welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op februari  6, 2013, 21:15:08
Dan moet je nog even om HTip en fugazi_2009 in te halen! ;)

Ik had laatst nog ~ 200 BD's. Nu 119. Wel wat besteld bij amazon.co.uk:

Rango
Cloudy with a Chance of meatballs
Corpse Bride
Fantastic Mr. Fox
Zo dan, dat is geslonken zeg :o

Ik zit op 300 films, 10 concerten en wat series.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

#4276
Citaat van: Martijn90 op februari  6, 2013, 21:33:06
Zo dan, dat is geslonken zeg :o

Ik zit op 300 films, 10 concerten en wat series.

Ja! Ik weet niet precies meer op hoeveel ik zat. Maar dacht rond de 200. Iemand toevallig laatst nog op mijn collectie geklikt die het weet?

Bij die 119 zitten ook al de series en concerten. Heb ook wat concerten verkocht omdat ik Chris Botti en John Mayer toch wel met kop en schouders de beste vind. Dave Matthews and Tim Reynolds is ook onderweg. This is it (MJ) moet ik nog kijken en beoordelen.
Heb overigens nog wel een stuk of 40 BD in een apart kastje die in de markt staan. ;)

Ronin79

#4277
Citaat van: LuPo op februari  6, 2013, 21:15:08
Dan moet je nog even om HTip en fugazi_2009 in te halen! ;)

Ik had laatst nog ~ 200 BD's. Nu 119. Wel wat besteld bij amazon.co.uk:

Rango
Cloudy with a Chance of meatballs
Corpse Bride
Fantastic Mr. Fox

Dan heb je aardig wat verkocht.

Qua BR's kan ik denk ik nog wel even vooruit.
Wat de totale film collectie betreft ... is het lastig schatten hoeveel ik heb.
Ik moet nog 4 planken nakijken, waarna er 2 een hogere tussenruimte hebben als de BR plank.

Ben benieuwd.

VTEC_genieter

Voor de oplettende forumlid.......... Eén keer raden welke film ik vandaag heb gekocht?? :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Martijnst1990

Citaat van: VTEC_genieter op februari  7, 2013, 00:21:53
Voor de oplettende forumlid.......... Eén keer raden welke film ik vandaag heb gekocht?? :D
Kick-Ass.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

JAAAAAA!!!!!! :laugh:
Ik was weer bij de MediaMarkt! Haha! :laugh:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op februari  7, 2013, 00:58:41
JAAAAAA!!!!!! :laugh:
Ik was weer bij de MediaMarkt! Haha! :laugh:

Goed bezig, geweldige film!

Jorgmom

Carlito's way en tropa d'elite(1 en 2) heerlijke films!

LuPo

#4283
Oeps.. :sarcasm:

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op februari  7, 2013, 09:26:27
Ik doe zo Tron Legacy 3D erin. :D Heb pas om 15:00u college dus kan mooi voor de tijd.
Mooie tijd voor een film :D Wel het verkeerde topic, maar het is je vergeven :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari  7, 2013, 09:42:11
Mooie tijd voor een film :D Wel het verkeerde topic, maar het is je vergeven :P

Het is nog vroeg he. :P

Martijnst1990

Taken 2 bij de Saturn en Lock, Stock and two smoking barrels en Inglorius Bastards via het forum :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari  8, 2013, 20:20:39
Taken 2 bij de Saturn en Lock, Stock and two smoking barrels en Inglorius Bastards via het forum :)

Mooie aankopen! :thumbs-up: :P

Het is trouwens Inglourious Basterds. Lastige naam en ik moest er ook een paar keer naar kijken. Ik schreef eerst steeds Inglorious Bastards. Haha! :hehe:

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op februari  8, 2013, 21:57:22
Mooie aankopen! :thumbs-up: :P

Het is trouwens Inglourious Basterds. Lastige naam en ik moest er ook een paar keer naar kijken. Ik schreef eerst steeds Inglorious Bastards. Haha! :hehe:
Had al niet het idee dat ik het goed schreef, maar was te lui om te googlen :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Lightspeed

Bourne Legacy (steelbook)  &  Nova Zembla  &  A.I.  &  Mystic River
     
(die steelbook is LE, maar dat valt wel mee hij ligt overal in grote aantallen  ::) )

Allemaal weer mooie prijsjes bij de Blkr!
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

fugazi_2009

Harvey (nr 129), A Simple Plan, WarGames



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

#4291
De film; Drive.

