Het grote B&W topic.

Gestart door Hertog_Martin, juni 19, 2003, 22:09:42

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Melvin

Ik neem aan dat hij die zelf naar zn eigen site geupload heeft en dan hier gepost ipv als attachment te gebruiken. Ik dacht niet dat hij nl. zelf 802's had :)

JürgenW

Ben al vele jaren gecharmeerd van B&W-boxen. Oude kleine van ca. 15 jaar geleden heb ik (helaas) niet meer.

Hier dan nog mijn samenstelling:
front: 2 x cdm 9NT + cnt
achter: 2 x Matrix 3/2 (ook al behoorlijk op leeftijd)

Als AV-versterker gebruik ik de Marantz SR14mkII (voor achter en center); voor de beide frontboxen de Quad 606.

Jürgen

Kristof Ector

Citaat van: Melvin op september 29, 2003, 13:03:09
Ik neem aan dat hij die zelf naar zn eigen site geupload heeft en dan hier gepost ipv als attachment te gebruiken. Ik dacht niet dat hij nl. zelf 802's had :)

@Melvin

Helaas niet nee, moet het stellen met 'maar' 804's.  ;)

http://www.lucaveneziani.it/Home%20Theater.htm

@Garmtz

;D

Ik vind het wel een geslaagd compromis tussen leefruimte en HT.  Is het een zuivere HT à la GTDesign, Rob Dingen, Garmtz of Thommy => Neen.  Is het een gewone woonkamer met een HT-touch => Yes.  Aangezien veel mensen op dit forum niet de ruimte voor een apart HT hebben, leek mij dit wel een leuke post.

Kristof
Pioneer PDP 5000 EX
Barco 808g

Denon 3803 / B&W 804 802 / Classe / Parasound

Hertog_Martin

wow

zit een leuke bastoon op die B&W cdrom  8)

alleen durfde niet echt harder te zetten want niet alleen mn tvkast ging trillen maar ook de kast van de speaker zelf
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

The Foundation

Citaat van: Hertog_Martin op september 29, 2003, 21:07:16
wow

zit een leuke bastoon op die B&W cdrom  8)

alleen durfde niet echt harder te zetten want niet alleen mn tvkast ging trillen maar ook de kast van de speaker zelf

Uw b&w is toch nog in garantie , neem ik aan .
DUS ... 8)

bmateijsen

Er staan overigens een paar 804's te koop voor 2250 euro op hifi.nl

Groet Bjorn

Jimi Hendrix

Die ga ik dit weekend ophalen als alles goed zit  :D
Blue are the life giving waters, taken for granted they quietly understand.

Melvin

Signature 800, met dank aan iemand op het GoT forum die deze foto genomen heeft ergens in een winkel in Nederland :)

VlisChris

zonde van de veel te lichte kleur van de muren, voor projectie is dit mijn inziens geen Signature 800 waardige projectie ruimte :).
Maar, de 800's zijn uitermate mooi.
Wat kosten ze eigenlijk?
Dit moet volgens mij ook gewoon zijn omdat iemand dan interesse heeft en ze wil horen. Anders heeft een dealer toch nooit van zijn leven signature 800's op voorraad?
mvg,

Christiaan

Melvin

12500 EURO het stuk :)

Ik heb nog geen enkele verkoopruimte gezien die HT-geschikt was, het moet ook nog wat klantvriendelijk blijven he. Op gebied van akoestiek lijkt het met wel goed te zitten.

Ik denk ook niet dat mensen die een 800 kopen hem voor HT gebruiken, dat zijn meestal stereo setups.

Scarp

audioklang in duitsland had ook gewoon 800's staan (niet de signatures). Die hadden op de 801's (en de signatures) na, de hele nautilus reeks staan :)

VlisChris

En ik had begrepen dat de Nautilus 802 10.000 per stuk kost?
Tenminste, dat kan ik me vaag herrineren van de winkel waar ze stonden. Of ging het daarbij om guldens ipv euro's? Dat de man me vertelde dat ze 10.000 gulden per stuk kostte, en dat nu 5.000 euro is geworden ofzo? Dat lijkt me logischer als we dat vergelijken met de prijs van de Sig800...
Mvg,

Christiaan

Melvin

Kijk gewoon op de B&W site, daar staan alle adviesprijzen.

Of als je een oudere lijst wil dan kijk je in deze PDF. (via www.audioforum.be)

Scarp

802's zijn 9000 euro per paar, oftewel zo'n 10.000 gulden per stuk ja :)

J.A.F._Doorhof

CiteerIk heb nog geen enkele verkoopruimte gezien die HT-geschikt was, het moet ook nog wat klantvriendelijk blijven he

Emmeloord, we hebben er 2 ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

VlisChris

Audio-Vision heeft er ook 1 geloof ik. Weet het niet zeker, maar daar hadden ze ook speciale HT ruimte. Weet alleen nie hoe het met de aankleding en kleuren stelling zit. Dat was moeilijk te zien.
En dan zat ik met die 10.000 idd goed. Zat alleen even fout met de valuta ;D.
Mvg,

Christiaan

Scarp

Audio excellence hebben ook een HT opstelling (moet ook wel want ze zijn Tag dealer).

Scarp

Whehe... B&W Nautilus tuning:

Grappig, geen idee of het uberhaupt verbetering bied.

VlisChris

Wat hebben ze daar in godesnaam gedaan?
Mvg,

Christiaan

wil

Ook B&W trouw geworden.
Bij mij staan 603's als front en een LCR60S3 als center. De center staat in een kastje van Ikea met TV er boven op. De Aldenkamp racks wilden ons maar niet helemaal  beroeren, dan maar Ikea voor drie tientjes.
Als rears komen 601's of 600's; ben er nog niet uit  ??? ??? http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=17;action=display;threadid=11488

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

DrBoom

CiteerDit moet volgens mij ook gewoon zijn omdat iemand dan interesse heeft en ze wil horen. Anders heeft een dealer toch nooit van zijn leven signature 800's op voorraad?

Als je Signatures wil verkopen in je winkel, dan MOET je alle modellen uit de Signature reeks hebben staan of anders krijg je ze gewoon niet van B&W.

Om ook nog maar eens een exclusief fotootje te plaatsen, deze foto heeft niemand anders ;D (heb'm zelf gemaakt bij B&W in Worthing)

Hertog_Martin

wow, heb je er toevallig meer gemaakt?
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

VlisChris

suyver

Wat is dat model Nautilus toch ongelofelijk mooi! Kwijl, kwijl!

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...