welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

skyfox

Na een tijdje geen films gekocht te hebben, deze week op bluray aangeschaft:
Andrea Bocelli - Vivere Live in Tuscani
Shakira - Oral Fixation Tour
Avatar
Bourne Trilogy
Gladiator
Mission Impossible Trilogy
Saving Private Ryan

Good times!!  :pompom:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9


Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

ajbeefde

David Foster "Hitman Returns"  BR+CD pack
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

ajbeefde

En uit de 2 voor €20 bak bij FRS
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

fugazi_2009

Four Weddings And A Funeral (nr 375), Riverdance Live From Beijing



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Je gaat lekker Martijn!

Ik heb ook 1 toegevoegd...



Tijdens de vorige M&G was ik meteen onder de indruk van dit gave concert. Nu kan ik het volledige concert bekijken en luisteren...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Ze zijn ook zo leuk geprijsd tegenwoordig ;) Ken The Wrestler niet, maar kon hem voor 3 euro niet laten liggen bij de Mediamarkt! ;)

Jij hebt anders ook een beste collectie! Over dat concert van Pink hoor ik ook veel goeds.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op maart 24, 2011, 23:12:40
Ze zijn ook zo leuk geprijsd tegenwoordig ;) Ken The Wrestler niet, maar kon hem voor 3 euro niet laten liggen bij de Mediamarkt! ;)
Da's inderdaad geen geld. Ik ken de film ook niet, maar mocht ie niet bevallen dan drink je gewoon 1 biertje minder ;D

Citaat
Jij hebt anders ook een beste collectie! Over dat concert van Pink hoor ik ook veel goeds.
:blush: Ik ben niet zo van het verkopen en het komt van pas tijdens M&G's en andere demo's ;)

De publieke en professionele reviews van de BD van Pink zijn eigenlijk allemaal erg positief, zowel in performance als beeld- en geluidskwaliteit. En als je dan ook nog eens een voorproefje op je eigen set hebt kunnen zien, dan is de keuze snel gemaakt :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

fugazi_2009

The Social Network (digipack edition), Wall Street 2 (Steelbook), Unstoppable



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

skank1

Citaat van: HTip op maart 24, 2011, 23:04:19
Je gaat lekker Martijn!

Ik heb ook 1 toegevoegd...



Tijdens de vorige M&G was ik meteen onder de indruk van dit gave concert. Nu kan ik het volledige concert bekijken en luisteren...

Gewoon super mega goed concert!!! Ik heb hem zelf ook, wat een show! Super geluid(muziek)!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

celerontje

Citaat van: Martijn90 op maart 24, 2011, 23:12:40
Ze zijn ook zo leuk geprijsd tegenwoordig ;) Ken The Wrestler niet, maar kon hem voor 3 euro niet laten liggen bij de Mediamarkt! ;)
Hele goede film, is van Darren Aronofsky. (Requiem for a Dream, Black Swan)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

en Pi.. en The Fountain is ook wel leuk... ik ben 'n fan  :)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

ajbeefde

Uit de FRS bakken.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CoSo

Citaat van: HTip op maart 25, 2011, 08:11:29

De publieke en professionele reviews van de BD van Pink zijn eigenlijk allemaal erg positief, zowel in performance als beeld- en geluidskwaliteit. En als je dan ook nog eens een voorproefje op je eigen set hebt kunnen zien, dan is de keuze snel gemaakt :wub:
Heb de BD ook en ben ook bij het concert zelf geweest en echt een aanrader. :headbanging:

mansm

en

(indien de plaatjes niet werken; The last samurai en James Bond Volume 3 (moonraker, goldfinger, the world is not enough)

-chiel-



Had deze al "digitaal", nu de disk maar eens gekocht.

Former member 78

Citaat van: Martijn90 op maart 24, 2011, 23:12:40
Ze zijn ook zo leuk geprijsd tegenwoordig ;) Ken The Wrestler niet, maar kon hem voor 3 euro niet laten liggen bij de Mediamarkt! ;)

Jij hebt anders ook een beste collectie! Over dat concert van Pink hoor ik ook veel goeds.

The Wrestler is erg leuke film!
Duurde bij mij ff voordat ik ''er in zat''

Heb er wel meer voor betaald, kostte mij 1 euro meer :P

Former member 78


mansm

Citaat van: ArjanR1 op maart 28, 2011, 21:13:16
Net terug van de MM.





Red is echt een geweldige film, heb in tijden niet meer zoveel zitten grinniken bij een film

Former member 78

Citaat van: mansm op maart 28, 2011, 21:17:19
Red is echt een geweldige film, heb in tijden niet meer zoveel zitten grinniken bij een film

Ben benieuwd ;D

Voorstukjes zijn nu aan de gang.
Even een biertje pakken en het feest kan beginnen :P

Robbert54

Citaat van: ArjanR1 op maart 28, 2011, 21:21:02
Ben benieuwd ;D

Voorstukjes zijn nu aan de gang.
Even een biertje pakken en het feest kan beginnen :P
ja gister gezien. geweldige film!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Former member 78

Net afgelopen, heerlijke film!
Aanradertje ;D