welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Etiennevh

Citaat van: SillentWolf op december 27, 2012, 16:06:12

Omdat ik van de week goed ziek ben geworden (koorts, iets wat op bronchitis lijkt en extreem verkouden) ... heb ik gisteren maar eens sinds 3 jaar weer eens wat films gekeken. De vrouw en kind waren naar de familie. Dus kon ik in alle rust oa. Thor (BR) kijken (met redelijk zacht geluid, moest de stemmen wel kunnen horen) Goede film. Ik ben dan ook erg benieuwd naar The Avengers (hoewel ik van de week een stukje zag, op mijn PC). Maar eerst binnenkort maar eens; Captain America (BR) kijken.

Nu zijn dit niet alle films die ik mis (op BR) maar ik kom een heel eind.
Wat ik oa. nog zoek is: Punisher 1989 (heb ik nog op originele Video-CD), en Punisher (heb ik op DVD)
verder nog: Legendary Assassin (heb ik op gebrande DVD), en nog wat Asians
die ik veelal wel op MKV heb. In ieder geval die van Donnie Yen (Legendary swordsman, 14 Blades).

Eigenlijk is het zonde van je geld als je nagenoeg geen films kijkt, of hebt gekeken ... maar
van origine ben ik een film verzamelaar, al vanaf mijn jeugd. Dat is toch niet helemaal verdwenen.
Zoals met die Superhelden films. Die moet ik gewoon compleet hebben  ;)
hier precies dezelfde verschijnselen met ziekte.. Al de hele week enorm verkouden, nog nooit zoiets meegemaakt... Zweten in bed alsof je een emmer leeg gooit.. Sterkte!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Ronin79

#4076
Thx jij ook.

Vooral idd. dat zweten in bed. Elke nacht heb je zeker wel 2 droge Pyjama's nodig.
Ook heb je het in bed erg heet, al trek je bewijze van, alleen een T-shirt aan .. niets helpt.
Voor de rest van de dag is hoesten als een hond. Ben ook astmatisch,  qua benauwdheid wil het ook niet opschieten.
Mijn partner heeft al wat hoestdrank en wat ander spul voor mij gehaald, mits dat helpt.

Ik denk dan ook dat de kleine mij heeft aangestoken.
Ook die hoest de laatste week als een gek. Had hoge koorts, en is echt vervelend. Je kunt de klok erop gelijk zetten;
is er een bij ons thuis ziek .. ben ik de volgende.

Hoe dan ook ... ik heb net op de bank nog maar een film gekeken; Stake Land.
De vrouw ligt bij de kleine, omdat de kleine telkens huilde. Misschien kijk ik nog maar een film; The Darkest Hour
Viel vanochtend pas tegen 08.00 in slaap, dan kom ik de nacht een beetje door.  ;)

Veel sterke vannacht, en in de komende dagen.  ;)

Raymond187

De warmte doe je niks aan. je lichaam doet dat om het virus aan te vallen.

Beterschap mannen

Umberto.

Net binnen mijn eerste 3 blurays.
Avatar 3D, Hugo 3D en Up 3D
Ben benieuwd  :pompom:
Disturbing the peace sinds 1975

LittleNinja

#4079
Vorige week of iets eerder besteld:

Tron 2D&3D
Avatar 2D&3D
Avengers 2D&3D

Gisteren besteld:

How to train your dragon 2D & 3D
Quantum of Solace

Die eerste is lastig in een winkel te vinden moet ik zeggen.. Ik had een VVV bon die ik er aan wilde spenderen, maar de meeste winkels hadden hem niet eens! Ook idiote prijsverschillen tegen gekomen! FRS ( winkel ) € 20, FRS ( online ) € 29, Bol € 20, MM € 32!! En ook grappig.. Bij de ene MM accepteren ze wel VVV bonnen, maar bij de andere niet. Degene die de bon niet accepteerde had wel de BD, maar voor die bizarre prijs. Lekker laten liggen! Dat gun ik ze dan weer niet... ( Ik ben toch zeker niet gek.. )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

DVDGuy

Vorige week uit Duitsland meegenomen voor slechts € 17,-

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Martijnst1990

Net 5 films besteld met Movieminutes:

- Chronicles of Narnia 1 en 2
- Enemy of the State
- When in Rome
- The Proposal

Niet films die ik snel in de winkel zou kopen, maar voor €8,- bij elkaar lijken het me toch leuke films :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 28, 2012, 11:34:59
Net 5 films besteld met Movieminutes:

- Chronicles of Narnia 1 en 2
- Enemy of the State
- When in Rome
- The Proposal

Niet films die ik snel in de winkel zou kopen, maar voor €8,- bij elkaar lijken het me toch leuke films :)

Worden de verzendkosten hoger als je meer dan 2 films besteld ofzo? Want je kon toch ook 1 bestelling doen met al die movieminutes?

Martijnst1990

Word inderdaad steeds hoger:

1 of 2 titels is 4,25
3, 4, 5 titels is 8
6, 7 titels is 11,75
8, 9, 10 titels is 15,50

Kon er nu nog 1 bij bestellen, maar dan zou ik dus 11,75 betalen. Kan dan beter wachten tot ik er weer 2 kan bestellen voor 4,25.

