welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

#4800
Hoewel ik nog niet eens de helft binnen kreeg wat ik deze week verwachtte ...
heb ik er toch 5 op de foto gezet. De helft van de Steelbooks zijn Glossy, en lastig
vast te leggen. Zeker omdat we (nog) een oudere Minolta Z6 hebben, een geen professionelere camera.
Ik had er verleden jaar een willen kopen, maar kwam wat tussen, dat zal ook de komende tijd zo blijven.
Hoe dan ook .....



* Matrix (Best Buy Exclusive Steelbook - USA)
* Zero Dark Thirty (NL Limited Edition Steelbook)
* Snow White & The Huntsman: Extended Edition (UK Limited Edition Steelbook)
* Star Trek (Re-Issue Play.com Exclusive Edition = Zavvi Limited Edition Steelbook - UK)
* The Fifth Element (Limited Edition MetalCase - NL)

Alles is NL ondertiteld, zoals 98% van al mijn Steelbooks.

Verder nog besteld, en net betaald in een HDN Groupsbuy

* The Expendables 2 en Wrath Of The Titans 3D (Beide: HMV Exclusive Steelbooks, nieuw gesealed: € 24 incl verzending vanuit Camelot, UK) Groupsbuy HDN Forum.
* Ninja Scroll (Limited Edition Steelbook) Via Ebay (net zoals bij de Expendables 2, geen NL subs)
* Babylon. A.D (Franse Steelbook, NL Subs) via Ebay € 43
* Predator (Ultimate Hunter Edition, Play.com Exclusive Steelbook, Geen NL Subs) Via Ebay € 58
* Kick-Ass (Universal Quer-Steelbook / Play.com Exclusive,  Geen NL Subs). Via Ebay

Bij The Expendables 2 (3 disk BR versie) zal mijn eigen NL BR versie ook aan de Steelbook toegevoegd worden.
Daarnaast zal ik voor Predator en Kick-Ass ook een disk toevoegen (de Steels heb ik gekocht om bepaalde
collecties verder compleet te krijgen)
Bij Ninja Scroll (2 disk BR versie) gaat mijn DVD versie erbij in (als dat kan), dan kan mijn DVD doosje weg.



fugazi_2009

Citaat van: Lucky.L op juni  2, 2013, 09:30:08
Toevallig gisteren weer gekeken,wat een rol kan hij ook neer zetten!

Ik heb hem nog niet gezien. Ik had ooit in de Empire er wel een positieve review van gelezen. En voor 4 euro kan je er geen buil aan vallen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one


Jumping Jack

Citaat van: SillentWolf op juni  2, 2013, 12:40:44

Ik had er verleden jaar een willen kopen, maar kwam wat tussen, dat zal ook de komende tijd zo blijven.
Hoe dan ook .....



Gewoon een tijdje geen blu-rays kopen en wat sparen. Kan je snel een leuke camera aanschaffen met wat jij uitgeeft aan films (die je niet bekijkt, snappen doe ik het niet  ;))...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Ronin79

#4804
Ja ... dat weet ik.  ;)

De laatste dagen heb ik zo wie zo niets gekocht (al moet ik nog wel het een en ander binnen krijgen), of daar uberhaubt zin aan gehad.
Maar dat kan er ook aan liggen, dat ik meer dat 17 uur per dag op bed lig
39,7 - 40'3 graden koorts, en dan hebben we de andere 10 dingen dingen nog niet genoemd wat pijn doen, of waar ik last van heb.
Alleen dat liggen doet mij ook al zeer, dus dat schiet niet op, en het lijkt of ik in mijn eigen speeksel stik. Zoveel word er in de keel aangemaakt.
Daarnaast lijkt de koorts met de dag hoger te worden. Dus je snapt dat ik straks weer naar bedje toe ga  :(

Hoe dan ook ... volgend jaar wou ik kijken voor een andere TV, en daar moet ook voor gespaard worden.
Anders krijg je zoiets niet bij elkaar.

Kjelt

RED en
One Life steelbook
allebei 5.- bij de MM grabbelbak  :pompom:

fugazi_2009

Citaat van: StefaanD op juni  5, 2013, 12:15:45
4 € ... één of andere uitverkoop bak dan ?

Yep, uitverkoop bij Free Record Shop
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one


Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini


Rha007

Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Ronin79

#4811


Voor vaderdag; Batman Begins en Batman: The Dark Knight Digibooks.
De Exclusive Edition van de Muller Digibook van The Dark Knight Rises had ik al.
De stickers die je ziet, zitten op een plastic Sleeve, die je van de boeken kan afschuiven.

fugazi_2009

Lost Highway, Escape From L.A., Twin Peaks Fire Walk With Me, Eraserhead (nr 192)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Madhouse

Sinds lange tijd weer wat BD's aangeschaft


Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

vik

Citaat van: StefaanD op juni 14, 2013, 20:36:27
Bij amazon.co.uk in pre-order, kwestie van mijn betalingen wat te spreiden (as if)  ;D





Ik zou dit soort ouwe titels nooit op Blu ray kopen. Vaak niet de moeite t.o.v. dvd.

Of er moet echt bij staan dat ze geremasterd zijn.



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kjelt


Kjelt

Pre-ordered Boardwalke Empire 1-3, nu nog een dikke maand wachten  :(

StefaanD

Citaat van: vik op juni 21, 2013, 23:10:21

Ik zou dit soort ouwe titels nooit op Blu ray kopen. Vaak niet de moeite t.o.v. dvd.

Of er moet echt bij staan dat ze geremasterd zijn.


Shit dan ben ik al een hele tijd verkeerd bezig dus ?

vik

Citaat van: StefaanD op juni 25, 2013, 15:04:39

Shit dan ben ik al een hele tijd verkeerd bezig dus ?

Dat moet iedereen voor zich zelf weten.

Er is een web site met uitgebreide reviews over films blu ray vs dvd. Ben hem even kwijt en niet thuis nu.

Daarop wordt aangegeven of het de moeite is om een oude film op blu ray te kopen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

StefaanD

Vermoed dat je dvdbeaver.com bedoeld, en ja die ken ik. Ah merendeel is echt wel een upgrade tov DVD, maar héél soms zit er toch eentje tussen welke dat niet is.


Maar over Mad Max maak ik me geen zorgen.


Het feit dat ik een late instapper heb en niet zo gek véél DVD's heb, betekent uiteraard ook dat ik haast niets hoef te dubbel-dippen zoals ze dat mooi plegen te zeggen  ;)  want ik heb het doodeenvoudig nog niet op een schijfje.

fugazi_2009

TopGear The Great African Adventure

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Rha007

Afgelopen Dinsdag gebruikt gemaakt van de aanbieding bij bol.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

StefaanD

Gisteren ontvangen van dddhouse.
 
Thumbnails komen via My Movies Pro, een leuke en gewoon goeie applicatie om je collectie mee bij te houden. De laatste in het rijtje is Wolf Children, wel iets minder dan Summer Wars en The Girl Who Leapt Through Time, alle drie van regisseur Mamoru Hosoda.




En deze via yesasia.com



Besteld bij amazon.de voor 6 € het stuk in de 3 voor 18 € actie.
 


JANJWJMC

#4823
Kopen is weg gegooid geld.
Je mag in nl legaal downloaden.
Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

StefaanD

Je mag in NL ook een bakker overvallen  :crazy:

Goed zo vriend dan post ik hier niets meer of blijf jij in dit draadje weg JANKLLJMLM of wat je naaam ook mag zijn  >:D  :police: