welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

Dat schiet idd. lekker op.  ;)

Cloverfield en I Robot heb ik zelf nog niet op BR.
Van Cloverfiled weet ik wel dat er een mooie Steelbook beschikbaar is (UK).

fugazi_2009

Vandaag 585 lege slimline doosjes binnen gekregen. Binnenkort maar eens klussen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Martijnst1990

Citaat van: fugazi_2009 op februari 20, 2013, 21:09:36
Vandaag 585 lege slimline doosjes binnen gekregen. Binnenkort maar eens klussen.
Veel succes... :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: fugazi_2009 op februari 20, 2013, 21:09:36
Vandaag 585 lege slimline doosjes binnen gekregen. Binnenkort maar eens klussen.

Succes! Ben benieuwd naar het resultaat! Een voor en na is wel een leuke :D

HTip

#4354
Citaat van: fugazi_2009 op februari 20, 2013, 21:09:36
Vandaag 585 lege slimline doosjes binnen gekregen. Binnenkort maar eens klussen.
:o Je zult je niet snel vervelen. Ik kreeg net een deja-vu toen ik 200 doosjes ging vervangen... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ronin79

Citaat van: fugazi_2009 op februari 20, 2013, 21:09:36
Vandaag 585 lege slimline doosjes binnen gekregen. Binnenkort maar eens klussen.

Je gaat een muurtje metselen ?  :P

fugazi_2009

Citaat van: LuPo op februari 20, 2013, 22:07:04
Succes! Ben benieuwd naar het resultaat! Een voor en na is wel een leuke :D

Goed idee, ik zal er aan proberen te denken. Ik denk dat het wel een paar weken duurt voordat ik er aan toe kom. Voorlopig even andere dingen te doen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Etiennevh

#4357
Is onderweg, lijkt me wel een mooie :)

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Ronin79

#4358
* Machette (MetalCase)
* L'immortel (MetalCase)
* The Golden Compass (MetalCase) - Als vervanger van mijn DVD
* Sint (Steelbook)
* Prince Of Persia (Steelbook)
* Eastern Promises - Als vervanger van mijn DVD

Incl verzending € 43,50
via 5 verschillende verkopers.

Vandaag ook na 2 weken; Drive binnen gekregen (werd eens tijd), en
de Franse steelbook van  Minority Report. Afgelopen week oa. ook
Inception Ultimate Edition. Deze Steelbooks zijn wat groter als de normale.
Zeg maar DVD formaat qua hoogte hoogte. Een beetje een afwijkende maat .. maar de Fransen
hebben meer van zulke books met NL subs (Green Lantern, The Hobbit, etc.)
Vaak zijn ze voorzien van 3 disks, ik denk vandaar.

Ronin79

#4359
Besteld: Saving Private Ryan: Paramount Centenary Edition (Play.com Exclusive Steelbook) (Blu-ray)
Deze is nog volledig nieuw en ingesealed. Dit heb ik via een Steelbook verkoper uit Engeland.
Hij koste mij iets meer, dan dat ik normaal voor een Single Steelbook uitgeef ... en hoewel
ik de film al op BR heb (ik kijk eerst even welke versie dat is, wellicht geef ik hem dan aan mijn Pa),
is dit een mooie afsluiter van de Collectie. Een Collectie die bestaat uit; Band Of Brothers Jumbo Steelbook,
en binnenkort de Engelse versie van; The Pacific (Jumbo Steelbook).

Mijn vriendin moedigde mij vandaag al aan om deze te kopen, aangezien ik ze al gezien heb voor € 144
Maar aangezien alles wat ik koop, niet word verkocht en in mijn collectie blijft (tenzij ik het afgeef aan familie) ..
vind ik dat niet zo heel belangrijk. Leuker vind ik het dat het om een Gelimiteerde versie gaat,
die ook nog eens die collectie afmaakt.

