welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

CoSo


VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

MVG


- Up!
- X-Men first class
- Body of Lies
- Bridge on the River Kwai





LuPo

Ik kon het niet laten jongens :D









Nu 17 3D BD's. Ik ga voor de 20 denk ik. :P

thonha


magicbas

Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

thonha

Citaat van: magicbas op januari 29, 2013, 14:53:27
Heb je die aangeschaft?

Tegen een kleine vergoeding ja, hij heeft hem gebrand en verzonden dus vandaar ;)

Ronin79

#4182
Eigenlijk moet ik niet doen ... daar heb ik de laatste jaren te weinig film voor gekeken (paar jaar zelfs helemaal niet).
Maar aangezien het rond de kerst weer gebon te kriebelen, omdat ik voor anderen wel films kocht ..
kan ik het sindsdien niet laten om toch de collectie in de kast wat aan te vullen. Vroeger, voordat ik mijn oor
problemen kreeg spaarde ik al fanatiek films ... die tik heb ik schijnbaar weer opgelopen. Maar of
dat iets goeds is .....   :blush:  ;)

De Volgende Blurays heb ik besteld op oa. Marktplaats, DVD.nl en Amazon.uk
(moet ze nog binnen krijgen, maar zijn al wel betaald):


* Drive Angry - Metal Case Limited Edition (NL Subs)




*  Tron Legacy - Steelbook (NL Subs)




* The Bourne Trilogy - Steelbook (NL Subs)  Pre-Order ...... ter vervanging van mijn DVD's




* The Bourne Legacy - Steelbook (NL Subs)




* King Kong - Digibook (NL Subs) .... ter vervanging van mijn DVD




* Abraham Lincoln Vampire Hunter (NL Subs)




* X-Men Quadrology. Wolverine had ik al, die gaat naar mijn vader. Voor de rest ter vervanging van mijn DVD's




* Immortals - Steelbook (NL Subs)




* Pathfinder (NL Subs) .... ter vervanging van mijn DVD




* Johan Hex (NL Subs)




* Punisher (NL Subs) .... ter vervanging van mijn DVD



Het was eerst de bedoeling om wat orde te scheppen in de collectie.
Dus zeg maar eerst het ene aanvullen, dan het ander. Nu gaat alles door elkaar.
Op het lijstje staan oa. nog de 4 steelbooks van the Fast And The Furious. Deel 5 heb ik al als steel.
De rest zie ik wel, of ben ik mee bezig.  ;)

VTEC_genieter

King Kong van Peter Jackson is een goede film met goed geluid (zelfs op DVD)!  :clapping:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

pekelvlees

Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

@ VTEC_genieter

Geluid heb (kan) ik niets meer mee, maar het is zeker een mooie film.
Alleen nu heb ik er een mooi boekje bij ... aapjes kijken  ;D

thonha


J0ell

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martijnst1990

- Lockout
- Contraband
- The Social Network

Via Amazon UK.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

#4190
Citaat van: Martijn90 op januari 30, 2013, 14:04:16
- Lockout
- Contraband
- The Social Network

Via Amazon UK.

Ook in de drie voor 17 pond? :D

voor mij:

- King Kong
- Master and Commander
- The Thin Red Line

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op januari 30, 2013, 14:17:25
Ook in de drie voor 17 pond? :D

voor mij:

- King Kong
- Master and Commander
- The Thin Red Line
Nope, blijkbaar niet :D Wist ook niet van die actie, maar er is niks verrekend met afrekenen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op januari 30, 2013, 14:28:31
Nope, blijkbaar niet :D Wist ook niet van die actie, maar er is niks verrekend met afrekenen.

Nee, ik zie nu al dat ze er niet onder vallen inderdaad. Ik dacht even dat ik The Social Network erbij had zien staan. Maar dat was wss tijdens een eerdere actie. Nu niet.. Echter is die nog goedkoper dan drie voor 17. :D

LuPo

Vandaag zag ik dat The Art of Flight ineens 11,99 euro kost bij bol.com. Voor die prijs wil ik graag deze referentie BD in mijn collectie, dus besteld! :D


HTip

Citaat van: LuPo op januari 31, 2013, 16:46:53
Vandaag zag ik dat The Art of Flight ineens 11,99 euro kost bij bol.com. Voor die prijs wil ik graag deze referentie BD in mijn collectie, dus besteld! :D


Bedankt voor de tip. Ik heb die tijdens een M&G bij iemand mogen beleven. Wow!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Paul1967

Volgende blu-ray boxsets:
-Jurassic Park ultimate trilogy box
-The Mummy trilogy box
-The Ultimate Bourne collection box
-Back to the future trilogy box
-Hannibal Lecter trilogy box
-Ocean's trilogy box
-Band of Brothers tin box

20% code eroverheen...voor 8 tienen straks weer héél wat te kijken  :)

Ronin79

#4196
Laat me raden ... Zavvi ?

Ik had ook al wat codes in mijn mail ... zowel voor de Engelse als NL versie.
Waarschijnlijk zal ik van de week; Armageddon (Steelbook), 300 (steelbook) en the Last Samurai (Steelbook) bestellen.
Ook zal ik binnenkort alle missende Steelbook edities van The Fast And The Furious bijbestellen.

Ondertussen ben ik van verschillende personen op DVD.nl en Marktplaats (vaak ook dezelfde),
allerlei films aan het opkopen.

De aankoop van The Punisher is op een of andere manier afgeketst, dus die moet ik nog eens ergens anders vandaan halen.

Na deze bovengenoemde moet ik echt stoppen met aankopen doen ... in ieder geval even; want vanaf December
heb ik toch al voor een mag ik wel zeggen enorm bedrag mijn collectie aangevuld. Daar had ik ook een nieuwe Lum-Tec voor kunnen kopen  ;)

Paul1967


Ronin79

#4198
Ik had trouwens gelezen dat oa. Play met retail stopt. Ook is er een andere grote online zaak op de fles gegaan.
Play stopt ermee vanaf 1 Maart. Nu bestelde ik daar toch al niet zo veel, want ik heb eens meer dan 3 weken moeten
wachten totdat ik mijn spulletjes had. Zavvi duurt ook niet echt heel kort,  maar heeft soms leuke aanbiedingen.

Maar eigenlijk bestel ik al jaren bij de Amazons, en dat gaat meer dan prima.

Toevallig na enkele jaren ging ik weer het forum op van DVD.nl, en om te kijken op Marktplaats.
Deze had ik al betaald, maar moet ik nog binnen krijgen:

* This Means War
* The Grey Steelbook
* Three Kingdoms (ter vervanging van mijn DVD)
* Solomon Kane
* BodyGuards And Assassins

Ik had nog wat mensen gemailt voor de volgende films, al dan niet al toegezegd
(wacht nog even op de bank gegevens, van de desbetreffende persoon)

* The Sorceress Apprentice (hou oa. van Fantasy films, en staat mooi bij de rest van de collectie)
* Super 8 (ook heb ik wat SF films in de kast staan, dus deze past er leuk tussen ... al heb ik hem nog nooit gezien)
* We Were Soldiers - Metalcase (staat leuk naast de rest van de oorlogsfilms, zoals oa.
Apocalypse Now Redux en Full Metal Jacket)

VTEC_genieter

Ik ga later ook de film "Super 8" kopen. Thanks!  :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers