welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

fugazi_2009

The Road, Tokyo Story (nr 67), Sunrise (nr 250)



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Bad Lieutenant - Port of Call New Orleans

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

3 Delen: The Mummy voor samen 24 euro (nostalgie, mooie vrouw)
3 Delen: The Librarian voor 15 euro (huren of kopen maakt dan niets meer uit :D )
Deel III van Ice Age (deel III miste ik nog op BD)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R


fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Grindtegel





vandaag door tnt bezorgd met een rekening van 21euro  :o  vraag me af hoe ze bij tnt 21 euro durven af te tikken op 2 import bluraytjes, ik gaat maar eens in protest.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

fugazi_2009

Citaat van: Grindtegel op augustus 19, 2010, 19:28:59




vandaag door tnt bezorgd met een rekening van 21euro  :o  vraag me af hoe ze bij tnt 21 euro durven af te tikken op 2 import bluraytjes, ik gaat maar eens in protest.

Simpel, volgens mij rekent TNT iets van 12.50 administratiekosten
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Grindtegel

ja ik had al zo'n idee dat ze je op zo'n manier een oor aannaaien.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

svmnb

Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Ronin79

Vanavond bij de MM in Arnhem gekocht:




The Road





The Book Of Eli


Samen voor € 22  ;)

Snutchz

er zijn 'n aantal films die ik kan blijven zien... en één daarvan is



..en wat zijn die zeldzaam  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

avatar

Een van mijn favorieten Johnny depp rollen. En het bewijs dat Hunter Thompson de echte 'Jack Sparrow' was :tongue2:

Snutchz

*Dogs fucked the Pope.. no fault of mine* .. *Did they pay you -hips- to screw that bear?*  :hehe:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

fugazi_2009

Citaat van: SillentWolf op augustus 19, 2010, 23:12:19
Vanavond bij de MM in Arnhem gekocht:




The Road





The Book Of Eli


Samen voor € 22  ;)


Da's geen slechte prijs, hoe komt dat zo?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79


We kregen van de week de MM folder in huis, waar deze 2 films instonden.
De aanbieding zou alleen gelden in Arnhem, dus zijn we er gisteren naar toe gereden.

Zelf wonen we niet in Arnhem, maar voor die prijs, was dat een ritje waard  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Ronin79

@ Snutchz


Die betaalde mijn vriendin.  :P

Zij ging baby kleertjes kijken, en ik naar de MM  ;)

djaxx

Citaat van: SillentWolf op augustus 20, 2010, 15:39:13
@ Snutchz


Die betaalde mijn vriendin.  :P

Zij ging baby kleertjes kijken, en ik naar de MM  ;)

Zo gaat het hier ook wekelijks, heerlijk!

Former member 78


Ronin79

@ Djaxx


Vaders hebben daar het geduld niet voor, ..... uren lang kijken hoe je vriendin of vrouw, met je dochter
kleren aan het uitzoeken zijn. Zet mij dan maar in een audio zaak, of bij een MM  ;)

Former member 78

Citaat van: SillentWolf op augustus 21, 2010, 00:51:47
@ Djaxx


Vaders hebben daar het geduld niet voor, ..... uren lang kijken hoe je vriendin of vrouw, met je dochter
kleren aan het uitzoeken zijn. Zet mij dan maar in een audio zaak, of bij een MM  ;)

Ik lap nog liever de ramen dan... ;D

Ronin79

Zo is het.

Soms kom je er helaas niet onderuit ... omdat je eerder bij de MM of een audiozaak klaar
bent ... dan de dames in een kledingzaak. We hebben het maar zwaar  ;)

djaxx

Citaat van: SillentWolf op augustus 21, 2010, 01:35:49
Zo is het.

Soms kom je er helaas niet onderuit ... omdat je eerder bij de MM of een audiozaak klaar
bent ... dan de dames in een kledingzaak.

:blink:Dit is me gelukkig nog nooit overkomen!

Ronin79

Of ik was zo zo snel. of hun zo langzaam  ;D