Ook heb ik direct bij dezelfde verkoper; 100 protective Steelcase Wraps mee besteld, om de steelbooks,
en MetalPaks (metalcases) te beschermen tegen krassen. Wel handig, want ik heb er nu ongeveer
50 van die Books en Paks, en ze liggen opgeslagen in een Stalen Archiefkast (die ik gebruik voor de film collectie)
Dan kunnen ze niet krassen, als ze tegen elkaar aanstaan, of op elkaar liggen.

Het enige lullige is .... de verzendkosten waren € 16,xx, kreeg daar dus geen korting op.
Totale kosten iets van € 50 (wat redelijk meevalt als je de gevraagde prijzen van deze Steelbook ziet)



Vanmiddag had ik ook nog bijna een Steelbook van Aeon Flux in de wacht gesleept, maar die ging
net aan mijn neus voorbij. Ik kan er nog wel aankomen, alleen via iemand anders en duurder (nieuw en ingesealed).
Ook deze was, NL ondertiteld. Verder heb ik vandaag nog wat andere mails de deur uit gedaan ...
Gladiator Digibook, Sahara Steelbook en Columbiana Special Edition. Redelijke prijzen ... maar nog helemaal niets gehoord.

Ronin79

#4360
Aanvullend;

Voordat Play vanaf Maart ermee ophoud ... had ik deze op de kop getikt (als vervanger van mijn DVD),
voor € 19. Incl Verzending. Bij Zavvi was deze niet meer te koop, en bij Amazon was die duurder.

Troy - Directors Cut Steelbook.

Deze past mooi bij mijn collectie van 300 en The Last Samurai ... die van dezelfde serie zijn.




LuPo


Jorgmom

Gruwelijk mooie covers! was gister in de saturn en zag daar de cover van de nieuwe james bond, zag er ook super uit!
Heb gister even nog 3 films gelijk meegenomen bij de saturn, gewoon voor een x extra kijkplezier en 3 voor een tientje is ook niet duur:
- drive angry 3d
- running scared
- nog 1 die ik alweer vergeten ben :P

Ronin79

#4363
Thx.  ;) Vooral die covers van die Witte / Zilveren Steelbooks zijn erg mooi.
Ik heb daarvan alleen nog; Blade Runner en Heat op mijn lijstje staan. Heat
is een Digibook.

Er zijn nog wel wat andere delen van de Steelbooks en de NL versie Digibooks ... maar die heb ik veelal op normale BR.
Ik wil wellicht nog wel eens een BR wisselen voor een Steelbook, maar dan moet het om een speciale gaan, anders word het te gek.
Wel ben ik over de Batman serie aan het nadenken. Je hebt daar 2 Digibooks (maar ook oa. Steelbooks van), en
een Steelbook (de NL uitgave of de Franse Ultimate Edition Steelbook). Mijn vader heeft de Batman films nog niet (in ieder geval niet op BR),
en is gek op superhelden-films. Aangezien de mijne nog in onberispelijke staat zijn, en waarschijnlijk nog gesealed ...
zou dat in Juni een mooi verjaardags cadeautje zijn, of wellicht voor vaderdag. 2 vliegen in 1 klap.
We zien wel  ;)

Citaat
Gruwelijk mooie covers! was gister in de saturn en zag daar de cover van de nieuwe james bond, zag er ook super uit!
Heb gister even nog 3 films gelijk meegenomen bij de saturn, gewoon voor een x extra kijkplezier en 3 voor een tientje is ook niet duur:
- drive angry 3d
- running scared
- nog 1 die ik alweer vergeten ben

Zowel Drive Angry en Running Scared zijn ook te koop in Metalpaks.
Drive Angry heb ik daar zelf van. Leuke vermakelijke film.  ;)


Update:

Ondertussen is de afronding van mijn kant voor; Gladiator Digibook (ter vervanging van mijn dvd) ook afgehandeld.
Koste mij € 12,15 Incl verzending, wat een stuk goedkoper is als dat hij ergens anders koste.



