welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ronin79

#1025
Nee ... niet verslaafd.

Ik game al een tijdje. Sinds de release van de 360, heb ik wat games gekocht. Eingelijk valt het dus wel mee  ;D

Ik vergat dat ik beneden in de schuur ook nog een Normale Xbox heb, en een Playstation. Alle twee voorzien van games.
Mijn Sega 16 Bit heb ik sinds de vorige verhuizing weggedaan, en mijn oudere PS2 .. heb ik een tijd geleden kunnen verkopen, aan een
stel studenten.

Oh ja. Mijn overgebleven collectie videobanden, heb ik een tijdje geleden aan mijn vader meegegeven. Die dozen stonden ook alleen maar in de weg.
Volgends mijn heeft zelfs mijn schoonvader nog een hele zooi van die banden op zijn zolde liggen.
Elke keer als ik een DVD kocht, dan gaf ik de videobanden aan mijn familie. Eingelijk doe ik nu hetzelfde; Elke keer als ik een orginele DVD of BluRay koop, dan geef ik de Orginele of gebrande DVD, aan mijn vader of schoonvader. Mijn pa heeft bij hem thuis ook een paar flinke kasten met films staan. Niet zoveel als ik .. maar het komt aardig in de buurt.

Verder heb ik ook nog een jongere broer van 25, die ook een aardige tik .. daarvan heeft meegekregen. Wat kan ik zeggen .... we houden oa. van films, games en muziek  ;D


EDIT:

@ Ghosty

Geen enkel probleem.  ;)

celerontje

Citaat van: Ghosty J op september 16, 2009, 01:48:20
Heren, het is een welke Blu Rays heb je laatst aangeschaft topic, voor games graag een ander topic openen! :)
PS3 spellen zijn ook Blu-ray's! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lars_Portman

#1027
Citaat van: SillentWolf op september 16, 2009, 00:33:30
idd ... nou je het zegt; we hebben nog Wolfman. Die wordt denk ik ook wel goed.

Is "Let the right one in" ook in Nederland te koop ?

Hij is dinsdag uitgekomen voor de verhuur.
En heel gek misschien maar de releas datum verkoop was 10 september al.

Edit:  mijn videotheek was een week later. verhuurdatum was 08-10-2009 in gegaan.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Ronin79

Ik was net even bij de FRS, naar di ewisten natuurlijk (zoals gewoonlijk) nergens vanaf.
Meest van de tijd; moet ik ze gaan uitleggen wat de release data's zijn van bepaalde games, cd's of films.

Misschien moet ik die toko, maar eens gaan overnemen. Je moet wel mensen in zo'n winkel zetten die er verstand van hebben ...
en de meeste hebben dat zeker niet. (Mediamarkt is ook zo'n gevalletje)

Onderwijl dat ik bij de FRS was, heb ik de volgende Bluray's aangeschaft:



Deze had ik nog niet orgineel. Nu kan ik de retail kopie aan mijn vader of schoonvader geven (DVD versie)  ;)
€ 15 betaald bij de FRS.



Hetzelfde geld voor deze film.
€ 19.99 betaald bij de FRS.

Deze film is absoluut een onder gewaardeerde film.
Ik vind het in iedergeval; een goede film.

De films heb ik dit keer niet bestel bij Amazon.uk ivm de ondertitels (voor mijn vriendin).
Ten tweede zijn deze 2 films in de UK, net zo duur als in NL  ;)




celerontje

Weet wel dat die eerste 1080i50 is, dus geen 1080p/24.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dat is natuurlijk wel weer jammer ... maar hij zal in ieder geval een mooier plaatje opleveren, als mijn huidige DVD versie  ;)

Wat zijn nu de slechtste blurays om te kopen .. qua beeld kwaliteit ?

celerontje

28 days later, want die film is bijna volledig op MiniDV in PAL geschoten.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

Citaat van: SillentWolf op september 16, 2009, 17:50:06
Dat is natuurlijk wel weer jammer ... maar hij zal in ieder geval een mooier plaatje opleveren, als mijn huidige DVD versie  ;)

Wat zijn nu de slechtste blurays om te kopen .. qua beeld kwaliteit ?


