welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

stevefilmfreak54

Citaat van: celerontje op september 23, 2009, 00:02:18
Ben zelf erg benieuwd naar Let The Right One In.
Heb vanmiddag een stuk van de soundtrack beluisterd, echt PRACHTIG! :o

Zweeds film, recensie staat ook in de Veronica gids van volgende week, ze geven het 5*, maar ja dat doet Veronica heel snel :bigsmile: :bigsmile:
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

peterrr

Citaat van: SillentWolf op september 22, 2009, 23:54:36
Ik heb hem wel op DVD voorbij zien komen. Ik dacht in Belgie.
Is dit overigens een leuke serie ?

Verder hou ik wel van boven-natuurlijke series en films, zoals;

SkinWalkers, Angel, Supernatural, Lost, Millennium, Underworld, en ga zo maar door.

Wat trouwens ook een leuke serie is, is; Pleasantville.

Ik vind het een schitterende serie, als je wat engels kunt lees de reviews op Amazon ( zie linkje ).
Nagenoeg unaniem, ben halverwege serie 1 en ik weet zeker dat ik 2 ook wil zien.
Het speelt zich af in het zuiden van de Usa, in Bayou`s
Laten we zeggen mijn Tiener dochter (14) is wild van Twilight ( zoetig en nergens rauw).
Maar True Blood neemt A geen Blad voor de mond en er komen regel matig heftige natuurscenes in...
Dus mag zij hem (nog) niet zien. ;)

Zoek anders wat trailers.. echt heftig soms.

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Ronin79

#1077
Lijkt me een leuke serie  ;)
Hij is zeker nog niet te koop in Nederland ? (anders moet ik ze via NZB Matrix binnen hengelen)

peterrr

Citaat van: SillentWolf op september 23, 2009, 21:02:36
Lijkt me een leuke serie  ;)
Hij is zeker nog niet te koop in Nederland ? (anders moet ik ze via NZB Matrix binnen hengelen)

26-10-09  ;)

Ik heb zelf de HD Probeer versie ;)

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Ronin79

Dat kan natuurlijk ook.  ;)

Alleen heb ik geen HDX of iets in die richting, om het op te zetten.
(moet binnenkort nog aangeschaft worden).

Voorlopig ben ik de DVD versies aan het binnen halen. (seizoen 1 en 2)

djaxx

Snap niet wat iedereen zo goed vond aan twilight, vond het maar flauwe zever. Smaken verschillen zeker

Ronin79

Dat denk ik  ;D

Ik vond het in iedergeval wel een goede film.
Nu op naar: New Moon, Wolf Man en Let The Right One In  ;)

Alex Cremers

Citaat van: djaxx op september 24, 2009, 02:29:07
Snap niet wat iedereen zo goed vond aan twilight, vond het maar flauwe zever. Smaken verschillen zeker

Vooral jonge meisjes vonden hem sexy uh, goed.

stevefilmfreak54

Citaat van: SillentWolf op september 24, 2009, 03:16:35
Dat denk ik  ;D

Ik vond het in iedergeval wel een goede film.
Nu op naar: New Moon, Wolf Man en Let The Right One In  ;)

Zeker Wolfman, van de week stukje gezien in Griekenland (vakantie)
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Ronin79


djaxx

Heb me vandaag appocalypto aangeschaft  :pompom:

stevefilmfreak54

Citaat van: SillentWolf op september 24, 2009, 12:34:50
Hoe beviel die film ?

Wat de trailer van Wolfman? het was errrrrg goed, lijkt mij een goeie film voor special effects en geluiden, we moeten gewoon lekker afwachten, toch.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Tube-freak

Pas geleden Jewel of the Nile en Romancing the stone gekocht.  Verder nog de Underworld Trilogie, Jackie Brown, Resident Evil Extinction en The Merchant of Venice.  Leuke films voor een leuke prijs.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Ronin79

#1088
Van de week, via een Ebay veiling (net binnen gekregen)

Totale kosten € 25,50 incl. verzendkosten.

De 2 BluRays zijn splinternieuw  ;)






chulin

Citaat van: SillentWolf op september 24, 2009, 18:58:57
Van de week, via een Ebay veiling (net binnen gekregen)

Totale kosten € 25,50 incl. verzendkosten.

De 2 BluRays zijn splinternieuw  ;)







Mooi prijs, feli  ;)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Ronin79

Dank je  ;)

Het is idd. geen slechte prijs.
Van de week ook  nog even bieden op Wall-E (DVD.NL), misschien kan ik die ook wel voor een euro of 12 krijgen  ;)

Robbert54

Citaat van: Alex Cremers op september 24, 2009, 10:30:25
Vooral jonge meisjes vonden hem sexy uh, goed.
vind dat je de film hier echt mee te kort doet. ik dacht eerst ook dat het een beetje een Dawson's Creek film zou zijn, maar vind hem toch wel wat beter dan dat. en de manier waarop vampiers worden belicht vind ik ook wel weer een stuk origineler. maar ja, zoals Djaxx ook al zei, smaken verschillen. het is geen actiefilm a la underworld, maar de actie die er in zit vond ik dan wel weer beter dan de hele underworld film. verwacht in deel 2 overigens wel nog wat meer actie. ik ga de trailer niet kijken, wil lekker verrast worden in de bios, trailers geven tegenwoordig veel te veel weg :-\
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Ik kan je alvast vertellen, dat de trailer er erg goed uitziet  8)

Alex Cremers

Citaat van: Robbert54 op september 25, 2009, 00:58:44
vind dat je de film hier echt mee te kort doet. ik dacht eerst ook dat het een beetje een Dawson's Creek film zou zijn, maar vind hem toch wel wat beter dan dat. en de manier waarop vampiers worden belicht vind ik ook wel weer een stuk origineler. maar ja, zoals Djaxx ook al zei, smaken verschillen. het is geen actiefilm a la underworld, maar de actie die er in zit vond ik dan wel weer beter dan de hele underworld film. verwacht in deel 2 overigens wel nog wat meer actie. ik ga de trailer niet kijken, wil lekker verrast worden in de bios, trailers geven tegenwoordig veel te veel weg :-\

Het gaat mij niet om de actie maar om de inhoud. Twilight, zoals de boeken, is gericht naar tieners en het is geen geheim dat vooral de meisjes van die groep zich graag indentificeren met het hoofdpersonage. En Underworld is gewoon een zeer middelmatige B-film dat veel naar The Crow (ook een B-film) heeft gekeken.

Lars_Portman

#1094
David Lynch: The elphant man


Public Enemy Number One (Part one & Part Two)

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Loki999

Ik vond de 2 public enemy films erg goed!
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Lars_Portman

#1096
Citaat van: Loki999 op september 25, 2009, 10:23:32
Ik vond de 2 public enemy films erg goed!

Dat is ook reden dat ik ze gekocht heb.
Ik vond dit toch 1 van beste films tot nu toe dit jaar in verhuur gezien!
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

ksi

2001: A Space Odyssey (1968)
All the Boys Love Mandy Lane (2006)
Defiance (2008)
Requiem for a Dream (2000)
The Matrix (1999)
The Matrix Reloaded (2003)
The Matrix Revolutions (2003)
Unforgiven (1992)

!Matrix trilogy is nu een euro of 20 op amazon.co.uk

Perfectionist

We were soldiers, wilde deze topfilm graag op BD hebben.
Een beter forum begint bij jezelf.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!