Hopelijk zal deze aankomende week worden opgestuurd (marktplaats).

Gisteren de digibook van; King Kong binnen gekregen (Amazon UK). Mijn eerste digibook.
Wel geinig, niks mis mee.

Alleen weet je wat ik zo jammer vind; ik kijk ook na de releases die in het buitenland verschijnen.
Zoals de USA, Engeland, Duitsland, en oa. Frankrijk (op het Franse woord; voor NL ondertiteld na, ken ik geen Frans ..
maar daar hebben we een vertaal programma voor). In al deze landen, komen hele leuke releases. Mooie digibooks, stalenboxjes,
speciale uitgaven .... en wat krijgt Nederland  :sleep:

Kijk alleen al eens naar de aankomende release van Skyfall. Spanje, Frankrijk, USA, UK en wat andere landen
krijgen een hele mooie steelbook. Voor rond de € 16 - € 18. Wat hebben wij ? Een lullig Amray doosje, dat € 32 tot
€ 35 moet kosten.  Daar baal ik wel eens van. Door mijn oor problemen is het wel handig dat onder een film NL
subs staan, dan volg ik het ietsjes beter, al kan ik de concentratie niet altijd vast houden. Deze films zoek ik in het buitenland dan ook veel op.
Maar Skyfall is jammer genoeg nergens NL ondertiteld, althans volgens de bronnen die ik altijd raadpleeg; nog niet bekend. Dus ik zie de bui al hangen.
Wellicht even wachten totdat de film op MP verschijnt.

De prijzen in NL, vind ik aan de veel te hoge kant. Ik ken vele prijzen uit mijn hoofd, van oa. de Amazon's ...
daar zit soms een verschil in, dat wil je niet weten. Niet alleen Skyfall is een voorbeeld, maar wat dacht je van
Game Of Thrones (die ik nog eens wil kopen); in NL een lullig Amray doosje, in Engeland, een prachtige uitklapbare box.
Desnoods een Special Collectors Ediion + Draken ei. Ook de aankomende deel 2, heeft een mooie uitklapbare box. Rond de € 40.
Wij in NL hebben een doosje, wat bij sommige shops € 67 moet kosten. Die koop je dus in Engeland, waar deze serie NL ondertiteld te krijgen is.
Een ander voorbeeld; de nog te bestellen; Pacific. € 47 in Nederland, € 18 in Engeland. Ook op MP is deze een keer zo duur als in Engeland.

Niet zo heel lang geleden, kwamen sommige shops op het idee, om een NL editie op te zetten. Al dan niet een NL site, of gratis verzending naar NL.
We noemen een Zavvi en een Play (die vanaf 1 Maart een doorstart maakt). Dus de NL'der denkt; mooi .... BR's uit Engeland, makkelijk te bestellen, en goedkoper als
in NL. Fout ... kijk maar eens goed naar de prijzen en de voorwaarden. Bij Play kun je niet eens in Ponden betalen, als je op het Europese vaste land woont. Ik het het al geprobeerd.
Er was een Steelbook te koop voor rond de 14 Pond. Maar de Europese prijs was € 35. Bijna bij elk artikel was dat zo. Met als uitschieter
een Steelbook voor € 98. Een die je bij Zavvi, of Amazon, voor € 15 kon kopen. Zo ook sommige Marktplaats verkopers .... hebben ze een steelbook of serie
gekocht voor rond de € 15. Durven ze rustig het dubbele ervoor te vragen. Met de zin erbij; Nieuw. Ze denken zeker dat we gek zijn.

Wat ik met dit chaotische verhaaltje wil zeggen ... ik vind dat wij in dit $&%^#$ land, enorm in ons ^%*%
worden gepakt. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Zijn het niet de kosten verhogingen, dan wel de prijzen in de winkels.
Maar goed .... zo hou ik mij wel lekker bezig met leuke prijsjes zoeken. Dat dan wel weer  ;)

Wat die winkeliers (ook bepaalde online shops) schijnbaar niet snappen .... is dat vele producten gewoon weg te duur zijn.
je maakt mij niet wijs; dat een BR Box dat standaard in de UK € 15 moet kosten, ruim € 40 hier moet zijn. Dat gaat er bij mij niet in.
Het resultaat is dus, dat men ergens over de grens gaat shoppen (dan wel op een forum of Marktplaats). Ik mag toch hopen dat er nooit,
een NL Amazon komt. Want geloof me ... die gaan niet de prijzen / marges van de UK (dan wel Duitsland) hanteren. Het werkt dus aan 2 kanten.
De NL shops doen hun best niet voor leuke producten, en zijn veel te duur ... de klant koopt niets en de prijzen blijven hoog.
Shop gaat failliet omdat ze niets verkopen,  etc, etc. Jammer, maar begrijpelijk.

