welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

StefaanD

Voordeel van de Spaanse en Italiaanse amazon is vaste verzendkosten, of je nu één of 10 BD's besteld het is iets in de orde van 6 of 7 €

Voor Franse BD's kan je dvdfr.com gebruiken. Ook dvdcompare.net bevat vaak, maar lang niet altijd, informatie over de verschillende uitgaves per land.

Ronin79

Zo .. nog wat biedingen gedaan op verschillende films, die tussen nu 2 weken aflopen.
Totaal 10 BR films / series. Tussen de films zitten wat normale films, Steelbooks en boxes.
2 films had ik zelf al op BR, maar de geboden alternatieven zijn tot nu toe van een zeer redelijke prijs.
Ik ga er niet vanuit dta ik ze allemaal win, maar al zijn het er maar 1 of 2, die ik zoek ... dan ben ik al
tevreden.  ;)

Ronin79

Vandaag nog wat films binnen gekregen wat ik de afgelopen week gereserveerd had.
Van 2 dingen baal ik enorm. Hoewel ik er niet veel voor betaald heb, kwamen 2 metalcases beschadigd aan.
Een daarvan zit er ook een deuk in, en zit niet geweldig in elkaar. Dat toe wel ik van te voren vraag wat de staat is
van de de hoes. Bij krassen en deuken koop ik zoiets niet, dat lijkt me logisch.
Dit heeft de verkoper geweten, dat kan niet van een verzending komen. Maar goed ... de disks zijn wel in orde.
Dus hoewel ik er echt niet te veel voor heb gegeven, baal ik wel (het gaat om Machette en The Golden Compass)

Prince of Persia Steelbook, Eastern Promises en The Covenant zijn in een onberispelijke staat. Erg netjes.

Jorgmom

Mooi mooi mooi! blijft groeien jou collectie!
Welke films raad je aan dat ik die eens ga bekijken om aan te schaffen binnenkort, zodra ik in mijn huisje zit en alles gereed is wil ik ook langzaam aan weer verder bouwen aan mijn collectie.
- Actie / thriller
- Sci-fi
- Gangster
- Martial arts
- Vampier / zombie films

Ronin79

#4379
 ;)

Welke films aan te raden zijn ? dat is natuurlijk iets persoonlijks.
Ik heb wel wat gezien de afgelopen 2 maanden, maar ik heb een gat van 3 jaar waar, afgezien van een
keer wat op TV .... ik niets heb gezien (vandaar ook wat aanvullingen en toevoegingen)

Toch zal ik het proberen, een kleine selectie;


Aziatisch:

* Rurouni kenshin (komt in Mei uit op BR in Duitsland, NL Ondertiteld)
* 13 Assassins
* The Man From Nowhere (Koreaanse Actiefilm)
* Ip Man 1 & 2
* The Restless
* Sword In The Moon
* Old Boy
* Sukiyaki Western Django
* The Good, Tyhe Bad And The Weird
* The Host
* Flash Point (in Duitsland te koop)
* SPL (Saat Po Long)
* Reign Of Assassins (niet in NL te koop)
* Legendary Assassin
* Chocolate

Ganster:

* Public Enemy's
* American Ganster
* Immortel aka. 22 Bullets

Vampieren / Zombies:

* Let Me In / Let The Right One In
De eerste is de Amerikaanse versie, die andere de originele
* Wolfman
* Priest
* Zombieland
* Abraham Lincoln: Vampire Hunter (sommige vonden het niets, ik vond hem wel aardig).

Sci-Fi / Fantasy

* Pan's Labyrinth
* Thor
* John Carter (vond ik een vermakelijke film)
* Inception
* Watchmen
* Avatar
* Battleship (SF met een schip, een keer een andere insteek )
* Jonah Hex
* Pandorum (niet in NL te koop)
* The Darkest Hour (best vermakelijk)
* Drive Angry (Ik vond hem wel leuk)

Actie / Thriller:

* The Bourne Legacy
* Expendables 1 & 2 (lekker potje beuken en schieten, moet kunnen)
* El Gringo (niet denken, gewoon kijken)
* Faster
* Law Abiding Citizen
* Dredd (Tja .... als je er niet te veel van verwacht, is hij best aardig om naar te kijken)

Anderen:

* The Prestige
* The Illusionist
* Shawshank Redemption (een oudere film, maar blijft goed)
* Shutter Island

Natuurlijk zijn er nog veel meer, dan deze bovengenoemde.
Vele nieuwere films moet ik zelf nog een keer kijken, alleen nu even niet
(ben de laatste tijd te duizelig, vaak op het extreme af), al zie ik er wel vaak genoeg van,
om een mening erover te hebben (ik download ook wel eens wat, naast dat ik het koop. Voordat ik
het opsla; bekijk ik de kwaliteit, subs en of iets synchroon loopt ... vandaar)

Ronin79

#4380
Net nog voor een onverwacht prettig bedrag; Cabin In The Woods (Special Edition), en The Fighter (Steelbook),
incl. verzending voor € 11 kunnen bemachtigen (Marktplaats).

