welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

fugazi_2009

Citaat van: LuPo op december 11, 2012, 20:44:08
En dat is? :P

Om hier nog even op terug te komen. Criterion is een maatschappij die DVD's en Blu-rays uitbrengt en de volgende missie heeft:

Citaat
Since 1984, the Criterion Collection, a continuing series of important classic and contemporary films, has been dedicated to gathering the greatest films from around the world and publishing them in editions that offer the highest technical quality and award-winning, original supplements.

Oftewel ze richten zich op belangrijke klassieke en goede films (beetje subjectief, maar veel van die films vind je terug in de de top 250 bij IMDB en dus ook in de Empire Greatest). En daarbij hebben ze die altijd op een geweldige manier uitgebracht. Het begon destijds op Laserdisc waarbij de Criterion Laserdisc veruit superieur waren qua beeldkwaliteit, maar ook vaak qua extras die er bij zaten. Datzelfde hebben ze dus ook op dvd gedaan en doen ze nu ook met Blu-ray. Alles was ze uitbrengen ziet er altijd super uit. Als ze van iets niet het juiste bronmateriaal kunnen krijgen en het dus niet optimaal kunnen uitbrengen dan brengen ze het gewoon niet uit.

Nadeel is wel dat Criterion altijd zich enkel op de US heeft gericht en de DVDs en BDs altijd regio/zone locked zijn. Je moet dus wel een zone-switchable BD speler hebben om het te kunnen afspelen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

aklasse

Vndaag de bridge gekocht ben benieuwd

fugazi_2009

Citaat van: aklasse op december 12, 2012, 16:36:22
Vndaag de bridge gekocht ben benieuwd

Erg ok, ben zelf bij de laatste aflevering.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Corne H

Ik heb afgelopen zondag The Game Criterion Edition op Blu Ray gekeken, echt waanzinnig goede beeld en geluidkwaliteit.

StefaanD

Citaat van: fugazi_2009 op december 12, 2012, 13:23:13
Dat is goed om te weten. Inderdaad het uitzoeken van wat al beschikbaar is typisch zo'n klusje wat al een tijd is blijven liggen.

Heb er nog een aantal gezien, maar wel weer vergeten :sly:  ;D Wel o.a. Woman under the influence van Casavetes dat is er zeker nog ene.

Er zullen er vast wel zijn uit deze lijst welke nog een tijd op zich zullen wachten eer deze op BD verschijnen.

StefaanD

#4030
Citaat van: aklasse op december 12, 2012, 16:36:22
Vndaag de bridge gekocht ben benieuwd

Waar en voor hoeveel ?

Citaat van: fugazi_2009 op december 12, 2012, 14:22:01Nadeel is wel dat Criterion altijd zich enkel op de US heeft gericht en de DVDs en BDs altijd regio/zone locked zijn. Je moet dus wel een zone-switchable BD speler hebben om het te kunnen afspelen.

Alleen daarvoor is de Oppo met pro-mod een aanrader  :thumbs-up:

Trouwens andere maatschappij die een beetje dezelfde filosofie volgt als Criterion is Eureka en hun Masters of Cinema collectie. Eureka is UK-based en hun BD's zijn regio-B, niet zeker of die B-locked zijn of niet maar maakt voor ons Europeanen niets uit. Ook altijd goeie beeldkwaliteit, leuke extra's en een mooi boekwerkje.
Sommige uitgaven overlappen zelfs die van Criterion.

Enne wie The Third Man Criterion op BD heeft en die voor een leuke prijs ( lees prikje ) wil verkopen dan mag hij me dat altijd laten weten  :devil:  :D


Oh en


Omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Alle bij amazon.co.uk

Eerst 2 in 2 voor 25 £ actie, volgende 3 in 3 voor 17 £ en dan ook nog Bridge to Terabithia voor net geen 6 £





aklasse

The bridge voor 15,00 op de tielse markt hoor van veel mensen dat de serie erg goed is.

LuPo

de serie Firefly



en de film Serenity die hierop doorgaat omdat de serie na 1 seizoen moest stoppen


fugazi_2009

Citaat van: StefaanD op december 12, 2012, 18:08:57
Enne wie The Third Man Criterion op BD heeft en die voor een leuke prijs ( lees prikje ) wil verkopen dan mag hij me dat altijd laten weten  :devil:  :D

Hebben wel, willen verkopen niet  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Citaat van: StefaanD op december 12, 2012, 18:02:46
Heb er nog een aantal gezien, maar wel weer vergeten :sly:  ;D Wel o.a. Woman under the influence van Casavetes dat is er zeker nog ene.

Er zullen er vast wel zijn uit deze lijst welke nog een tijd op zich zullen wachten eer deze op BD verschijnen.

