik mezelf weer eens rijk  ;)

De Krell laat ik voorlopig met rust.