welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

LuPo

Citaat van: Nicklazzz op maart  3, 2013, 20:36:41
Ik heb hem 10€ betaald, had deze prijs meermaals gezien. Je moet goed uitkijken waar je koopt want het kan veel schelen. Ik heb er op minder als een week 34 gekocht ;D . En al zeker 12 gezien, als er mensen komen en geïnteresseerd zijn liet ik altijd ghost protocol horen met de Kremlin scène en in de wagen dat zijn opdrachtgever neergeschoten wordt ;D . Dus moest de bluray zeker hebben.

Daarnet volgende besteld bij bol.com:

Gladiator
Battle los angeles
U-571
New police story
Real steel
Bone collector
Law abiding citizen

Kan ik er weer even tegenaan, iemand anders nog suggesties omtrent bestel sites? Liefst Nederlandse sites.

Weer mooie aankopen! Zoek je ze uit op goed beeld en geluid wat ze op internet bijhouden? :)

Ik heb Mission Impossible Ghost Protocol en Gamer besteld. Ook nog Rio gekocht. :D

Jorgmom

Gladiator krijg ik morgen binnen, de steelbook  :headbanging: gistere nog bijna troy, blade, the fast and the furious gekocht, toch maar niet gedaan omdat we nog aan het klussen zijn in het huis, even daarna kijken hoeveel ik overhoud als we alles gekocht hebben en dan kan ik daarna weer helemaal los met bestellen.

Wish list om op blu ray te krijgen:
- Pan's labyrinth (nog niet gezien, maar goede reacties gehoord)
- James Bond Skyfall, quantum of solace en gehele collectie
-  se7en
- The pacific
- Band of Brothers
- Full metal Jacket
- Star Wars gehele collectie
- Star trek the future begins
- ..

StefaanD

Tja als je 3 maanden haast niets besteld, gaat de lijst van wat je nog zou willen zien/hebben toch gewoon door  ;D

Allen bij amazon.co.uk







11,00 £ voor Ice Cold in Alex
11,25 £ voor Kind Hearts and Coronets
11,00 £ voor The Lavender Hill Mob
9,25 £ voor The Dam Busters
15,00 £ voor Whisper Of The Heart
15,00 £ voor My Neighbour Totoro
15,00 £ voor Tales From Earthsea
15,00 £ voor Howl's Moving Castle
36,00 £ voor Game of Thrones - Season 2 (inc. Bonus Disc: Creating the Visuals)

Ronin79

#4403
Net binnen gekregen;

Cabin In The Woods (Special Edition + pop up verpakking) en The Fighter Steelbook, voor ongeveer € 11

Ook ben ik in de weer met; MI4: Ghost protocol Steelbook, voor € 12,15 incl verzending (Net afgrond)
Ik kan er ook nieuw aankomen voor een redelijke prijs, maar dit scheelt weer wat Eurootjes.

Vanavond lopen wat biedingen af, gisteren heb ik er expres een paar aan mij voorbij laten gaan, toen er
op het laatste moment overboden werd.

Van de week is echter wel een Steelbook verdwenen bij de Post.
Hij was meer dan een week geleden vanuit Nederland opgestuurd, en ik heb hem nooit gekregen.
TNT zei; of ik heb hem, maar zeg niets, of hij is door een medewerker gestolen (niet door onze post bezorgers,
dat weet ik zeker. Die bezorgen al jaren zonder problemen mijn  / onze post)
Mensen die mij kennen, die weten dat ik in ieder geval niet zoiets doe. Ik betaal altijd zeer snel, op tijd en zonder problemen.
Omdat ik het prettig vind dat alles van mijn kant is geregeld. Hoe sneller ik alles regel, hoe sneller de verkoper dat ook kan (dat hoop ik dan)
Ik heb een absoluut onberispelijke staat wat dat betreft. Aan mij zal en kan het dus nooit liggen.

De verkoper en ik hebben al de hele week contact.
En ik heb hem ook verteld dat ik dan pech heb gehad. Het is niet anders. In al die jaren dat ik online bestel,
is er ooit 1 pakketje niet eerder aangekomen, maar ik kreeg toen een nieuwe van de online shop. Voor de
rest zijn honderden bestellingen altijd goed verlopen (afgezien dat ik 1 keer bestolen ben, door een achteraf dubieuze online winkel).
Wat ik al zei; gewoon pech. Gelukkig waren de kosten niet al te hoog. Al hoop ik hem van de week nog wel te krijgen.
Maar 2 weken onderweg in Nederland is erg veel.