Alleen wacht ik nog even op de betalings gegevens voor Sahara Steelbook (ter vervanging van mijn DVD)
Dat zal rond de 7 a 7,5 Euro zijn incl. verzending.



Ronin79

#4364
De aankomende paar maanden zal ik de collectie nog wat verder uitbreiden.
Klein ideetje wat betreft Steelbooks / Digibooks tot eind April.

* Platoon (Steelbook) - Release 1 April
* Star Wars 1-III (Steelbook) - Release 8 April (vervanger van mijn DVD Copie)
* Star Wars IV-VI (Steelbook) - Release 8 April (vervanger van mijn DVD Copie)
* The Pacific (Jumbo Steelbook)
* Serenity (Steelbook) - (Als vervanger van mijn DVD)
* Firefly (Steelbook) ken de serie nog niet, maar Serenity wel. Dus een mooie kans. Release 1 April.
* Green Lantern Ultimate Edition (Steelbook)
* Blade Runner (Steelbook)  - (Als vervanger van mijn DVD)
* The Man With The Iron Fists (Steelbook) - Releases 1 April
* Safe House (NL Editie Steelbook)
* MI 4: Ghost Protocol (NL Editie Steelbook)
* Rango (Steelbook)
* Aeon Flux (Steelbook) - (Als vervanger van mijn DVD)
* FightClub (Steelbook)
* Salt: Extended Edition (Steelbook)
* District 9 (Steelbook)
* The Hobbit Ultimate Edition, (Gollum Limited Edition Steelbook)
* Con Air (Steelbook) - (Als vervanger van mijn DVD)

Het is maar een ideetje van nog wat Steelbooks wat ik op mijn lijstje heb staan.
Of het mij lukt voor Eind april weet ik niet, omdat sommige wat duurder zijn. Maar niet overdreven
duur. Ik let altijd op de prijzen. Vele (bijna alles) komen dan ook uit het buitenland.
De Ultimate Editions zijn allemaal wat groter in de hoogte, zeg maar DVD formaat.
Dit omdat ze 3 disks bevatten. Alle Ultimate Editions komen uit Frankrijk. Verder is
al het bovengenoemde NL ondertiteld (misschien ook voor jullie interessant om te weten  ;))

LuPo


Ronin79

Leuke film is dat. Gefeliciteerd met de aankoop.  ;)

LuPo

Citaat van: SillentWolf op februari 25, 2013, 17:07:38
Leuke film is dat. Gefeliciteerd met de aankoop.  ;)

Bij play.com hebben ze wat aanbiedingen. Ook wat steelbooks zag ik dus als je snel bent zit er misschien nog wat tussen. Ik zag Die Hard 3 steelbook voor 6 of 7 euro.

Ronin79

Thx  ;)

Vannacht had ik daar wel; Troy vandaan gehaald, maar was niet echt in de aanbieding.
Afgezien van de Steelbook die jij noemde ... is de rest niet echt heel goedkoop.
Althans laat ik het zo zeggen; als je goed op het net zoekt, zijn ze goedkoper te krijgen.
Die hard 3 laat ik denk ik aan mij voorbij gaan, omdat ik alleen Die Hard 4 op BR heb.
Ik wou daar nog eens die box van kopen, waar alle 4 de films inzitten.

Nicklazzz

Vandaag bij mediamarkt het volgende aangeschaft:

Next
Daybreakers
Oorlogswinter
The way back
Raspoutine
Alatriste
Bangkok dangerous
2012
We were soldiers
Dreamgirls
Pink
The boy in the striped pyjamas
The exorcist
The haunting
Anne frank

Weliswaar zijn er films bij voor mijn vriendin ;D
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

Maar natuurlijk, je bedoelt Daybreakers  :P
Wat trouwens een heel vermakelijke film is.

