Mediacenter schokt bij 1080p en niet bij 1080I help

Gestart door Dennistattoo, januari 26, 2009, 16:25:24

Vorige topic - Volgende topic

Dennistattoo

Hey allemaal

Nieuwe vraag, laatste bericht. Nieuwe videokaart of niet?
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Net de hele drive er af gehaald en er weer opnieuw opgezet, helaas herkend hij mijn Samsung nog niet. Wat kan dit zijn man, als hij werkt verkoop ik hem haha. Ben het nu wel zat al die problemen

Koop wel een PS3 kan ik ook lekker gamen
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

ajblancke

Dennistattoo

wat bedoel je? Welke naam en type?

Type Videokaart type?

Dennistattoo

niemand een idee???

Mijn videokaart geeft maar 1 optie en dat is mijn Acer TFT scherm, krijg voor geen mogelijkheid mijn Samsung er op.

-madison-

Citaat van: Denniskoi op januari 27, 2009, 17:32:29
niemand een idee???

Mijn videokaart geeft maar 1 optie en dat is mijn Acer TFT scherm, krijg voor geen mogelijkheid mijn Samsung er op.

Ook niet via VGA?
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Dennistattoo

Ik ga hem vanmiddag terug brengen naar mijn oom, die kijkt hem even na. Gisteren deed de vga het ook niet meer, hij gooide de monitor steeds op standby.

Dus ik zie hem volgende week wel terug

Grt dennis

Dennistattoo

Update:

Gisteren mijn mediacenter opgehaald bij mijn oom, hij heeft Vista er opnieuw opgezet en Mediaportal. Bij hem deed hij het, en mee naar huis genomen. Thuis aangekomen alles aangesloten. Maar geen beeld op mijn Samsung, wel op mijn tft scherm. Naar het menu gegaan van Nvidia en helaas hij herkend mijn Samsung weer niet, dus nu mag Samsung maandag weer langskomen voor een nieuw moederbord. Hopelijk herkend hij hem dan wel. Ik test hem wel als Samsung er is, want wil niet weer wachten.

Nadat ze vorige keer mijn moederbord hadden vervangen herkend mijn mediacenter de Samsung niet meer

Grt Dennis

Dennistattoo

Nou update:

Net hebben ze me Samsung LCD en me mediacenter terug gebracht, alles aangesloten en hij deed het gelukkig weer. Maar nu ik een Full HD scherm heb schokt me beeld heel erg,

1080P schokkend beeld
1080I perfect beeld

Moet ik nu een andere videokaart kopen / aanschaffen? Of kan het daar niet aan liggen, heb een intel core 2 met nivia 7700GT en 680 nogiets erin zitten

Bvd Dennis

WickedGame

Was het niet zo dat de 5-serie van Samsung een algemeen probleem had met Full HD content... iets staat mij daarvan bij.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1316767//

Hier een topic gewijd aan de 5-serie met problemen omtrent afspelen van o.a. blu-ray etc.

Dennistattoo

oke heel erg bedankt, probleem nr 3 met mijn scherm. Heb gebeld met de leverancier en krijg me geld terug waarschijnlijk. Moet me gegevens en bonnr even doormailen,

Net vanmorgen me scherm terug, en nu alweer Samsung bellen :devil:

WickedGame

Citaat van: Dennistattoo op maart 17, 2009, 15:03:54
oke heel erg bedankt, probleem nr 3 met mijn scherm. Heb gebeld met de leverancier en krijg me geld terug waarschijnlijk. Moet me gegevens en bonnr even doormailen,

Net vanmorgen me scherm terug, en nu alweer Samsung bellen :devil:

Tijd voor een panasonic  ;D

Dennistattoo

Tijd voor Panasonic maar liever Pioneer 8G 50inch

Ben nu me mail aan het typen, kunnen ze hem zometeen nog lezen ;D

Dennistattoo

Jep of nieuw, 1650 euro op kieskeurig.

Ben nu aan het testen dit is wat er uit is gekomen:

1080P / 50 loopt het beeld goed zover ik in 5 min heb kunnen zien
1080P / 24 loopt het beeld niet eens schokt wat en verder niets
1080I / 50 loopt het beeld goed
720P / 50 loopt het beeld goed

Wat zou het kunnen zijn, dat hij echt geen 24P aankan? Is dit een defect aan het toestel?

Grt Dennis

WickedGame

Citaat van: Dennistattoo op maart 17, 2009, 16:07:47
Jep of nieuw, 1650 euro op kieskeurig.

Ben nu aan het testen dit is wat er uit is gekomen:

1080P / 50 loopt het beeld goed zover ik in 5 min heb kunnen zien
1080P / 24 loopt het beeld niet eens schokt wat en verder niets
1080I / 50 loopt het beeld goed
720P / 50 loopt het beeld goed

Wat zou het kunnen zijn, dat hij echt geen 24P aankan? Is dit een defect aan het toestel?

Grt Dennis

Precies zoals ik dus dacht over de 24P problematiek van dit type toestel. Ik stuur niet voor niets die link mee aangezien jij niet de enige bent ;)

Dennistattoo

Dank je wel je bent een redder in nood, wou het scherm al niet meer hebben na de 2 de reparatie, en toen zei dat winkel nee bij de 3de krijg je het geld terug. Dus nu de 3de hahahaha

Lekker kan ik eindelijk die shit Samsung wegdoen en een Panasonic of Pioneer terug kopen ;D Helaas de Pioneer geen Full HD maar daar kan ik mee leven aangezien de beeldkwaliteit subliem is

Panasonic nog niet gezien in Full HD,

Eerst me money terug krijgen dan kijken.

DVDGuy

Citaat van: Dennistattoo op maart 17, 2009, 16:29:14
Lekker kan ik eindelijk die shit Samsung wegdoen en een Panasonic of Pioneer terug kopen ;D Helaas de Pioneer geen Full HD maar daar kan ik mee leven aangezien de beeldkwaliteit subliem is

............ dan wel even je avatar aanpassen  ;D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Dennistattoo

omdat ik maar +- 1650 euro heb liggen als ik me geld terug krijg. Dus net genoeg voor een 8G helaas, heb nog niet gekeken wat een 9G eigenlijk kost maar volgens mij dik boven mijn bedrag

Dennistattoo

Selectro Service Group die mailde me net, moest in me menu de Filmplus aanzetten dat zou het schokken weg zijn. Ik geprobeerd, en bij 1080p / 24 kan je deze functie niet eens gebruiken. Alleen bij 1080p / 50, maar daar kijk ik geen film's op.

Dus heb maar weer gezegt dat het niet werkt

Dennistattoo

Kan het zijn dat het geluid ook niet goed syngroom loopt bij judder? Want als ik een film kijk en ben op 30 min loopt het allemaal niet meer syngroom (moeilijk woord hahha)

kaajee

Over wat voor content hebben we het eigenlijk?

(en als je 'syngroom' in bijv. google invoert kom je er snel genoeg achter dat je het zo in ieder geval niet schrijft)

Dennistattoo

synchroom bedoel ik haha, Nederlands is niet mijn ding, sorry

Grt Dennis

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dennistattoo

ja zal best, maar heb nog geen antwoord op mijn vraag. Maar maakt niet uit, me scherm word toch omgeruild of verkocht kloteding haha

Gooi er een slotje op,