VTEC_genieter

Bij mij staat de MediaMarkt op 1 voor al mijn film aankopen,
daarna de FreeRecordShop,
maar soms is de Blokker ook goedkoop hoor met z'n films, inderdaad.  ;) ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4293
Mediamarkt is te ver weg, om zo even langs te gaan. Afgezien dat het daar voor mij; altijd een enorm kabaal is.
Dus die mijd ik. FRS hebben we wel, maar ook daar draaien ze enorme harde muziek.
Blokker hebben we ook, maar daar kom ik zeer zelden.

Ik probeer altijd zoveel mogelijk geluid of lawaai te vermijden, in de regel dus ook mensen  ... bijvoorbeeld in de winkels (al kan dat natuurlijk niet altijd)
Dus bestel liever films en zulk spul liever online. Maar ik bestelde ook al veel bij Amazon toen ik nog geen last van mijn probleempjes had.
De service is goed, snel en ze hebben redelijke prijzen. Waarom zou ik dan nog in een normale zaak kijken. Toch ?  ;)

master30

Ik ben het ook met Silent wolf eens,

Ik woon niet ver van de Mediamarkt, af en toe fiets ik er even naar toe om eens te kijken voor een leuke BR voor een redelijk bedrag, maar ik kom meestal met lege handen thuis, ik weiger om die hoge prijzen te betalen.
Bij Amazon zijn ze vaak goedkoper, soms voor heel weinig op hun market place.
En wat Zavvi betreft, soms best goedkoop maar ik heb daar 2x besteld en weken moeten wachten en een replacement moeten aanvragen,
uit eindelijk kwam dit wel goed, maar met Amazon heb ik nooit klachten.

Als je Nederlandse onder titels wil bij nieuwe films, en niet de hoofdprijs voor een (Nederlandse) uitgave met nl subs wil betalen, dan wordt je eigenlijk wel gedwongen om te downloaden met custom made subs.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Ronin79

#4295
Naast Drive; The Hunger Games en John Carter besteld en betaald.
Kon ze voor dat geld niet laten liggen.  Ja ..... ik weet het, sorry  :blush:

Verder heb ik nog 2 BR's in Frankrijk besteld, beide Steelbooks, beide NL ondertiteld.
Althans volgens verschillende bronnen. Ze komen tussen volgende week en de 26ste binnen.
Ik kan geen woord Frans, maar met behulp van een geïnstalleerd vertaal programma, zijn bestellingen makkelijk te plaatsen.

Inception Ultimate Edition:
(Minority Report - Edition limitée boitier métal) .... koste nieuw: € 13,48 (incl. verzending vanuit Frankrijk)




Minority Report (koste nieuw: € 16,06 incl. verzending vanuit Frankrijk)




De Steelbooks die ik in Frankrijk bestel heb, incl. verzending vanuit 2 verschillende shops, was dus net geen € 30.
Een persoon op MP had Inception ook, maar de normale editie. Wat SF films in Steelbook vind ik iets leuker.  ;) ... maar; dan moeten de prijzen niet te hoog liggen.
Daar let ik wel op, anders koop ik de normale versie. Een Euro of 5 verschil (excl. verzending) kan nog.
Tegen het beschadigen van die mooie doosjes, koop ik volgende maand nog van die speciale omhulsels. Blijven de doosjes mooi.
Al ben ik er wel voorzichtig mee.

Deze kwam ik net nog tegen ... misschien een idee als The Hobbit verschijnt:



Ik vind hem mooi.

Bij de specificaties stond dit:

Langue : Chinois, Français, Italien, Anglais
Sous-titres : Chinois, Français, Italien, Anglais, Néerlandais

Ben trouwens wel benieuwd wat NL, Duitsland en de UK uit gaat brengen.