Ook heb ik nog wat biedingen ergens lopen, maar of die ook gaan lukken.
Het zijn oa. deze; Jurrasic Park Ultimate Edition (Steelbook), Chronicles (Duitse Steelbook),
Rango (Duitse Steelbook) en hoewel ik de film al heb: Full Metal Jacket (Steelbook).
Daarnaast nog 3 anderen, en hou ik wat advertenties in de gaten. Vrijwel allemaal Steelbook
of andere edities. We zien wel hoe het loopt.  ;)

Vandaag had ik binnen: Gladiator (Universal 100th Anniversary Edition) Digibook NL uitvoering.
Koste mij iets van € 12 incl verzending.


StefaanD

Als het eBay biedingen zijn en je geeft me de links eens door, dan snipe 'k ze wel voor je neus weg  :D

Ronin79


Jorgmom

12 euro voor de gladiator blu ray neem ik aan ?:O machtig mooie film, die wil ik ook voor zo'n prijs, waar kan ik dan het beste zoeken? Voor de steelbook of voor de remasterd versie betaal je al gauw 20 euro :(

LuPo

Citaat van: Jorgmom op maart  1, 2013, 12:55:22
12 euro voor de gladiator blu ray neem ik aan ?:O machtig mooie film, die wil ik ook voor zo'n prijs, waar kan ik dan het beste zoeken? Voor de steelbook of voor de remasterd versie betaal je al gauw 20 euro :(

Als het niet hebben van de steelbook geen probleem is: http://www.amazon.co.uk/Gladiator-Remastered-Blu-ray-Region-Free/dp/B001XCW6W4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1362139292&sr=8-1

Ronin79

#4385
Klopt, 12 Euro incl verzending.
Deze heb ik van Marktplaats gehaald.

Soms vermelden de verkopers niet de titels die ze verkopen, maar laten een plaatje zien van een Stapeltje BR's (of naast elkaar)
Als je weet waar je op moet letten, of vele titels uit je hoofd weet ... kun je de Steelbooks, Digibooks en MetalCases er zo uithalen.
Zo ben ik gisteren; The Fighter Steelbook tegen gekomen in zo'n stapel. Kosten mij € 4,50 excl. verzending. Al moet ik er wel bijzeggen;
dat vele er ook een potje van kunnen maken. Die bieden soms die speciale edites aan, voor belachelijke prijzen. Dan hebben wij het soms over bedragen
tussen de € 75 en pakweg € 144, en hoger. Dit waar ik van de week € 25 voor heb betaald (nieuw en geseald).

Voor de rest zou je kunnen kijken op; Ebay (NL, DE of UK), Amazon (UK, DE, FR, USA, ES en IT) en ook zijn particuliere verkopers, Play (tot eind Maart), Zavvi,
Bol.com, ook bij de 2e hands verkopers. Als je dan goed zoekt, kun je Steelbooks of Metalcases voor redelijke bedragen kopen, en vaak gewoon nieuw.
Het staat er altijd bij vermeld. Wehkamp, Sainsbury, Media-Dealer.de, DVD.nl Forum, HT Forum, en de gewoonlijke shops; FRS (mits bij aanbiedingen).

Zoals je ziet kijk / koop ik niet bij 1 winkel / online shop ... maar bij meerdere. Het is misschien wat onoverzichtelijk. Maar als je veelal de prijzen kent,
en je weet welke BR's er ondertiteld zijn, en wat er in een speciale uitgave is uitgebracht .... dan valt het allemaal nog wel mee.
Weet je het niet; dan zijn er altijd sites, waar je de info (specificaties van de films) kan opzoeken. Dan weet je het voor de volgende keer.  ;)

Wat betreft Gladiator ....

