welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

stevefilmfreak54

Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 28, 2010, 21:56:59
Pirates of the Caribbean Trilogy



uit Engeland zeker? hoeveel kost ie? ach heb toch geen creditkaart
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

djaxx

Citaat van: stevefilmfreak54 op mei 28, 2010, 22:21:52
uit Engeland zeker? hoeveel kost ie? ach heb toch geen creditkaart

Ik heb de pirates box in Antwerpen bij saturn gekocht gehad voor 34euro.

skank1

Citaat van: djaxx op mei 28, 2010, 23:33:27
Ik heb de pirates box in Antwerpen bij saturn gekocht gehad voor 34euro.

dat meen je niet, zo goedkoop man  :-\
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

djaxx

Inderdaad, vondik ook toen! Ik moet wel zeggen dat ik hem de laatste maanden niet meer heb zien staan daar.

ajbeefde

Atlantis en The Big Blue

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Ronin79

Toch nog een paar besteld bij de Wehkamp, ter vervanging van mijn DVD's.

Eingelijk wou ik aankomende maand niets meer kopen, behalve Armored en Twilight New Moon,
maar het was gewoon verleidenlijk  :blush:  ;)



Tja .... ik weet het; niet de beste film, maar ik hou gewoon van Fantasy en comic / super hero films  ;)
Ik wil ze dan ook graag allemaal op BR kopen.




Deze is beter als Daredevil, maar ook hier geld .. ik wil graag zulke films op BR.




Aangezien ik ook deel 3 op BR heb, wissel ik de DVD versie in voor de BR versie.




Zelfde verhaaltje als hierboven  ;)
Alleen weet ik niet of dit de Dir. Cut is .. anders hou ik de DVD er gewoon bij.

Totale kosten voor 4 bluray films incl. verzendkosten: € 41.95  ;)



stevefilmfreak54

Citaat van: djaxx op mei 28, 2010, 23:33:27
Ik heb de pirates box in Antwerpen bij saturn gekocht gehad voor 34euro.

Da`s zeker niet duur, wou dat ze hier in kikkerland zo goedkoop waren, oke ze waren van de week op televisie maar ik verdomd het om een goeie film te bekijken met al die stome reclame tussen, waarom niet ervoor of erna ipv tussen, onbegrijpelijk.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Burdy


ajbeefde

Alice in Wonderland
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Ronin79

Voor de mensen die het interesant vinden. Er komt een nieuwe versie van; The Fifth Element op de markt.

Een reactie van Dutch Filmworks:

Dutch FilmWorks de fout toegegeven en start een omruilactie. Hieronder de reactie die Dutch FilmWorks heeft gegeven aan een van de forumleden van DVD.nl:

BLU-RAY THE FIFTH ELEMENT

In april 2010 heeft Dutch Filmworks een Blu-Ray versie van THE FIFTH ELEMENT op de markt uitgebracht. Helaas is er onlangs geconstateerd dat de rechthebbende Franse partij per abuis een verkeerde 'work-in-progress' versie gebruikt heeft. Deze versie was niet bedoeld om als eindproduct op de markt uitgebracht te worden. In een eerder bericht is ten onrechte gemeld dat het zou gaan om de originele Luc Besson versie, hetgeen wij ten zeerste betreuren.

Dutch Film Works werkt op dit moment hard aan een aangepaste versie, voorzien van correct en foutloos HD materiaal en geluid. De nieuwe Blu-Ray zal voorzien zijn van 2.35:1 beeldformaat, alsmede een 5.1 DTS-HD Master audiotrack. Bovendien zullen alle overige storende elementen (microfoon en tijdscode balk) tevens verwijderd zijn. Naar verwachting zal de nieuwe versie binnen drie weken gereed zijn en geleverd kunnen worden.


We kunnen hem binnen kort weer bestellen  ;)

celerontje

Zo zo, dat persbericht had ik al een week in m'n mailbox. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Helaas ik niet.

Waarom staat de release van Leon pas voor deze week geplant.
Ik heb de Bluray bijna een maand geleden bij de MM gekocht.

Waneer komt nu eindelijk eens de vervanger van Saving Private Ryan uit ?
In de UK waren ze 2 maanden geleden uit de schappen gehaald.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marsh

Citaat van: SillentWolf op juni  2, 2010, 18:38:00
Voor de mensen die het interesant vinden. Er komt een nieuwe versie van; The Fifth Element op de markt.

Een reactie van Dutch Filmworks:

Dutch FilmWorks de fout toegegeven en start een omruilactie. Hieronder de reactie die Dutch FilmWorks heeft gegeven aan een van de forumleden van DVD.nl:

BLU-RAY THE FIFTH ELEMENT

In april 2010 heeft Dutch Filmworks een Blu-Ray versie van THE FIFTH ELEMENT op de markt uitgebracht. Helaas is er onlangs geconstateerd dat de rechthebbende Franse partij per abuis een verkeerde 'work-in-progress' versie gebruikt heeft. Deze versie was niet bedoeld om als eindproduct op de markt uitgebracht te worden. In een eerder bericht is ten onrechte gemeld dat het zou gaan om de originele Luc Besson versie, hetgeen wij ten zeerste betreuren.

Dutch Film Works werkt op dit moment hard aan een aangepaste versie, voorzien van correct en foutloos HD materiaal en geluid. De nieuwe Blu-Ray zal voorzien zijn van 2.35:1 beeldformaat, alsmede een 5.1 DTS-HD Master audiotrack. Bovendien zullen alle overige storende elementen (microfoon en tijdscode balk) tevens verwijderd zijn. Naar verwachting zal de nieuwe versie binnen drie weken gereed zijn en geleverd kunnen worden.


We kunnen hem binnen kort weer bestellen  ;)


Gaaf!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Ronin79

Dus Saving private Ryan kan ik ergens volgende maand uit de UK of bij de FRS halen ?

Hoe zit dat dan met Leon, die ik al een lange tijd heb.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dat had ik begrepen  ;)

Ik bedoelde eingelijk, dan bestel ik het deze of ergens volgende maand.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Desondanks dat de kortingen op BR bij de Wehkamp zijn afgelopen, zat er vanoncohtend een kortingsbon in mijn mail.



Deze heb ik besteld voor € 13.95 incl. verzendkosten  ;D

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Maximus_Aurelius

Citaat van: SillentWolf op juni  3, 2010, 10:05:46
Desondanks dat de kortingen op BR bij de Wehkamp zijn afgelopen, zat er vanoncohtend een kortingsbon in mijn mail.



Deze heb ik besteld voor € 13.95 incl. verzendkosten  ;D

Deze heb ik ook besteld  :pompom: :pompom: Lang op gewacht en kan bijna niet wachten totdat hij in mijn bluray player ligt. ;) Maar geduld is een schone zaak zeggen we maar zo  :tongue2:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Ronin79

Groot gelijk heb je, alvast veel plezier met de aankoop  ;)

CoSo

Na vandaag de 100 blu-ray's gepasseerd.

Ronin
Kingdom of Heaven
Bangkok Dagerous
Jumper
Minority report
The transporter
Transporter 2
Transporter 3

Heb Next dubbel voor mijn verjaardag gekregen, deze zal ik te koop zetten in de markt.