welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

fugazi_2009

The Innocents (nr 153), The Gold Rush (nr 342), Weekend at Bernie's, Lebanon, Charlie's Angels, Kick-Ass (Limited Edition)




Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Grindtegel



voor eur 19,60 incl verzenden bij zavvi kon ik hem niet laten liggen
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbert54

Citaat van: Grindtegel op september  8, 2010, 18:02:58


voor eur 19,60 incl verzenden bij zavvi kon ik hem niet laten liggen
dat is niet duur :o

heb je goede ervaringen met zavvi? ik ken zavvi niet namelijk
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

avatar

#2678
Leuke toevoegingen aan de verzameling! Van Chaplin staat the Great Dictator nog op mijn verlanglijstje.

Zavvi heb ik verschillende goede ervaringen mee gehad (voor verzending binnen UK, geen idee voor NL)

Mijn eigen laatste aankopen hebben een beetje een space thema...

Se7en is een pre-order. Had pas geleden de mooie NL versie van Se7en aangekocht, maar na het zien van shots van de nieuwe remastered versie heb ik die meteen weer de deur uitgedaan.  ;)

Cargo is de duitse editie. UK versie is 1080/50i ipv de 1080/24p van de duitse, en heeft niet de extras van de DE-versie.

Robbert54

Ook maar aangeschaft. Met dank aan grindtegel :D


|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

fugazi_2009

Citaat van: avatar op september  9, 2010, 21:36:20
Se7en is een pre-order. Had pas geleden de mooie NL versie van Se7en aangekocht, maar na het zien van shots van de nieuwe remastered versie heb ik die meteen weer de deur uitgedaan.  ;)

Heb je daar een linkje van?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

avatar

#2682
Uiteraard:

http://hcc.techradar.com/playback/coming-soon/blu-ray-screenshot-gallery-se7en-25-08-10

Ik zal ook nog ff kk of ik een ander linkje terug kan vinden waar ze een paar vergelijkingen hadden.
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1250155&page=6

Sommige mensen spreken van DNR in deze nieuwe release lees ik net. We zullen het zien, mocht deze niet bevallen is het voor mij als NL'ers heel eenvoudig om weer aan een 'Dutch edition' te komen  :smile:

fugazi_2009

Hmm, heftig verschil. Maar eens kijken of ik zo'n mooie US digibook versie op de kop kan tikken
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

MrPianola

Avatarrrrrrr super beeld + DTS HD... mis  8) echt niet
Marantz SR 5004 - Marantz BD5004 - Sony PS3 - Sony Bravia KDL-37W5500 - JBL SCS10

fugazi_2009

Prince of Persia (Steelbook) & Harry Brown

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Beertender

Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

peterrr

behalve een goed concert(en)..in verschillende landen gefilmd.
Een leuke lange docu die met een comedy kan wedijveren...( als het ook jouw humor is  ;))

Alleen voor de beelden van "Ed Force One" had ik hem al willen hebben..



grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

djaxx


blue-eyes

Van een paar collegae op mijn afscheidsfeest bij mijn detacheringsklus een FRS bon gekregen.

Omgezet in een DVD en 2 BD's:

- Clash of the Titans
- Prince of Persia
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

The Name Of The Rose, Doubt, Surrogates, Kings Of Leon - Only By The Night



[
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

avatar

#2691
'The Name of the Rose' is een disc die ik ook graag zou zien verschijnen in mijn collectie! Maar je weet dat deze editie alleen de duitse dub bevat?

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

eriksk

Citaat van: Snutchz op september 23, 2010, 18:58:10

Oef, eens vlak na Pan's Labyrinth gezien (of andersom)... 2 spaanse klappers na elkaar na vele mindere films gezien te hebben.
Panasonic P42G10 | Pioneer VSX LX-52 | Focal Chorus 716W | Monitor Audio Radius 90HD10 | PS3 Slim | Dune HD Base 3.0

fugazi_2009

Citaat van: avatar op september 23, 2010, 18:55:34
'The Name of the Rose' is een disc die ik ook graag zou zien verschijnen in mijn collectie! Maar je weet dat deze editie alleen de duitse dub bevat?

Oh bugger, helemaal niet op gelet. De laatste tijd al zo vaak duitse BD's gekocht waarbij dat nooit een probleem was. Mwah, dan geef ik hem wel aan een duitse collega, die 13 euro overleef ik ook wel weer.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Citaat van: celerontje op september 23, 2010, 21:41:12
Niet mogelijk om te annuleren?

Ik vermeld altijd pas iets als ik het daadwerkelijk hier thuis heb liggen  ;D (Anders kon ik nu nog een hele lijst gaan toevoegen met alle leuke releases die in Oktober komen). Liep gisteren door de Saturn in Dusseldorf en daar zag ik hem liggen en zonder goed op te letten dus gewoon mee genomen. Maar zoals ik al zei, maak er een duitse collega wel blij mee hopelijk. Dat is dan weer het voordeel van in een internationaal team werken.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

avatar

Dit is idd een van die uitzonderingen ??? distributierechten 'probleempje' als ik me goed herinner. Erg jammer want er bestaat bij mijn weet (nog) geen andere editie.

fugazi_2009

Citaat van: avatar op september 24, 2010, 00:07:13
Dit is idd een van die uitzonderingen ??? distributierechten 'probleempje' als ik me goed herinner. Erg jammer want er bestaat bij mijn weet (nog) geen andere editie.

Volgens mij ook niet nee.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Delicatessen (nr 237) en Mulholland Drive (nr 391)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one