Ronin79

@ Jorgmom

The Pacific, Star Wars en oa. Band Of Brothers zou ik in Engeland bij Amazon bestellen.
De NL uitgaves zijn veel te duur, en deze bovengenoemde zijn in Engeland ook
gewoon ondertiteld. 2 Daarvan staan ook nog op mijn lijstje. BOB steelbook (Tin-case) had ik al.

LuPo

#4405
De verkoper kan je natuurlijk ook een oor aannaaien hè. Of is daar geen sprake van?

Wat ook nog kan is dat hij bij PostNL kapot is gegaan. Dan duurt het soms een paar dagen weken voor ze het kunnen afleveren..

Ronin79

#4406
Tja ... dat zou natuurlijk ook kunnen. Maar ik geloof hem wel op zijn woord.
De manier waarop hij dingen heeft geprobeerd te regelen, en er achter te komen
waar het pakketje is .. spreekt in zijn voordeel. Maar stel dat hij mij een oor aannaait,
is dat wel zielig voor € 8,50 incl verzending (was een mooie deal).

Dat laatste zou ook kunnen, maar het is al bijna anderhalve week onderweg.
In tussen zijn bestellingen van Particulieren uit Engeland en andere mensen eerder binnen gekomen,
maar pas later besteld. Maar we zien het van de week wel. Als hij niet komt, reken ik er
niet meer op.

fugazi_2009

The Apartment (nr 12)



In zoverre een mooie aanwinst dat het de laatste titel was die nog mistte in de top 25.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Martijnst1990

Citaat van: SillentWolf op maart  4, 2013, 18:47:01
@ Jorgmom

The Pacific, Star Wars en oa. Band Of Brothers zou ik in Engeland bij Amazon bestellen.
De NL uitgaves zijn veel te duur, en deze bovengenoemde zijn in Engeland ook
gewoon ondertiteld. 2 Daarvan staan ook nog op mijn lijstje. BOB steelbook (Tin-case) had ik al.
BoB UK heeft sowieso geen NL subs.

Zelf net Skyfall Steelbook gehaald bij de MM. Heb het nooit zo op die steelbooks, maar vond deze wel mooi en ze hadden de gewone niet eens.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ronin79

#4409
Dan vraag ik mij af, waar ik hem vandaan heb gehaald.
Hij bevat in ieder geval NL ondertitels (stalen special edition)
Misschien ooit eens de FRS gekocht ? Maakt ook niet zoveel uit.

Ik kan nu even niet kijken, heb net alles opnieuw ingedeeld.
Aangezien dat hij achteraan staat ... tja, en om nu weer alles eruit te halen  ;)

fugazi_2009

Citaat van: SillentWolf op maart  4, 2013, 21:14:40
Dan vraag ik mij af, waar ik hem vandaan heb gehaald.
Hij bevat in ieder geval NL ondertitels (stalen special edition)
Misschien ooit eens de FRS gekocht ? Maakt ook niet zoveel uit.

Ik kan nu even niet kijken, heb net alles opnieuw ingedeeld.
Aangezien dat hij achteraan staat ... tja, en om nu weer alles eruit te halen  ;)

Tja, ik blijf zeggen: DVD Profiler, dan had je zo geweten uit welk land die was
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LuPo

Tijdje terug heb ik mijn tin boxen van BoB en The Pacific verkocht via MP. Niet heel veel voor gekregen.. Zelf toen de gewone boxen teruggekocht omdat ik alles als gewone boxen heb.

VTEC_genieter

@Martijn,
Skyfall steelbook gehaald bij de MM?
Ik dacht dat ze pas op 6 maart die film verkopen. :eh:
Heb nog geen telefoontje van ze gekregen (heb gereserveerd).

Binnenkort ga ik de nieuwste film "Universal Soldier: Day of Reckoning" kopen  :headbanging:
(Jean Claude van Damme, Dolph Lundgren en The Pitbull)
Ik vind de Universal Soldier films hartstikke gaaf en cool met robots enzo!  :headbanging:
13 euro voor de 3D bluray bij Saturn!!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4413
Citaat van: fugazi_2009 op maart  4, 2013, 21:32:50
Tja, ik blijf zeggen: DVD Profiler, dan had je zo geweten uit welk land die was

Veelal onthou ik wel; welke films van mij uit welk land komen, en dat valt daarnaast ook snel te zien aan
de logo's op een hoes ... mocht ik het vergeten zijn.  Ik had eerst gedacht dat ik BOB jaren geleden
bij Amazon besteld had. Maar volgens de huidige gegevens op het net, is die in de UK niet NL ondertiteld.
Uiteindelijk vind ik het niet zo belangrijk waar ze vandaan komen, als de films die ik nu koop
maar NL subs hebben, dan kan ik het beter volgen (ja ik kan goed Engels, maar ik ga de reden niet weer uitleggen).