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Citaat van: Etiennevh op december 28, 2012, 12:30:34
8 bij elkaar?
8 films of €8,-? :D

8 films versturen kost bij elkaar 15,50 en dan kosten de films zelf niks, alleen Movieminutes en ik was €8,- kwijt aan verzendkosten in totaal voor 5 films.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Donders weet je hoeveel van die stickers ik heb. Nog nooit wat mee gedaan

ga gelijk eens even neuzen :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

LuPo

Het grappige is dat die codes niet uniek zijn. Ze zijn 1 maal geldig per account. Dus je kunt ook codes uitwisselen enzo. :D

master30

#4088
Citaat van: LuPo op december 28, 2012, 14:57:04
Het grappige is dat die codes niet uniek zijn. Ze zijn 1 maal geldig per account. Dus je kunt ook codes uitwisselen enzo. :D

Wie wil mij een rijtje codes pm'en om te testen?  8)

Weinig keus nu op die site, wisselt dat aanbod van ze wel eens?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

mjveenma

#4089
Citaat van: LuPo op december 28, 2012, 14:57:04
Het grappige is dat die codes niet uniek zijn. Ze zijn 1 maal geldig per account. Dus je kunt ook codes uitwisselen enzo. :D

Serieus? Dan moeten we hier de code's voor iedereen beschikbaar maken!  :devil: Deze code's zijn al goed voor 30 minuten per code:
MMMQU9I8AA
MMMMHS07MH
ACT4UNWTSHZ
ACT3HCECE8S
ACT3MTK6UM8
ACT3F7SPLQA
TFAAJJNFPL
TFAMPSLAEG
TFAJCYNXQY
TFAR4FG6GY
MMMG7WN0JM

Dat werkt dus echt, inmiddels 330 movieminutes. Dat zijn toch 2BD's!

Martijnst1990

Alleen die code's zijn idd per account te gebruiken. De code's die bij een film zitten zijn echt maar eenmalig te gebruiken.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 28, 2012, 15:54:12
Alleen die code's zijn idd per account te gebruiken. De code's die bij een film zitten zijn echt maar eenmalig te gebruiken.

Ok, dat wist ik niet. Ik heb zelf helaas ook geen films met movieminutes maar had dit begrepen van internet. Dus de codes die op je films zitten zijn heel anders en werken niet als ik ze invoer? Ik wil wel testen.. :P

Ronin79

Kreeg ik net Harry Potter 7.2 (en Aliens Anthology) binnen uit de UK (3D versie + BR, DVD en UV copy),
Bleek alleen de 3D BR ondertiteld te zijn. Ik heb wel een 3D speler, maar nog geen 3D TV (al interesseert 3D mij eigenlijk niet zo)
Dus dat word toch de dure NL copy erbij bestellen ... jammer.

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

CoSo


Etiennevh

Citaat van: Martijn90 op december 28, 2012, 15:54:12
Alleen die code's zijn idd per account te gebruiken. De code's die bij een film zitten zijn echt maar eenmalig te gebruiken.
wat zijn dit voor codes dan? hoe verschillen die van movie codes? net nog een paar movies gevonden die bruikbare codes hadden :D

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 28, 2012, 16:20:47
Ok, dat wist ik niet. Ik heb zelf helaas ook geen films met movieminutes maar had dit begrepen van internet. Dus de codes die op je films zitten zijn heel anders en werken niet als ik ze invoer? Ik wil wel testen.. :P
Die op internet zijn inderdaad anders, dat zijn codes die 30 punten waard zijn en af en toe eens op de Facebook pagina van Movieminutes opduiken volgen mij of met andere acties.

Deze is van een film en zal je dus de melding krijgen dat hij al gebruikt is:

KLB5DFUU6L

Citaat van: Etiennevh op december 28, 2012, 17:59:24
wat zijn dit voor codes dan? hoe verschillen die van movie codes? net nog een paar movies gevonden die bruikbare codes hadden :D


Dit zijn dus actie codes die wel eens op internet verschijnen. Deze zijn ook 30 waard en een code bij een film is 40 waard en die zijn dus wel echt uniek. Had zelf 15 films gevonden hier thuis met een actie sticker + de 330 "gevonden" punten kwam ik op 930 uit in totaal. Heb nu 5 films besteld en daar schijnen ook weer stickers op te zitten waarmee ik er nog een aantal kan bestellen :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Ok ik heb nu rond de 400 punten.. ik ga eens even neuzen. Interessante business :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VTEC_genieter

Beste Martijn,
Wanneer is de opening van je "videotheek"?  :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Martijnst1990

Citaat van: VTEC_genieter op december 28, 2012, 22:25:45
Beste Martijn,
Wanneer is de opening van je "videotheek"?  :D
Voor €5,- per film per dag mag die per direct open hoor :D

Citaat van: Etiennevh op december 28, 2012, 22:22:43
Ok ik heb nu rond de 400 punten.. ik ga eens even neuzen. Interessante business :D
Er staat alleen niet heel veel bijzonders in die shop, maar het is natuurlijk altijd leuk voor dit geld :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT