welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

JANJWJMC

Citaat van: StefaanD op juli  5, 2013, 14:04:20
Je mag in NL ook een bakker overvallen  :crazy:

Goed zo vriend dan post ik hier niets meer of blijf jij in dit draadje weg JANKLLJMLM of wat je naaam ook mag zijn  >:D  :police:
Het is niet negatief bedoeld vriend.
Het is gewoon zonde van het geld. maar dat neemt niet weg dat dit een informatief topic is.
Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

AbZ

Dat je ergens mee weg kunt komen maakt het niet altijd tot de betere keuze.

JANJWJMC

Citaat van: AbZ op juli  5, 2013, 15:49:55
Dat je ergens mee weg kunt komen maakt het niet altijd tot de betere keuze.

Ja ik weet inmiddels dat jij graag cd wisselt  :laugh:.
Maar goed hier mijn input.
place beyond the pines geweldig verhaal en een film met veel variatie.
Zeker 4 sterren. maar je moet nog even wachten op de fysieke release  :P
https://www.youtube.com/watch?v=KepnbJT5nBw
Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

AbZ

#4828
Citaat van: JANJWJMC op juli  5, 2013, 15:56:53
Ja ik weet inmiddels dat jij graag cd wisselt  :laugh:
en ik weet nu dat jij wel een Devialet wil maar niet voor je content wil betalen  :wacko:
Holland op z'n smalst.  Heeft verder niets met streamen vs schijfjes te maken.

Ronin79

#4829
Ik heb van de week de (NL) Limited Edition Steelbook van: The Last Stand ontvangen.
Daarnaast heb ik bij de NL Saturn (online) de; Saturn Exclusive Steelbook besteld (pre-order) van: Star Trek 2: Into Darkness,
Die komt rond 11 september uit.

StefaanD

Citaat van: AbZ op juli  5, 2013, 16:00:26
en ik weet nu dat jij wel een Devialet wil maar niet voor je content wil betalen  :wacko:
Holland op z'n smalst.  Heeft verder niets met streamen vs schijfjes te maken.

Bij ons zeggen ze "Boenk rechte d'er ep"  :D ( "Hopla die zit" voor degene die mijn westvlaams niet begrijpen )

JANJWJMC, misschien niet negatief bedoeld, maar kwam wel zo over op mij. En trouwens 1) ik ben geen Nederlander  :P 2) ik download ook nogal wat, je wilt niet weten welke NAS en ditto schijven ik hier heb staan  ;D

Maar als een film als download wordt bekeken en ik vind deze goed dan komt er inderdaad ook een fysieke drager in huis. Als iedereen zou denken hé dat is zonde van het geld ... tja doe de boeken dan maar toe hé  :-X

JANJWJMC

#4831
Citaat van: AbZ op juli  5, 2013, 16:00:26
en ik weet nu dat jij wel een Devialet wil maar niet voor je content wil betalen  :wacko:
Holland op z'n smalst.  Heeft verder niets met streamen vs schijfjes te maken.
Ik heb rond de 300 dvd en rond de 50 Bluray fysieke gekochte versies!!!.
Downloaden is makkelijker en volkomen legaal in nl.
Na de zoveelste piraten spotje voorgeschoteld te hebben in gekochte films.
Was ik er wel klaar mee.
Ps lees dit nog even kun je zien dat ik wel betaal bij downloaden.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/intellectueel-eigendom/vraag-en-antwoord/wat-is-de-thuiskopieheffing.html
Dit is vele malen goedkoper :) Holland op z'n smalst ja.
Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

AbZ

#4832
Gezien de piratenspotjes had je die gedachtengang misschien al langer.  De echte versies, dat waren gewoon die schijfjes met een normale prijs van een normale winkel.  Nu is het dan bijvoorbeeld 300 DVDs x 3 cent = 9 euro volgens jouw link.  Nou, daar kunnen ze weer films op niveau van maken.  De bestemming van thuiskopiegeld is me nog niet helemaal duidelijk overigens.

StefaanD

#4833
Dit is natuurlijk niet het draadje om die discussie te voeren, verre van. En die argumenten van downloaders, ah die mannen zijn verre van origineel, heb die zaken al zeker duizend keer gehoord. Piratenspotje, ik betaal voor download  ... drogredenen

AbZ

Je hebt gelijk.  Zal er niet op doorgaan.  Het is wel duidelijk hoe het voor JANDEVIALET werkt.


Ronin79

Maar het is wel legaal, dat dan weer wel.
Een discussie is dus feitelijk overbodig.  ;)

Zymotic

Er zijn natuurlijk ook zat mensen die films verzamelen en speciale edities willen hebben. Ik download zelf ook veel maar echte toppers wil ik gewoon hebben.

StefaanD

Citaat van: Zymotic op juli  5, 2013, 21:03:20
Er zijn natuurlijk ook zat mensen die films verzamelen en speciale edities willen hebben. Ik download zelf ook veel maar echte toppers wil ik gewoon hebben.

Zo is het maar net.

Ja zelfs soms zo erg dat omme staat, lees douane, meekijkt en een graantje meepikt. Toch 3 keer tegen de lamp gelopen de laatste tijd ... oei ik geef ammunitie aan de downloaders, pap in de mond  :P

Citaat van: SillentWolf op juli  5, 2013, 19:32:53
Maar het is wel legaal, dat dan weer wel.
Een discussie is dus feitelijk overbodig.  ;)

Haha, vreemd dat jij hier nog geen opmerking hebt gekregen over je steelbook aankoopgedrag  ;)

Ronin79

#4839
 ;D

Moet een keer kunnen toch ? normaal spaar ik altijd ergens voor, en geef ik het niet op deze manier uit.
Al jaren niet meer.

Maar het is al weer een stukje bedaard. Daarbij moesten er nogal wat (onverwachte) rekeningen van de BelastingD betaald worden.
Totaal € 2200 binnen 2 maanden (en je wilt niet weten hoeveel in een jaar tijd), en daar word je niet vrolijk van, gezien de situatie en waarom dat zo was.
Ze willen direct ook maar alles over 2013 hebben. Hopelijk is het dan klaar. Want zo gaat je vacantie geld en spaargeld er wel aan.
Dus nadat ik voor Augustus de laatste rekening betaal (gisteren ook al een deel gedaan), wil ik eindelijk gaan sparen voor een nieuwe TV voor in de woonkamer.
De Pio zoemt te hard, en aangezien mijn problemen met de oren ... ben ik het zat. De TV moet er in 2014 gaan komen, hopelijk net voor het voetbal in de zomer.
Alleen weet ik nog niet wat. Een 55VT60, de F8000 55 Inch ? Als het maar niet zoemt, of een ander bijgeluid maakt  ;)

Maar ik heb nog wel wat Steelbooks in bestelling staan, voor de aankomende maanden, (afgezien van X-Men First Class Steelbook, wat ik vandaag bij Amazon.fr kocht)
allemaal pre-orders (oa. Oblivion, GI Joe Retaliation, Gremlins ets)  Wel hou ik het nu onder controle.
Al zal ik nog wel wat aankomende releases in de nabije toekomst bestellen, omdat ik al weet wat er zoal komen gaat ... en wat in mijn collectie past (Man Of Steel, After Earth etc.)
Maar wel in mate, en waarschijnlijk alleen via Zavvi en Amazon (en bij hoge uitzondering een keer Ebay).

Deze maand verwacht ik wel de volgende steelbooks, omdat die al maanden geleden besteld waren:

* G.I Joe Retaliation (Entertainment Store Exclusive Steelbook, 2500 copies worldwide. Via HDN Forum Groupsbuy)
* Hansel & Gretel: Witch Hunters (FNAC Exclusive Steelbook, 2000 Copies Worldwide. Via HDN Forum Groupsbuy)
* Taxi Driver (Zavvi Exclusive, 4000 Copies Worrldwide)
* X-Men Trilogy (Amazon Frankrijk Exclusive Jumbo Steelbook)

Nicklazzz

Citaat van: JANJWJMC op juli  5, 2013, 11:50:20
Kopen is weg gegooid geld.
Je mag in nl legaal downloaden.

Sommige mensen denken daar zo over, maar je mag nog zo'n goede 1080p versies binnen halen er is altijd een verschil. Ik haal ook films binnen van >25Gb en als ik deze vergelijk met een aangekochte BD ;). Anderzijds het is voor de meeste gewoon leuk, enerzijds om in de winkel BD af te zoeken en anderzijds om ze te bestellen via internet :). Vaak is het ook een soort van verzamelen, collectie uitbouwen.

Maar kijk als het u niet interesseert, gelieve u dan te onthouden en laat de mensen in hun waarde ;).
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

fugazi_2009

Pee Wee's Big Adventure (nr 271) & The Raid



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

#4842
Dat is een tegenstrijdigheid.

Een harde knokfilm ... en dan dat andere (voor de kinderen ??) ;)

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Zymotic

Gekregen alvast voor mijn verjaardag




CoSo

Hansel & Gretel: Witch Hunters - Extended Cut, Jack Reacher, A Good Day to Die Hard, Flight, The Hobbit: An Unexpected Journey en Finding nemo




Ronin79

Eergisteren; X-Men First Class - Limited Collectors Edition Steelbook (incl. boekwerk) van de Franse Amazon,
en van dezelfde winkel vandaag binnen; X-Men Trilogy: Amazon Exclusive Steelbook (Jumbo Steelbook).

Wolverine Steelbook had ik al, dus de serie is compleet.  ;)

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

zappa

#4848
Das Leben der Anderen, erg fraaie film

Zaagstra

#4849
Nieuwe aanwinsten (Gettysburg is nog onderweg).

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0