Hierdoor gestimuleerd toch de lijst maar weer eens nagelopen. Zeker zo'n 10 titels gevonden die intussen beschikbaar of aangekondigd waren. Dus ook de wishlist maar weer bijgewerkt.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Martijnst1990

Citaat van: Raymond187 op december 11, 2012, 14:46:06
1 maar :D
Citaat van: Kjelt op december 11, 2012, 16:53:59
Ok vergeet niet bestelling >25 pond te doen ivm Supersafer (free) delivery  ;)
CC kwam gister binnen dus gelijk mijn wishlist van Amazon maar een stukje ingekort :D

- Back to the Future trilogy
- Lethal Weapon 1-4
- Hannibal Lecter trilogy
- Never Back Down
- Days of Thunder
- Hugo 3D + 2D
- How to train your Dragon

Dus 15 films, samen voor 58 pond en geen verzendkosten :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 13, 2012, 09:37:57
CC kwam gister binnen dus gelijk mijn wishlist van Amazon maar een stukje ingekort :D

- Back to the Future trilogy
- Lethal Weapon 1-4
- Hannibal Lecter trilogy
- Never Back Down
- Days of Thunder
- Hugo 3D + 2D
- How to train your Dragon

Dus 15 films, samen voor 58 pond en geen verzendkosten :)

Mooi man! Bestelde je niet al vaker bij Amazon.co.uk want ik zag op je foto's al meer van daar (te herkennen aan de rode leeftijdslogo's)? ;)

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 13, 2012, 10:24:38
Mooi man! Bestelde je niet al vaker bij Amazon.co.uk want ik zag op je foto's al meer van daar (te herkennen aan de rode leeftijdslogo's)? ;)
Heb via een maat wel eens wat besteld en heb vroeger de CC van mijn moeder wel eens gebruikt, dus zo doende heb ik ook wel wat UK titels inderdaad ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 13, 2012, 10:51:56
Heb via een maat wel eens wat besteld en heb vroeger de CC van mijn moeder wel eens gebruikt, dus zo doende heb ik ook wel wat UK titels inderdaad ;)

Ah, zodoende. ;)

Ik heb net naar aanleiding van jouw post Hannibal Lecter Trilogy en How to Train your Dragon besteld. Samen met The Lord of the Rings + The Hobbit boeken. :D

fugazi_2009

The Sting (nr 127), The English Patient (nr 388), Brighton Rock (nr 241), Breakfast at Tiffany's (nr 486), The Doors, The Bird With The Crystal Plumage (nr 272)




Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LuPo

Amazon.co.uk

- Back to the Future Trilogy 8 pond

Saturn
- Kick-Ass 4,99 euro

Wehkamp
- The Chronicles of Narnia: Prince Caspian €3,50
- Gamer €5,99

Die laatste twee niet vanwege het feit dat het zulke goede films zijn, maar vanwege de goede beeldkwaliteit/audiokwaliteit.

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 17, 2012, 21:00:28
Amazon.co.uk

- Back to the Future Trilogy 8 pond

Saturn
- Kick-Ass 4,99 euro

Wehkamp
- The Chronicles of Narnia: Prince Caspian €3,50
- Gamer €5,99

Die laatste twee niet vanwege het feit dat het zulke goede films zijn, maar vanwege de goede beeldkwaliteit/audiokwaliteit.
Die heb ik vorige week daar besteld voor £12 en hij is nog niet eens binnen :P

Als ik trouwens op wehkamp.nl kijk kost Princa Caspain 8,99?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

#4042
Citaat van: Martijn90 op december 17, 2012, 21:11:59
Die heb ik vorige week daar besteld voor £12 en hij is nog niet eens binnen :P

Als ik trouwens op wehkamp.nl kijk kost Princa Caspain 8,99?

Ja dat heb ik ook wel geregeld bij Amazon, dan heb je je order nog niet binnen en is de prijs al weer lager. Maar andersom komt ook wel voor dat je precies op tijd besteld hebt en de prijs weer hoger is (zoals met How to train your dragon nu). :)

Met kortingscode 'alsjeblieft' krijg je 7,50 korting (alleen vandaag nog dacht ik)!

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 17, 2012, 21:20:41
Ja dat heb ik ook wel geregeld bij Amazon, dan heb je je order nog niet binnen en is de prijs al weer lager. Maar andersom komt ook wel voor dat je precies op tijd besteld hebt en de prijs weer hoger is (zoals met How to train your dragon nu). :)

Met kortingscode 'alsjeblieft' krijg je 7,50 korting (alleen vandaag nog dacht ik)!
Thanks, maar krijg de melding dat ik minimaal voor €50 moet bestellen voor die kortingscode.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

#4044
Citaat van: Martijn90 op december 17, 2012, 21:37:26
Thanks, maar krijg de melding dat ik minimaal voor €50 moet bestellen voor die kortingscode.

Eerst even iets bestellen van 50 euro (bijv. james bond box) maar gewoon teruggaan naar de hoofdpagina als je de code in hebt gevuld. Dan staat die 7,50 op je account. Vervolgens kun je iets bestellen met acceptgiro.

ps. wat ga je kopen? :P

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 17, 2012, 21:41:27
Eerst even iets bestellen van 50 euro (bijv. james bond box) maar gewoon teruggaan naar de hoofdpagina als je de code in hebt gevuld. Dan staat die 7,50 op je account. Vervolgens kun je iets bestellen met acceptgiro.

ps. wat ga je kopen? :P
Helemaal niks. Lukt me niet met die code en anders ga ik toch maar kopen om te kopen :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Ik heb de orders van amazon gisteren ontvangen, jij ook Martijn? Gelijk How To Train Your Dragon gekeken! :D

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 19, 2012, 08:27:34
Ik heb de orders van amazon gisteren ontvangen, jij ook Martijn? Gelijk How To Train Your Dragon gekeken! :D
Exact hetzelfde hier, zie het wat kijk ik vanavond topic :P ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 19, 2012, 09:47:10
Exact hetzelfde hier, zie het wat kijk ik vanavond topic :P ;)

Ik zie het nu inderdaad! Had het helemaal gemist vanochtend! :o

fugazi_2009

Paris, Texas (nr 392), Rosemary's Baby (nr 78)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one