StefaanD

Een maand mij rustig kunnen houden maar via een ander forum zag 'k Fort Apache passeren aan een spotprijsje bij amazon.com dus me toch maar weer eens "laten vangen"  ;D

Ook erbij Vanishing Point welke beide cuts van de film bevat, en een afwijking van mezelf verder voeden met een spaghetti western dubbel-feature.



LuPo

Citaat van: SillentWolf op februari 10, 2013, 18:50:55
Naast Drive; The Hunger Games en John Carter besteld en betaald.
Kon ze voor dat geld niet laten liggen.  Ja ..... ik weet het, sorry  :blush:

Verder heb ik nog 2 BR's in Frankrijk besteld, beide Steelbooks, beide NL ondertiteld.
Althans volgens verschillende bronnen. Ze komen tussen volgende week en de 26ste binnen.
Ik kan geen woord Frans, maar met behulp van een geïnstalleerd vertaal programma, zijn bestellingen makkelijk te plaatsen.

Inception Ultimate Edition:
(Minority Report - Edition limitée boitier métal) .... koste nieuw: € 13,48 (incl. verzending vanuit Frankrijk)




Minority Report (koste nieuw: € 16,06 incl. verzending vanuit Frankrijk)




De Steelbooks die ik in Frankrijk bestel heb, incl. verzending vanuit 2 verschillende shops, was dus net geen € 30.
Een persoon op MP had Inception ook, maar de normale editie. Wat SF films in Steelbook vind ik iets leuker.  ;) ... maar; dan moeten de prijzen niet te hoog liggen.
Daar let ik wel op, anders koop ik de normale versie. Een Euro of 5 verschil (excl. verzending) kan nog.
Tegen het beschadigen van die mooie doosjes, koop ik volgende maand nog van die speciale omhulsels. Blijven de doosjes mooi.
Al ben ik er wel voorzichtig mee.

Deze kwam ik net nog tegen ... misschien een idee als The Hobbit verschijnt:



Ik vind hem mooi.

Bij de specificaties stond dit:

Langue : Chinois, Français, Italien, Anglais
Sous-titres : Chinois, Français, Italien, Anglais, Néerlandais

Ben trouwens wel benieuwd wat NL, Duitsland en de UK uit gaat brengen.

Ik zei nog zo; februari is nog lang! :clapping:

Ronin79

#4298
Heel erg lang  ;D

Je komt ondertussen de ene naar de andere mooie aanbieding tegen.
Bijvoorbeeld de Fast And The Furious Steelbooks, Lost, en een mooie speciale editie van Game Of Thrones (online shop),
of de James Bond serie, die je een stuk goedkoper kan kopen. Allemaal dingetjes wat je nog op je lijstje heb staan (dan wel als vervanging van mijn DVD's).
Dus je moet je hoofd er goed bijhouden, en alleen ingaan op bepaalde zaken. Anders schiet het niet echt op.

Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn geld wat ik van de Menzis terug krijg. € 83, wat ik voor de tandarts voorgeschoten had.
Daar is een deel van bedoelt voor de Steelboekjes van de Fast And The Furious (+ Faster).
Maar ik denk dat de maand dan al afgelopen is.

Kjelt

Citaat van: SillentWolf op februari  9, 2013, 23:11:06
De prijzen in NL, vind ik aan de veel te hoge kant. Ik ken vele prijzen uit mijn hoofd, van oa. de Amazon's ...
daar zit soms een verschil in, dat wil je niet weten. Niet alleen Skyfall is een voorbeeld, maar wat dacht je van
Game Of Thrones (die ik nog eens wil kopen); in NL een lullig Amray doosje, in Engeland, een prachtige uitklapbare box.
Het is niet alleen een richting verkeer want bv de seizoen 1 bd box is bij de FRS €20.- terwijl deze bij amazon.co.uk 30 pond = €36.- kost  :-X
Oftewel gewoon goed blijven opletten en vergelijken  ;)

Voor de rest ben ik het wel met je eens, ik mis ook de extra's maar die zitten er bij buitenlandse releases ook vaak niet bij. Wat dat betreft denk ik nog met nostalgie terug naar de laserdiscs waar hele boekwerken en full color zware leaflets en brochures bij zaten.
Als producenten zo met downloads in hun maag zitten mogen ze wel wat meer gaan bieden dan een leeg blauw plastick doosje.