Volgens mij wil jij mij graag aan de DVD profiler hebben. Het kan handig wezen. Maar waarom zou ik dat doen ?
Als ik nu ook nagenoeg aan alle informatie kan komen, of veel zelf weet. Misschien gebruik ik het nog een keer,
maar voor nu gebruik ik mijn eigen manier van opschrijven en ordenen. Daarnaast kan ik alle info opzoeken
over films in een klik of 2 (oa. mijn eigen lijsten, waar ik (jaren) lid van ben: IMDB, Hi-Def Ninja Forum, Blu-ray.com,
Bluray-disc.de, DVD.nl etc.). Ik mag dan wel jaren lang geen films gekeken hebben, en sommige accounts (zoals DVD.nl)
pas weer geheractiveerd heb; maar wat films betreft (van vroeger uit al) onthou ik redelijk veel (met name de gezichten
van acteurs / actrices) met name als het over mijn eigen gaan. Maar toch bedankt voor de tip  ;)


Weer on-topic:

Ghost Protocol Steelbook zal een dezer dagen naar mij opgestuurd worden.
Alle deals die vandaag afliepen, heb ik aan mij voorbij laten gaan. Ik wil best iets betalen voor
films, maar soms zijn ze duurder als de winkel versies. Overmorgen lopen nog wat biedingen af, waar ik wel hoop
dat ze doorgaan. Al kan ik al ik goed rondkijk, de 2 series voor ongeveer dezelfde prijs krijgen.
De nog 3 lopende films, waar ik op geboden heb .. zullen denk ik niet zo snel overboden worden.
Anders haal ik ze wel van Marktplaats af. De huidige prijs is erg vriendelijk. Allemaal zijn ze nieuw en gesealed.

Intussen voor mijn dochtertje via Ebay een erg leuke Hello Kitty knuffel besteld (uit Engeland)
Ik ken al die merken knuffels niet, maar leuk vind ze het zeker.
Ze zag de pagina waar ik op aan het kijken was, en 3 uur later had ze het er nog over.
Maar het was zo wie zo mijn intentie om dat te kopen. Een andere Kitty, die bij die collectie hoort,
zal ik van een andere koper gaan kopen, bij Amazon. Maar dat komt wel als ik Safe House Steelbook bestel.
De knuffels zijn natuurlijk nieuw in de verpakking, maar dat lijkt mij logisch.

Ronin79

Safe House (UK Steelbook) en Serenity (100th Anniversary Edition Steelbook) gisteren
besteld voor ongeveer € 28,80 incl verzending vanuit Engeland (Amazon). Nieuw en geseald.
Beide stonden op mijn lijst.

Vanmiddag kwam ik nog wat andere dingetjes tegen, maar het is even afwachten of de
persoon in kwestie mij terug mailt. Ik hoop het wel.  ;)

Nicklazzz

Vandaag binnen gehad:

New Police Story
Gladiator
Bone Collector
Law Abiding Citizen
Real Steal
World Invasion : Battle Los Angeles

Vandaag gekocht:

Fracture
Stone steel box
Drive angry 3D steel box
File Minutes Of Heaven steel box
Mind Hunters steel boson of Babylon
Defiance
13
Hooligans 2
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Nicklazzz

Citaat van: LuPo op maart  4, 2013, 08:41:48
Weer mooie aankopen! Zoek je ze uit op goed beeld en geluid wat ze op internet bijhouden? :)

Ik heb Mission Impossible Ghost Protocol en Gamer besteld. Ook nog Rio gekocht. :D

o.a. maar vaak neem ik gewoon titels mee die wij graag zien ;D
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Corne H

Vandaag is Game Of Thrones S2 op BD gearriveerd, zometeen de PJ aanslingeren. Heb er zin an !

Ronin79

#4418
Troy: Director's Cut Premium Steelbook uit Engeland binnen gekregen.


@ Gorne H ...

De NL versie van Game Of Thrones ?

