welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Lucky.L

pm.

(update: Thor is net naar de € 72 gegaan, incl verzending. Met nog 6 uur op de klok,
word dat alleen maar meer. Best jammer),

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

LuPo

Citaat van: Martijn90 op april  9, 2013, 08:19:24
Je gaat hard Silentwolf ;) Word een beste collectie.

Heb zelf vorige week The Hobbit 3D ge-preordered bij Amazon voor £20,- en die komt vandaag als het goed is binnen. Zag net op de site dat hij nu al 15,99 is. Net even voorgelegd op de live chat en krijg een refund van £4,- :) Prima geregeld.

Naar aanleiding van jouw tip heb ik The Hobbit 3D ook besteld. Niet duur voor 15,99 pond! :D

Besteld:
The Hobbit 3D
Battleship
Unstoppable
The Prestige

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op april 10, 2013, 09:25:55
Naar aanleiding van jouw tip heb ik The Hobbit 3D ook besteld. Niet duur voor 15,99 pond! :D

Besteld:
The Hobbit 3D
Battleship
Unstoppable
The Prestige
Gaaf, vond ik ook :D

Verder ook leuke films, heb ze ook allemaal :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

Ik denk dat ik "the flow" moet volgen............eerst ga ik de trilogy LOTR-films kopen en bekijken, dan bekijk ik The Hobbit 3D  :P
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op april 10, 2013, 12:29:37
Ik denk dat ik "the flow" moet volgen............eerst ga ik de trilogy LOTR-films kopen en bekijken, dan bekijk ik The Hobbit 3D  :P

Heb je die nog nooit gezien (LOTR)? :blink: Je hebt wat gemist man! :D

Snel kopen en kijken! Bij Mediamarkt online is LOTR 18 euro voor de theatrical version. Als je de extended wil dan is dat iets van 50 euro ofzo (V&D online).

Ronin79

#4680
@ Lucky

Sorry voor het laat reageren, ik ben net pas online.

Als je de € 72 op Ebay bedoelt ... ja. Die gaan vaak nog hoger, tenzij er naast staat: Nu kopen.
Eigenlijk zijn de prijzen te gek, zeker als je ziet waar sommige voor over de toonbank gaat.
Het vervelende is echter; wil je zoiets op Ebay kopen, dan zul je flink moeten betalen.
Je moet echter de mazzel hebben dat er een verkoper is buiten Ebay, op bijvoorbeeld een forum ..
die zoiets goedkoper aanbied.

Zo heb ik van de week Iron Man Voor € 65 incl verzending vanuit Slovenië kunnen kopen (nieuw en geseald), via een mede member van het HDN forum.
Nog erg duur .. maar goedkoper dan bijvoorbeeld op Ebay. De Iron Man 1 en 2 Set, die ik nu heb; gaat daar voor zeker € 200 over de toonbank.
Dat komt omdat er maar 4000 van ieder gemaakt zijn. Ik heb er iets meer als € 110 voor betaald. Erg veel geld, maar anders was het niet gelukt.
Dus je kunt wel nagaan hoe mijn bank-rekeningetje er nu uitziet  ;)

ps.

Hier kun je de aangeboden set zien, die ik bedoel:

http://www.ebay.nl/itm/Iron-Man-1-2-Paramount-Centenary-Edition-Steelbook-Blu-Ray-Play-Limited-Neu-New-/321104441089?pt=DE_DVDs&hash=item4ac350ef01

Dan ziet € 110 - € 120, wat ik er voor betaald heb (ook nieuw en geseald) er qua prijs iets anders uit.
Al had ik daar wel mazzel mee.  ;)

Lucky.L

O.k ik dacht dat ik een jackpot had met mijn Thor steelcase  ;D!

Mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Ronin79

 ;)

Is dat een versie die geseald is .. of open ?
Maar wel een Steelbook en geen Metalcase.


Lucky.L

Citaat van: SillentWolf op april 10, 2013, 20:06:04
;)

Is dat een versie die geseald is .. of open ?
Maar wel een Steelbook en geen Metalcase.
Hij is niet geseald, en hij is van metaal  :unsure: !
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Ronin79

#4684
Een Steelbook ?
Vaak staat dat erin als je het doosje opendoet.
Veelal onderaan in doorzichtige letters.

