asus pundit dvi out--> hdmi Philips werkt niet goed.

Gestart door jeepee, februari 2, 2009, 07:25:53

Vorige topic - Volgende topic

jeepee

Ik heb een Asus Pundit met een Ati Radion 9100 video kaart.
Als ik de Aus wil aansluiten via DVI out naar HDMI in van mijn Philips plasma 42 pf 9631 D, dan is de resolutie overanderbaar
640x640. Ik krijg de resolutie niet verhoogd.
Op de Philips site is uitleg en een driver om dit soort problemen met resoluties met computers op te heffen, maar de driver wordt niet herkend.
Is het verstandig om in de Asus een nieuwere video kaart te zetten om zo het probleem op te lossen? Zo ja welke kaart is dan aan te bevelen? Of zijn er andere oplossingen?
(Ik ben er een nacht zoet mee geweest dus het is echt geen kwestie van instellingen van de kaart veranderen.)

Ps
Mocht iemand een geschikte kaart hebben liggen en willen verkopen dan heb ik interesse. Ik wil niets bijzonders kunnen, dus alleen beetje internetten en Windows MCE kunnen draaien.

DJ-Foxx

past er een low profile kaart in ? oftewel halfsize ;)

zoja, heb ik nog wel een stapel ATI x1300 low profile kaartjes liggen :hehe:

kaajee

Zomaar een andere videokaart wordt nog best lastig vrees ik, die Pundit heeft volgens mij alleen maar 2 PCI sloten en een beetje goeie/moderne videokaart vinden met/voor een PCI slot is lastig.

Heb je al eens naar Powerstrip gekeken? Daarmee moet je elke resolutie kunnen instellen/creƫren.......

jeepee

Inderdaad er is geen ruimte voor een andere kaart, zie ik nu.
Maar jet probleem is opgelost dankzij Powerstrip. Dus veel dank voor de hulp!!