Ik heb de series al wel gezien, maar heb ze zelf nog niet op BR.
Nu was ik eerst aan het kijken voor de Amazon Edities.
Die zitten in een mooie Digipack met wat extra's (NL ondertiteld).

Maar ik zag ook Season 1 en 2 in een box staan, voor € 50.
Nu denk ik dat het de versies zijn, die we ook in NL hebben ... een kaal Amray doosje.
Dus ik ben een beetje in dubio. De 2 mooie Digipacks van Amazon, die 12 Pond duurder zijn (gezamenlijk),
dan de totale box. (Waarschijnlijke aankoop April)

Naast de Game Of Thrones, die ik waarschijnlijk ergens in April zal kopen ... komen er nog wat andere releases uit,
die wellicht de moeite waard zijn, we noemen: (ik noem alleen de speciale edities, die waarschijnlijk
niet in NL uitkomen, sorry)

* Star Wars I-III (Steelbook)
* Star Wars IV-VI (Steelbook)
* Platoon (Steelbook)
* Robocop (Steelbook)
* Man With The Iron Fists: Extended Cut (Steelbook ). Alleen de steelbook beval de extended cut.
* Firefly (Steelbook)
* The Hobbit: (Ultimate Steelbook: Gollum Edition), je hebt ook de Hobbit en de Gandalf versie. (Frankrijk)

Geen een van de bovenste films heb ik, of heb ik origineel.
Voro zover ik het weet, zijn de allemaal NL ondertiteld (maar onder voorbehoud).

Corne H

Het is de US versie, maar volgens mij zitten er wel NL subs bij (is vaker bij HBO series). Ik zelf kijk altijd met engelse of geen subs.

Ronin79

#4420
Op die manier. Maar dan zit je wel met de import kosten.
Die heb je bij Amazon.uk niet.

Corne H

Bij Amazon US ook niet, als je pakketje maar onder de +/- 30 euro blijft. GoT S2 kostte mij nu 28 euro inclusief verzenden.

Ronin79

Dat valt dan erg mee.

Ik wou daar nog een keer; Natural Born Killers: Director's Cut vandaan halen.
Ook hebben ze de normale cut, in een Digibook vorm. beide NL subs, Regio Vrij.

LuPo

#4423
Ik heb gisteren MI Ghost Protocol en Gamer binnengekregen. Ook Rio BD+DVD. Daarvan had ik er 3 gekocht omdat je dan gratis verzendkosten hebt. 2 staan in m'n verkooptopic.

Ronin79

#4424
Skyfall Steelbook binnen gekregen.

The Walking Dead Season 1 en 2 (NL versies) nieuw gewonnen via Ebay.
Incl. Verzending net geen € 32. Ik heb de series al wel gezien, maar deze stond op mijn lijst.
Goede serie. Halverwege dit jaar zal ook deel 3 gaan uitkomen op BR.

Daarnaast bij Ebay nog een leuke Hello Kitty voor de kleine besteld (uit Engeland), en
natuurlijk nieuw. Ze zijn van een bepaalde serie knuffels.

Ook heb ik er gouw een Pre-order doorheen gegooid;

The Hobbit: Ultimate Edition - Gollum Steelbook (FR) (2 BR's, 1 DVD en Digitale Copie)
Van deze steelbook versie zullen er maar weinig gedrukt worden (de minste van alle Hobbit Steels),
vandaar dat ik deze versie alvast heb besteld, voor het geval dat. Alleen zijn deze niet goedkoop:
€ 34.95 incl verzending vanuit Frankrijk. Deze is NL ondertiteld (mocht dat toch niet zo blijken,
dan annuleer ik hem voor 17 April)



In NL verschijnt ook wel; The Hobbit, maar niet in een Steelbook, ook niet bij de MM.
In Duitsland verschijnt er wel een, met een hobbit en Gollum op de voorkant (Glossy Steelbook),
maar er is niet bekend, of daar ook NL subs bijstaan, dat zelfde geld voor Engeland.
Aangezien Frankrijk de enige is met 4 Steelbooks, en omdat nagenoeg alle Ultimate Editions altijd
voorzien zijn van NL subs, was de keuze snel gemaakt. het formaat is echter wat groter als een normale
Steel. De Ultimates hebben een DVD doosje formaat (heb oa. Inception Ultimate Edition ervan).
Hopelijk komen de aankomende 2 andere Hobbit delen ook in zo'n doosje, past dan mooi bij elkaar.