Wat is de staat van deze Steelbook of metalcase ?


Ronin79

#4685
Inmiddels heb ik de Thor steelbook niet aan mij voorbij laten gaan. Ik heb alleen flink het geldbuideltje moeten trekken.
Eigenlijk was ik dat niet van plan ... maar als je op Ebay kijkt, zie je dat de prijzen niet mals zijn, en steeds hoger worden.
Ik zie dit weekelijks gebeuren. De Thor Steelbook is de Duitse versie, geseald (dus nieuw), en bevat naast de
Bluray, DVD en Digital Copy .. ook NL ondertitels.

Hoe dan ook ... Thor Steelbook heeft mij gekost, incl verzending vanuit Engeland: € 94, en daar heb ik nog hart kloppingen van.
Het feit is wel; ik heb nu alle Avengers Steelbooks compleet. Elk andere Steelbook of andere versie die nog op de lijst staat ..
zijn stukken goedkoper. Dat is wel een voordeel  ;)


Lucky.L

Citaat van: SillentWolf op april 10, 2013, 20:20:44
Een Steelbook ?
Vaak staat dat erin als je het doosje opendoet.
Veelal onderaan in doorzichtige letters.

Wat is de staat van deze Steelbook of metalcase ?
Het is idd een steelbook [doorzichtige letters],en hij is in nieuwstaat!
Maar ik zie dat je al voorzien bent!
Dus ik ga ook maar eens op Ebay kijken,wat dat opleverd ;D!

Mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

LuPo

Mooi dat je de marvel serie nu compleet hebt Sillentwolf!

Ronin79

#4688
@ Lupo

Dank je wel  ;)

Deze maand wou ik er ook echt voor gaan om deze bij elkaar te krijgen. Daarom
had ik afgezien van wat pre-orders voor de aankomende maanden, (bijna) geen andere Steelbooks gekocht,
zoals de Star Wars Steels die nog op de lijst staan, of Firefly. Zo hield ik wat geld over, om deze te kunnen betalen.
Want wat ik al in een vorige post zei; ze zijn maar in een bepaalde oplage gemaakt, en al erg duur. Wacht je langer;
worden ze of helemaal niet meer aangeboden, of de versies die er zijn, gaan aanzienlijk in prijs omhoog.
Iets wat ik deze maand met bijvoorbeeld met de Iron Man's en Thor zag gebeuren.


@ Lucky.L

Ik zat met een tijds limiet. Ik had nog 2 minuten om te reageren na de post.
Aangezien ik hem al 3x aan mij voorbij had laten lopen, omdat ik de prijs te hoog vond ... moest ik nu wel toehappen,
voordat de prijzen verder gingen stijgen. Dus had ik eigenlijk wat hoger geboden, als dat ik moest betalen.
Had ik de Steelbook verleden keer goedkoper kunnen kopen, geen idee. Maar duurder als deze werden wel aangeboden, en nog in dezelfde versie ook.
Zeker als ze nog gloednieuw in de verpakking zitten. Maar zo duur als dat ik nu betaald heb, zal ik waarschijnlijk niet meer doen, maar ook niet meer hoeven.
Hoewel er nog dure versies van films te koop zijn, zoals; Sucker Punch (1st Edition), die ik na de aankoop van Thor maar uit de lijst heb gehaald (althans voor deze maand) ..
zijn vele op mijn to do list echt stukken goedkoper. Gelukkig  ;)

Duurdere versies die buiten mijn lijst staan, zijn er natuurlijk wel. We noemen een; Wolverine Franse FNAC Steelbook edite, met alle
stickers nog op het plastic. Als ik je zeg dat deze voor € 500 + de deur uit gaan .. dan weet je het wel.
Van de week kwam ik zelfs een Steelbook tegen van 1800+ Of dit Dollars, Euro's of Ponden waren,
weet ik niet meer, maar dat was de duurste Single Steelbook die ik in de afgelopen maanden tegen kwam.

