welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Ronin79


Lars_Portman

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Madhouse

1408 (zie post numer)  :devil:

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

MaxxMark

Vandaag Chronicles of Narnia 2, Golden Compass en StarGate 15th Anniversary besteld.

Ben benieuwd wanneer het binnen komt :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

steves

Wegens de goede reviews ook maar even Monsters en Co gehaald.
Ook The Wild meegebracht,deze moet zeker niet onderdoen kwa beeld!

Robbert54

monsters inc is absoluut een goede blu-ray!
schaf ook: a Nightmare before christmas aan! is misschien nog wel beter!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MaxxMark

Citaat van: MaxxMark op december 20, 2009, 23:14:04
Vandaag Chronicles of Narnia 2, Golden Compass en StarGate 15th Anniversary besteld.

Omdat ik me realiseerde dat ik narnia 1 ook nog niet had vandaag ook maar Narnia 1 en V for Vendetta besteld.

(scheelt me weer 50gb aan hdd ruimte :P)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

Je kan beter de box met Narnia 1 én 2 bestellen, stukken goedkoper!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MaxxMark

Citaat van: celerontje op december 21, 2009, 22:07:26
Je kan beter de box met Narnia 1 én 2 bestellen, stukken goedkoper!

Dat viel tegen, qua prijs, ook bij Amazon (los $22.99+$24.29 tegen de set prijs $47.49. Dan heb ik nu toch $21ct bespaard:P) . En daarbij wilde ik narnia 2 omdat die een 7.1 audio track bevatte :) En aangezien er ook versies in omloop zijn die gewoon 5.1 zijn wilde ik zeker weten dat ik de 7.1 versie had :)

Sowieso is het nu al pech aangezien de eerste order zondag was geplaatst en vandaag verstuurd was.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

Citaat van: MaxxMark op december 22, 2009, 00:52:03
Dat viel tegen, qua prijs, ook bij Amazon (los $22.99+$24.29 tegen de set prijs $47.49. Dan heb ik nu toch $21ct bespaard:P) . En daarbij wilde ik narnia 2 omdat die een 7.1 audio track bevatte :) En aangezien er ook versies in omloop zijn die gewoon 5.1 zijn wilde ik zeker weten dat ik de 7.1 versie had :)
Huh? waar heb je dat vandaan? Niet per ongeluk deel 1 en 2 door elkaar gehaald? ???
Here you go: http://www.amazon.co.uk/Chronicles-Narnia-Wardrobe-Caspian-Blu-ray/dp/B001FW8G4E/ref=sr_1_6?ie=UTF8&s=dvd&qid=1261439794&sr=8-6
Helaas heeft deel 1 geen 24 bits audio, de USA versie wel.
Deel 2 is qua audio gewoon gelijk, DTS-HD MA 7.1 (heb zelf de NL versie, gelijk aan de UK versie)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MaxxMark

Citaat van: celerontje op december 22, 2009, 00:58:34
Here you go: http://www.amazon.co.uk/Chronicles-Narnia-Wardrobe-Caspian-Blu-ray/dp/B001FW8G4E/ref=sr_1_6?ie=UTF8&s=dvd&qid=1261439794&sr=8-6
Helaas heeft deel 1 geen 24 bits audio, de USA versie wel.
Deel 2 is qua audio gewoon gelijk, DTS-HD MA 7.1 (heb zelf de NL versie, gelijk aan de UK versie)

Oh kan ook zijn wat jij zegt :P Dat ik wat door elkaar haalde :) Ik had ergens in ieder geval het gevoel dat het niet klopte. Maar dat zal dan wel zijn dat deel 1 andere audio tracks had.

Amazon is niet altijd even duidelijk in wat voor track er op de blu ray zit (ik zag dat er soms gewoon "Dolby Digital, DTS, Dolby surround" bij staat terwijl er dan ook nog de HD tracks erbij vermeld hadden moeten zijn).

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

Free advice:
Don't believe the specs you read on Amazon!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MaxxMark

Citaat van: celerontje op december 22, 2009, 13:35:51
Free advice:
Don't believe the specs you read on Amazon!

Jôh :P Daarom ging ik gewoon naar bluray.com. Die linkt zijn titels direct naar amazon. Ik ga er daar maar van uit dat het wel klopt ;)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Audiofiel

Ik had nog maar 1 Blu-ray in mijn bezit toen ik mijn BD-speler kocht. Daar moest verandering in komen, dus maar even wat schijfjes gekocht:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Nooff


Ronin79

Toch niet allemaal in NL gehaad he .... dan is het een duur geintje  ;)

celerontje

Ik neem aan dat je dat zelf wel ziet op de foto. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Audiofiel

Citaat van: Nooff op december 23, 2009, 16:15:41
welke crisis hadden we het over?  :D

Welke crisis? Dat zei ik toch al? Wel een Blu-ray speler, maar slechts één schijfje. Dat was een crisis die opgelost moest worden. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Tinus_

Citaat van: Audiofiel op december 23, 2009, 15:49:07
Ik had nog maar 1 Blu-ray in mijn bezit toen ik mijn BD-speler kocht. Daar moest verandering in komen, dus maar even wat schijfjes gekocht:



Goed bezig  :clapping:
Rebuilding my HT

Audiofiel

Citaat van: SillentWolf op december 23, 2009, 16:51:33
Toch niet allemaal in NL gehaad he .... dan is het een duur geintje  ;)

28 titels komen uit NL. Ik had nog wat te besteden bij FRS. :happy:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

celerontje

Heb je afgerekend met Breukhoven? ???
Zie nog niks op het journaal! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

erwinh

Ik dacht vorige week Gladiator en Inglorious Basterds te hebben gekocht, maar ik denk dat ik na 70 goede internet transakties tegen de eerste oplichter ben aangelopen. Geen respons meer op de mail. Bijzonder dat mensen de boel willen tillen voor iets meer dan 2 tientjes :-[.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!