Kijk aan de zijkant.....staat er DFW. ;D

50% kans dat hij slechter qua beeld is als een buitenlandse uitgave.
50% kans dat je dvd net zo`n goed beeld heeft als de blu-ray.....

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

Lekker ongenuanceerd! ;)
Er zijn ZAT DFW BD's die wel goed zijn; ikzelf heb bv. The Aviator en 3:10 to Yuma.
Gewoon recensies lezen en op forums kijken.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

sorry,  degene die ik van DFW heb gehad of nog heb( O.a Warlords,Hero)  die zijn allemaal  de upgrade van dvd naar Blu-ray absoluut niet waard.

Zo iets genuanceerder....
Kijk anders op het DVD.nl forum en laat je verbazen ;D

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Ronin79

#1037
Ik zal daar wel even kijken  ;)


3.10 to Yuma, is dus eingelijk een uitzondering. Dan kan ik die binnenkort wel een keer bestellen.  ;)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

#1039
Taken is nu 16,99 bij de mediamarkt. is nog goedkoper dan bij Amazon.co.uk.
maar goed, ik heb m niet mee genomen, heb eerst nog wat andere films op mijn verlanglijstje staan.


let the right one in hadden ze ook trouwens voor 22.99 imo beetje prijzig, eerst maar eens internet afzoeken ;)

gladiator hadden ze er ook al btw

weet iemand trouwens op Sea Monsters 3D nog een beetje fatsoenlijk beeld heeft?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Taken is een hele gave film, KOPUHHHHH! :pompom:

Volgens mij heeft de Duitse versie van ''Let the right one in'' ook NL subs.
Tenminste, de NL uitgave heeft ook Duitse taalsporen.
Waarschijnlijk hebben die NL en D distributeur samengewerkt om de productiekosten van de Blu-ray lager te krijgen. (want je kan dan samen met 1 master doen)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

 

en deze! jeugdsentiment ;D ;D maar geen blu-ray :nopompom:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Mag ik voor een keer een DVD neerzetten:

Heroes Seizoen 2. gekocht bij het Belgische Mediadis. € 29.99 incl verzendkosten naar Nederland.
Daar mogen de nederlanders, wel een voorbeeld aannemen

Nooff


Ronin79

#1044
2 Blurays gekocht bij particuliere winkels, via Amazon.uk (nieuw gesealed)






Samen voor € 21.61 incl. verzendkosten naar Nederland.  ;D

Robbert54

had je the Prestige al een keer gezien?? absolute topfilm!  :thumbs-up:

miami vice vond ik daarentegen weer erg tegenvallen :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Ik ken hem idd al. Toen hij in Amerika uitkwam, had ik hem al binnengehaald (NZB)
Nu heb ik dan eindelijk de BR versie, de DVD; doe ik dan weer naar mijn vader of schoonvader  ;)

Het is echt een goede film.

In dezelfde tijd dat deze film uitkwam, kwam de Illusionist met; Edward Norton ook uit.
de Illusionist is dan ook een ondergewaardeerde film. Dit had te maken, omdat The Prestige betere
recensies kreeg, als de Illusionist.

Deze beide films heb ik al zeker vanaf de release in de VS, in de kast liggen. Beide vindt ik erg goed.
het enige wat ik nu nog zou moeten hebben is de BR versie van de Illusionist.
Zo kan ik dan de DVD, weer aan mijn familie geven. (en ze hebben al zo heel veel gekregen  ;D

Robbert54

ik heb ze ook allebeide gezien, maar ik vond de illusionist best wel tegenvallen. weet niet meer precies waarom. volgens mij vond ik m wat te voorspelbaar. plus dat ik the prestige wat authentieker vind qua truucs
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Klopt, dat is waar.

Hoewel The Illusionist zeker niet slecht is ... is The Prestige beter.  ;)

Sonic Circle

The Water Horse


The Pursuit of Happyness