VTEC_genieter

LuPo,
Ik kwam vandaag thuis met............inderdaad de bluray trilogy box van de LOTR  ;D
Jup, heb hem echt gekocht. De bioscoopversie.

Ik heb jaren geleden gezegd/gezworen "daar ga ik niet naar kijken"  :-X Niet echt mijn genre.
Maar nu hier en daar/overal zie je promoties en mensen praten over The Hobbit.
Er is nu bij mij een nieuwsgierigheid gewekt........eindelijk.........
De trilogy op full HD en ook voor 18 euro.....vooruit dan maar  :laugh:
GEKOCHT!

De films duren 3 x 3 uur he? :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op april 11, 2013, 00:54:54
LuPo,
Ik kwam vandaag thuis met............inderdaad de bluray trilogy box van de LOTR  ;D
Jup, heb hem echt gekocht. De bioscoopversie.

Ik heb jaren geleden gezegd/gezworen "daar ga ik niet naar kijken"  :-X Niet echt mijn genre.
Maar nu hier en daar/overal zie je promoties en mensen praten over The Hobbit.
Er is nu bij mij een nieuwsgierigheid gewekt........eindelijk.........
De trilogy op full HD en ook voor 18 euro.....vooruit dan maar  :laugh:
GEKOCHT!

De films duren 3 x 3 uur he? :D

Je hebt veel waar voor je geld gekocht want de films duren inderdaad ongeveer 3 uur per stuk. :D Ik hoop dat je de trilogy kunt waarderen! Mijn vriendin vond het genre eerst ook niets maar ze vind LOTR toch wel erg gaaf nu (gelukkig)! :P

Ronin79

Inmiddels ....

Captain America (HMV Exclusive Steelbook), de 2 Iron Man's (Play.com Exclusives), Green Lantern: Extended Cut (Steelbook) en oa. Blade Runner: Final Cut (Steelbook) binnen  ;)

Ronin79

Net nog een kleine betaling overgemaakt.

Iemand verkocht via Marktplaats, de Steelbook: Battleship. Nog in plastic, voor € 9 incl verzending.
Dat is nog eens een meevallen, kan ik deze ook van mijn lijst afhalen.  ;)

LuPo

Citaat van: SillentWolf op april 11, 2013, 21:19:16
Net nog een kleine betaling overgemaakt.

Iemand verkocht via Marktplaats, de Steelbook: Battleship. Nog in plastic, voor € 9 incl verzending.
Dat is nog eens een meevallen, kan ik deze ook van mijn lijst afhalen.  ;)

Dat zijn de betere prijsjes vergeleken met de prijzen voor de Marvel collectie. ;) Voordeel is wel dat als je ze weer wilt verkopen ze alleen maar meer waard worden nu. Ik weet niet of dat op een gegeven moment ook weer inzakt?

Ronin79

Ze kunnen wel inzakken, bij een re-release.
Al zie ik dat niet heel snel bij deze versies gebeuren.

Wat Battleship betreft; dat zijn inderdaad leukere prijzen. Alleen
vind ik wel dat de verkopers op Ebay sneller reageren en melden als de betalingen
overgemaakt zijn. Op MP willen ze wel eens helemaal niet terug reageren.
Het zal wel goed gaan.

Ondertussen heb ik ook de The Avengers (Auchan Steelbook) binnen.
Hier zijn er maar 2000 van gemaakt. Nu alleen nog even wachten op Thor ...
en dan heb ik alle Avengers in de kast staan  ;)

CoSo

Terminator, Terminator 2: Judgment Day, Terminator 3: Rise of the Machine, Terminator: Salvation, American Beauty, The Hunger Games, Contra Band, Killing them Softly, Breaking bad: Seizoen 1 en 2






Ronin79


LuPo


CoSo

Voornamelijk Bol dit keer behalve Breaking Bad.

Kjelt

#4699
Ik hoop dat er na het laatte halve seizoen een complete BD series box wordt gemaakt van BB, de losse seizoenen vind ik te duur. Alhoewel ik nu zie dat ze flink aan het zakken zijn. Toch op dvd zijn ze er al voor S1-4.