Citaathttp://www.amazon.co.uk/Gladiator-Limited-Edition-Digibook-Blu-ray/dp/B008V7KV1W/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1362140316&sr=8-3

Voor de special editie, is dit toch een van de betere aanbiedingen. net geen € 20 incl verzending.
Het is dezelfde versie als ik heb, alleen heb ik een NL talige Sleeve erover, deze de Engelse.
Voor de rest zijn ze identiek.

LuPo

Vandaag heb ik DVE HD Basics binnen gekregen. Ik had hem in de tussentijd echter al van iemand anders gekocht dus als iemand deze nog zoekt. :D Ik ga hem zo in de markt sectie zetten.

Ronin79

#4387
@ Jorgmom

Ik zal je trouwens nog verder helpen met Gladiator.

Hier kun je de Gladiator Steelbook vinden (10th Anniversary Edition), voor € 12 (volgens mij incl. verzending)
Het is via een forum member van DVD.nl

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=81709


Net nog binnen gekregen:

Sahara MetalCase (Blu-Ray)

Nicklazzz

Vandaag bij MM volgende gekocht:

Flyboys
Leningrad
Razzia

Hostage
The expendables
Bad lieutenant
Limitless

Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Jorgmom

Heb hem een PM gestuurd sillentwolf! dankje voor de spot!

Ronin79


Perfectionist

Schitterend spiritueel document, waarin nauwelijks wordt gesproken...

Een beter forum begint bij jezelf.

Nicklazzz

Vandaag gekocht:

The last samurai
Enemy at the gates
Disturbia
Brooklynn's finest
Tunnel rats

Battleship en U571 ga ik bestellen bij bol.com
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4393
Exclusive Steelbook van Saving Private Ryan is vandaag uit de UK binnen gekomen (heb zelf ook de Special Edition),
samen met de 100 beschermhoesjes voor Steelbooks en MetalCases. Leuk spul.

Alleen vreemd; ik had verleden week in NL Sint bestel, voor een redelijk prijsje.
Nog steeds heb ik die niet ontvangen. De verkoper, snapt er ook niets van.
Hopelijk krijg ik hem volgende week nog. Eigenlijk had ik ook al; Stalone Collectie (Steelbook) en
The Mummy Trology Steelbook moeten binnen hebben. Deze komen uit Frankrijk, dus een
paar dagen later zou kunnen. Als de Post NL maar niets achterover heeft gedrukt.
Ik heb ooit 1 bestelling nooit gekregen, en later Via Amazon, kreeg ik een vervanger.
Van van mag ik wel zeggen; honderden pakketjes is er verder nog nooit een kwijt geraakt.
We zien wel.

Nooff


Ronin79

Breaking Dawn 2 gisteren nog laat in de middag binnen gekregen.
Skyfall Steelbook deze aankomende week wel in de bus vallen.

Nicklazzz

Vandaag met de vriendin wezen shoppen in Breda, volgende titels meegenomen:

Mission Impossible Ghost Protocol
The Road
Lord Of War
La Vita E Bella
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

LuPo

Citaat van: Nicklazzz op maart  3, 2013, 15:40:04
Vandaag met de vriendin wezen shoppen in Breda, volgende titels meegenomen:

Mission Impossible Ghost Protocol
The Road
Lord Of War
La Vita E Bella

Jij gaat ook mooi vooruit met je BD's! Was Ghost Protocol duur? Die heeft erg goed geluid schijnt.. :thumbs-up:

Ronin79

#4398
Als je een NL Steelbook zoekt, is die € 19 Euro excl. verzending.
Zoek jij de normale DVD + BR versie, dan betaal je rond de € 8,99 Excl. verzending.


Nicklazzz

#4399
Citaat van: LuPo op maart  3, 2013, 20:08:28
Jij gaat ook mooi vooruit met je BD's! Was Ghost Protocol duur? Die heeft erg goed geluid schijnt.. :thumbs-up:

Ik heb hem 10€ betaald, had deze prijs meermaals gezien. Je moet goed uitkijken waar je koopt want het kan veel schelen. Ik heb er op minder als een week 34 gekocht ;D . En al zeker 12 gezien, als er mensen komen en geïnteresseerd zijn liet ik altijd ghost protocol horen met de Kremlin scène en in de wagen dat zijn opdrachtgever neergeschoten wordt ;D . Dus moest de bluray zeker hebben.

Daarnet volgende besteld bij bol.com:

Gladiator
Battle los angeles
U-571
New police story
Real steel
Bone collector
Law abiding citizen

Kan ik er weer even tegenaan, iemand anders nog suggesties omtrent bestel sites? Liefst Nederlandse sites.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3