welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Mario D


celerontje

#1127
Citaat van: The Vampire op oktober  2, 2009, 03:08:00
hier ook:


UK versie?
Niet nemen a.u.b, heeft geen lossless audio. :(
Enkel normaal DTS en Dolby Digital.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2009, 20:40:19
UK versie?
Niet nemen a.u.b, heeft geen lossless audio. :(
nee had nog een bon gekregen van de mediamarkt dus lekker de nederlandse versie voor de verandering :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Die heb ik ook, de NL versie.
Prachtig!
Al zag ik één keer duidelijk wat compressiefoutjes, maar dat was alles.

Echt een hele goede film! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2009, 20:44:16
Die heb ik ook, de NL versie.
Prachtig!
Al zag ik één keer duidelijk wat compressiefoutjes, maar dat was alles.

Echt een hele goede film! :pompom:
zal m zo eens bekijken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Grappige taal trouwens, dat Zweeds.
Lijkt een beetje op op Duits en Engels, maar dan compleet anders. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober  2, 2009, 20:49:31
Grappige taal trouwens, dat Zweeds.
Lijkt een beetje op op Duits en Engels, maar dan compleet anders. ;D
aha :wacko: we shall hear
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

CoSo

Na het gespot van Matrix op Amazon gelijk gekocht en The ultimate Bourne collection ook maar mee genomen.  :pompom:

nog ff op zoek naar fast & furious box

Ronin79








Inclusief verzendkosten en ze zijn alle 3 nog gesealed € 36

ps.

Heb ik net al die BR's gekocht en mijn PS3 verkocht ... gaat mijn 360 kapot  >:(

#@$%@^&*  daar had ik helemaal niet op gerekend.

Robbert54

ai das dan weer wat minder... heb je nu ook helemaal geen BR speler meer dan??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

#1136
Jawel .... ik heb een Pioneer LX08 BR speler in de woonkamer staan, dus ik kan gewoon BR kijken  ;)
Maar ik speel ook nog wel eens een game.

Dus nu moet ik een nieuwe 360 Elite + PS3 Slim kopen. Ik denk dat ik beter even kan wachten op de 250 gig versies.
Zowel de 250 Gig Slim, als de 250 gig 360 ... of ik moet natuurlijk niet kunnen wachten (wat goed mogelijk is) ;)

Ik heb ook nog op de slaapkamer een 2e Elite, maar omdat ik stom ben geweest om de HD's te wisselen, kan ik daarmee niet online.
In de slaapkamer heb ik een orginele Elite .. in de woonkamer had ik een omgebouwde Elite. Dus als ik de schijven weer omwissel ...
word ik geband op de orginele. Voordat je het vraagt ... de meeste games die ik heb (meer dan 100) zijn orgineel  ;)

djaxx

Ik heb American gangste geruild met body of lies met iemand. Moet deze laatste nog wel bekijken.

stevefilmfreak54

Citaat van: The Vampire op september 27, 2009, 00:41:29
ha! ik had het goed! let the right one in! laat me even weten wat je er van vond.

Gisteren gekeken, niet echt een topper hoor, zeer zeker niet de BEST horror film van het jaar, zeer traag, af en toe gebeurde iets leuks, niet een film waar je uit je stoel springt, mijn vrouw is geen liefhebber van griezel en hij was zo spannend dat ze in slaap viel en dat zegt wat :bigsmile: :bigsmile:

Was wel blij dat ik hem gehuurd had en niet gekocht, misschien iets voor de echte liefhebbers, van mij krijgt hij een 5/10
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Nooff

Citaat van: SillentWolf op oktober  6, 2009, 02:30:39


Dus nu moet ik een nieuwe 360 Elite + PS3 Slim kopen. Ik denk dat ik beter even kan wachten op de 250 gig versies.
Zowel de 250 Gig Slim, als de 250 gig 360 ... of ik moet natuurlijk niet kunnen wachten (wat goed mogelijk is) ;)


Bummer zeg! Waarom niet een Slimline halen voor 277 bij MM (of Saturn) en voor 46 euro er een 320GB HDD in zetten?  ;)

celerontje

Citaat van: stevefilmfreak54 op oktober  6, 2009, 10:09:48
Gisteren gekeken, niet echt een topper hoor, zeer zeker niet de BEST horror film van het jaar, zeer traag, af en toe gebeurde iets leuks, niet een film waar je uit je stoel springt, mijn vrouw is geen liefhebber van griezel en hij was zo spannend dat ze in slaap viel en dat zegt wat :bigsmile: :bigsmile:

Was wel blij dat ik hem gehuurd had en niet gekocht, misschien iets voor de echte liefhebbers, van mij krijgt hij een 5/10
Volgens mij houdt jij sowieso niet van trage films... ;) ;D

Volgens mij had je totaal verkeerde verwachtingen bij deze film.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

@ Nooff

Dat zou natuurlijk ook kunnen ... ik zal tegen die tijd wel even bekijken, wat het goedkoopste is.

Ik baal er wel van. Net nadat ik geld heb gespaard voor een nieuwe reciever en spectral meubel .. gaat de 360 kapot.
Het geld voor een Slim heb ik wel liggen. Misschien ipv een Slim, toch maar eerst een nieuwe 360 kopen.  :unhappy:

Eingelijk heb ik deze maand te veel series en BR's gekocht ... aan de andere kant, ik kon ook niet weten dat de 360 kapot ging.
De 360 geeft sinds gisteren gewoon geen beeld meer, het is in iedergeval geen RROD  ;)

Loki999

[De 360 geeft sinds gisteren gewoon geen beeld meer, het is in iedergeval geen RROD  ;)

Had ik pas geleden ook ja.
Is het al een oude uitvoering? Die van mij is uit 2006 en die wilde ze niet meer maken.
Bij een vriend van mij hebben ze hem nog gemaakt terwijl ie uit de garantie was.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Ronin79

Ja die Elite is denk ik van 2006.
Hij is al een keer eerder gemaakt (verleden jaar), en toen hebben ze er een nieuw moederbord erin gestopt.
Het vreemde is; hij doet het wel ... maar geeft geen beeld/
Als ik de 360 opstart, maakt hij ook nog eens een schrapend geluid. het is in iedergeval ook niet de diskdrive die kapot is.
Want hij doet dit ook, als de 360 open staat.

Loki999

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en toen maar een elite gekocht, op makrtplaats staan wel een paar advertenties die hem voor 40 euro maken met garantie! Mail het probleem maar eens naar 1  van hun.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Valkyrie

#1145
Vandaag binnengekregen:

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

R


Nooff


celerontje

Citaat van: Valkyrie op oktober  6, 2009, 16:27:08
Vandaag binnengekregen:

Zo zo, jij hebt zin in een avondje ''computerfilms'' ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

stevefilmfreak54

Net ontvangen van MaNieAk;

Serenity
Goodfellas
Hellboy 2

Heb ik ook wat te bekijken, toch.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.