welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

fugazi_2009

Citaat van: celerontje op mei 12, 2010, 17:29:20
UK versie is exact gelijk aan de NL versie, zoals heel vaak het geval is bij Paramount. (op de disc staan ook de UK rating logo's, bv.)

Bugger, daar zit ik met mijn UK versie.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

Nu wil ik je toch niet onthouden van de uitspraken van DFW, wat betreft de uitgave van The Fifth Element.

CitaatGeachte heer/mevrouw,

Dutch Filmworks heeft de versie van "The Fifth Element" aangekocht vanuit Frankrijk. Dit is de originele master, gemaakt op de manier waarop Luc Besson de film wilde laten zien aan het publiek.

Sony heeft deze film gereleased in onder andere Amerika. Dit betreft een alternatieve versie van het origineel waarbij Sony de film in eigen beheer heeft bewerkt. Zo hebben zij het beeldformaat aangepast, zodat het niet meer 'verspringt'. Tevens hebben zij sommige elementen in beeld weggewerkt, zoals een microfoon die in beeld komt.

De versie die Sony heeft uitgebracht is echter niet de visie die Luc Besson had voor het maken van deze film.

We willen bij deze benadrukken dat het hier niet om een foutieve versie of een productiefout gaat. U heeft dus de originele versie van The Fifth Element in uw handen, de versie die Luc Besson heeft gemaakt.

Hopelijk u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Angelo Persico


Wat een Bullshit verteld DFW  :hmmm:

Met andere woorden .... koop de film gewoon in Amerika.

celerontje

Of de Duitse versie, dan is je vriendin heel blij! :pompom:
Domme uitspraak inderdaad, maar dit komt van de PR afdeling, en PR afdelingen horen te liegen om te verkopen, snappie? :D

Citaat van: fugazi_2009 op mei 12, 2010, 18:14:38
Bugger, daar zit ik met mijn UK versie.
Er komt wel een omruilactie, no worries! ;)

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79

 :clapping:

Ben zelf niet zo gek op Duitse films. Hoewel je die vroeger ten tijde van de eerste commerciele tv ... alleen maar had.
Zie de films toch liever in hun orginele taal ... ongeachte de herkomst van de films.  ;)


Marketing gelul ... ik ken er nog wel meer, die in mijn ogen niet weten waar ze het over hebben.
Verkopers van bijvoorbeeld een MM  :P

Even serieus; het slaat natuurlijk nergens op, dat DFW zo'n bericht naar buiten stuurt.
Nu kijken we wel een keer of 3, voordat ik een film van die maatschapij ga kopen.
Wel jammer .... Leon staat ook hoog op de lijst. Ben benieuwd of die wel goed is.  ;)

Lars_Portman

Ik zag Leon, Fifth Element, Le grand Blue allemaal bij de media markt voor 15,- per film maar allemaal zonder HD audio.

Ik heb zelf franse Blu-ray van Leon. (bom duiten voor betaalt maar je hebt ook wat me zelfs keuze uit HD Sporen bij lange en korte versie van de film)

En heb tijd gelden de Fifth Element aangeschaft gelukkig dit keer ook weer  de USA versie met HD audio.

Dus zijn betere opties als die van slechte label DFW.
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

celerontje

Citaat van: SillentWolf op mei 12, 2010, 20:01:48
:clapping:

Ben zelf niet zo gek op Duitse films. Hoewel je die vroeger ten tijde van de eerste commerciele tv ... alleen maar had.
Zie de films toch liever in hun orginele taal ... ongeachte de herkomst van de films.  ;)
Ehhh, de originele taal staat er ook op, eveneens Engelse subs. (naast de Duitse)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dan zet ik toch liever de engelse subs op. Bij de duitse subs. kost mij dat meer moeite.
Duits lezen ben ik niet zo fan van.  ;)

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maximus_Aurelius

Gerorge Michael - Live in London voor 12.99 euro  :pompom: Geen geld voor een blu-ray

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

fugazi_2009

Intussen bericht ontvangen van Amazon dat er een omruilactie komt voor Saving Private Ryan, gaat dus goed komen.

Verder nog wat ontvangen:

Hairspray (nr 444), Bugsy Malone (nr 353), The Big Blue, The Double Life of Veronique (nr 414), Superman The Movie (nr 174) en Superman Returns (nr 496).




Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Lars_Portman

Citaat van: fugazi_2009 op mei 16, 2010, 21:35:48
Intussen bericht ontvangen van Amazon dat er een omruilactie komt voor Saving Private Ryan, gaat dus goed komen.

Verder nog wat ontvangen:

Hairspray (nr 444), Bugsy Malone (nr 353), The Big Blue, The Double Life of Veronique (nr 414), Superman The Movie (nr 174) en Superman Returns (nr 496).





The Double Life of Veronique  zeer mooie film. Echt mooi geschoten dat zou toch plaatje kunnen zijn op blu-ray
van de France gesproken films van Krzysztof Kieślowski.

Trois Couleurs zou dan ook nog bij moeten als die al uit is op blu-ray... ;)




Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

fugazi_2009

Citaat van: Lars_Portman op mei 17, 2010, 10:28:28
Trois Couleurs zou dan ook nog bij moeten als die al uit is op blu-ray... ;)

Die zou er inderdaad ook bij moeten, maar helaas nog niet op blu-ray.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

ajbeefde

Moviepower box 1 voor de prijs van € 19.95
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Ronin79

Vandaag bij de MM Arnhem



La Femme Nikita, van Luc Besson




Leon Directors Cut, van Luc Besson

Hopelijk vertonen deze films niet de eufels, die The Fifth Element hadden.

Nu kan ik de DVD copieen ook weer wegdoen.  ;)

celerontje

Ook verprutst.
Nikita heeft alleen de Engelse dub en beiden hebben ze geen lossless audio.

Je kan beter de USA versies halen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dat ga ik in ieder geval wel met The Fifth Element doen, tenzij een van onze europeese buurtlanden,
zoals Engeland ... ook een goede versie uitbrengt.

celerontje

Van TFE kan je ook de Duitse versie nemen, die heeft ook Engelse subs. (en Duitse, voor je vriendin :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

john2910

Vandaag gepreorderd War of the worlds op bluray.
En twister op bluray besteld. :)

Ronin79

@ Celerontje

Of ik zo blij van die duitse subs word, is een tweede. Maar het zou wel kunnen.
Misschien dat ik hem daar eens bestel ... als de prijs goed is.  ;)

fugazi_2009

De duitse Leon heeft ook HD audio, maar geen engelse subs.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

Oh .... ik heb liever ook engelse subs. Is altijd makkelijk.

Duitse subs, hoeven niet perse. In mijn geval het liefst niet,
Van haar hoeft het ook niet perse (zei ze net  :pompom:  )

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Leon heb ik vanmiddag gekocht. Zal die eerst eens gaan bekijken.
Maar die van TFE is een erg mooie prijs.

Zal hem binnenkort gaan bestellen.