Nicklazzz

Citaat van: SillentWolf op februari 25, 2013, 20:28:01
Maar natuurlijk, je bedoelt Daybreakers  :P
Wat trouwens een heel vermakelijke film is.

We zijn nu het einde aan het zien  ;D
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Ronin79

#4372
Best vermakelijk toch ?  ;)

Net via Ebay, de Blu-ray; The Covenant voor € 6,50 incl verzending gewonnen (uit Belgie)
Mooie prijs, voor een vermakelijke film. Kan die tussen het rijtje van Superhelden en
soort gelijke films (oa. Kick-Ass, I'm Number Four, Jumper etc.). Kan ik weer een film van mijn lijstje
afhalen (die ik allemaal onthou).

Voor de rest had ik vandaag nog op 3 andere films geboden, en 2 series.
1 loopt Woensdag af, de rest ergens volgende week en 6 Maart. Daarnaast hou ik oa. Aeon Flux (Steelbook),
Rango (Steelbook), en FightClub (Steelbook) in de gaten, maar nog niet op geboden.

Jorgmom

Citaat van: SillentWolf op februari 25, 2013, 16:15:14

Drive Angry heb ik daar zelf van. Leuke vermakelijke film.  ;)


3de film was dolan's cadillac, alle 3 in steelbook versie samen voor een 10tje dus!

Zo je blijft hard gaan sillentwolf! doe je dat via amazon of ebay ofzo?

Ronin79

#4374
Dat is niet duur.  ;)

Ik koop via verschillende sites.

oa. de Franse (gebruik een vertaal programma, al weet ik wel hoe NL ondertiteld geschreven word), Duitse en Engelse Amazon, je hebt ook de Spaanse en Italiaanse, maar die
heb ik tot nu toe nog niet gebruikt. Bij de Amerikaanse heb k wel eens iets gekocht, maar was geen film (een speciaal slot voor mijn horloge koffer)
Verder gebruik ik nog: Marktplaats, Ebay, Play, Zavvi, Soms Wehkamp, Bol, FRS, DVD.nl en HT Forum.
Daarnaast kun je ook kijken bij; The Hut, Sainsbury's (beide nog geen ervaring mee), en oa. de Duitse mediadealer.de

Zoals je ziet koop ik bij verschillende winkels, of sites. Het scheelt dat ik veelal weet welke film er wel of niet
NL ondertiteld is (in het buitenland), en wat ongeveer de prijzen zijn van normale films, Steelbooks, Digibooks, Boxen etc.
Weet ik dat niet ... dan gebruik ik 2 sites om oa. de specificaties na te kijken.
Blu-ray.com en Blyray-disc.de (ook van de forums ben ik lid, om zo wat nieuwtjes of ideeën op te doen).

Jaren voor mijn oor problemen (in het DVD tijdperk), kocht ik ook veel bij Mediadis (Belgie), en een Importzaak.
Maar beide bestaan niet meer. Jammer want Mediadis had soms leuke aanbiedingen. Tegenwoordig
kom je bij de FRS uit, waar je qua prijzen niet altijd vrolijk van word.

Men had het ook wel eens over een NL Amazon.
Maar laten we dat aub niet doen. De NL prijzen liggen veel hoger als bijvoorbeeld in Engeland.
Kijk alleen maar eens naar Zavvi; sinds dat er een NL afdeling is, betalen wij een stuk meer. Je kunt zelfs niet
eens in ponden afrekenen. Paar weken geleden had ik eens wat Steelbooks vergeleken; bleken die in Euro's
letterlijk een keer zoveel te kosten. Daar word je niet vrolijk van. Je kunt ze dan beter bij een Amazon kopen (mochten ze daar te koop zijn).
Ik zie dat dus ook gebeuren met een NL Amazon. Als wij die krijgen, zullen de prijzen een heel stuk hoger zijn.
Dus laat het maar precies zoals het nu is. Want zelfs de Fransen en Duitsers zijn veelal wat goedkoper als de NL'ders (wie niet  :P