welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Xander32


Perfect om o.a. mijn sub mee te testen en in te regelen :headbanging:.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Cremers

Citaat van: Kjelt op september 12, 2009, 10:40:21
??? welke tweedehandswinkels ? Kun je eens namen url's geven? Klinkt interessant tenzij je de markt hier op het forum bedoelt die ken ik al  :D

Ik bedoelde van die echte, kleine winkeltjes waar ze tweedehandse DVD's en CD's verkopen. Er is namelijk buiten het internet ook een echte wereld.  ;)

mvdveek

Citaat van: Alex Cremers op september 12, 2009, 11:31:39
Ik bedoelde van die echte, kleine winkeltjes waar ze tweedehandse DVD's en CD's verkopen. Er is namelijk buiten het internet ook een echte wereld.  ;)

You lie! Blashemy   ;D
Showcase  ||  Pioneer KRP-600A || Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

Kjelt

Citaat van: Alex Cremers op september 12, 2009, 11:31:39
Ik bedoelde van die echte, kleine winkeltjes waar ze tweedehandse DVD's en CD's verkopen. Er is namelijk buiten het internet ook een echte wereld.  ;)
Daar zeg je het, die tweedehands winkeltjes ken ik die verkopen lp's uit de jaren 60 en 70  :D
Die tweedehandswinkeltjes die blu-rays verkopen die ken ik niet althans niet in de echte wereld van Eindhoven maar ik laat me graag voorlichten daarom mijn vraag  ;)

ksi

2001 A Space Odyssey
Unforgiven
Requiem for a dream

samen 28 euro amazon.com

Madhouse

Voor vriendinlief  ;) (en tevens gewoon een leuke film)

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ronin79

Vanmiddag bij Amazon.uk besteld:

Death Race - Jason Statham
Hancock - Will Smith

Verder het album van Duffy: Rockferry (Special Edition - 2 CD).
Dit album kost bij de FRS € 25 .... bij Amazon € 6,50  8)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

De FRS is veel te duur.

Vanmiddag heb ik eens gekeken hoe duur Lost 4 en Heroes 2, moesten kosten  >:(
Moet je eens voor de lol kijken, hoeveel je betaald voor Prison Break Season 4 .... dit is echt te zot voor woorden.
Ga maar eens op het internet kijken, bij Nederlandse online shops. Die zijn vaak nog veel duurder als de FRS  :devil:

Vindt je het gek dat veel mensen hun producten liever over de grens willen en gaan kopen.
Als je in Nederland gemiddeld € 50 betaald voor Lost 4 (sommige shops waren zelfs veelk hoger) en Engeland heeft hem voor een euro
of 28 liggen .. waar koop je hem dan ?

Soms heeft de FRS wel een leuke aanbieding .... heel soms.

Ik koop tegenwoordig nagenoeg al mijn; CD's - DVD's - Games en BluRays in Engeland of Amerika. Deze landen weten tenminste
een fatsoenlijke prijs te vragen voor hun producten.

Het is hier in Nederland echt niet zo duur ..... omdat we allemaal bakken met geld verdienen (dat doen ze in het buitenland wel), maar omdat de
f***ing regering, de boel aan het verkl**ten is. Toevallig heb ik net gehoord (wel wat verlaat) wat de regering volgend
jaar allemaal van plan is ....  :-[   Een grote Bom op dat binnenhof gooien, en er vervolgends een grote parkeer plaats van maken.  :-X

Goed ... dat waren de frustraties van vandaag  :blink:

We gaan het weer over films hebben:

Hoe is de kwaliteit van Watchmen ?
Ik heb inmiddels de Directors Cut op AVCHD (op DVD9), maar ik wou binnenkort ook graag de normale versie kopen (Amazon).

En heeft iemand al ervaring met; Twilight ?

celerontje

Ik heb zelf de UK TC van Watchmen.
Zeer goed beeld en geluid, niks op aan te merken.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dan zal ik hem bij mijn eerst volgend bestelling ... bestellen.  ;D

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op september 15, 2009, 17:18:15
En heeft iemand al ervaring met; Twilight ?
ga m hopelijk snel bestellen! hoor er veel goeds over dus. straks even de klassieker, bram stoker's dracula kijken op BD, ben wel benieuwd naar de kwaliteit
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Twilight heb ik al een keer gezien op DVD, alleen de BluRay heb ik niet.
Deze film kan ik je in iedergeval aanraden. Ik vond het een erg goede film.

Zoals ik bedoelde; ik ben erg benieuwd, naar de
BR versie. Als deze beter is, dan de DVD versie ... dan wil ik hem graag een keer kopen.  ;)

Dracula is idd een wat oudere film. Hoe zijn eingelijk de meeste BR omzettingen van oudere films.
Films zoals; The Godfather, Good Fellas en oa. Total Recal. Deze films zijn voor een prikkie te koop bij Amazon.

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op september 16, 2009, 00:01:08
Twilight heb ik al een keer gezien op DVD, alleen de BluRay heb ik niet.
Deze film kan ik je in iedergeval aanraden. Ik vond het een erg goede film.

Zoals ik bedoelde; ik ben erg benieuwd, naar de
BR versie. Als deze beter is, dan de DVD versie ... dan wil ik hem graag een keer kopen.  ;)

Dracula is idd een wat oudere film. Hoe zijn eingelijk de meeste BR omzettingen van oudere films.
Films zoals; The Godfather, Good Fellas en oa. Total Recal. Deze films zijn voor een prikkie te koop bij Amazon.
twilight is niet NL ondertiteld he
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje


Citaat van: Robbert54 op september 15, 2009, 23:55:05
ga m hopelijk snel bestellen! hoor er veel goeds over dus. straks even de klassieker, bram stoker's dracula kijken op BD, ben wel benieuwd naar de kwaliteit
Ik ga binnenkort maar eens ''Let The Right One In'' bestellen, schijnt veeeeeeeeel beter te zijn dan Twilight. (qua films in 't zelfde gerne)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

@ Robbert

Helaas is de versie in engeland niet ondertiteld.
Misschien kun je hem op marktplaats wel wat goedkoper krijgen.

@ Celerontje

Dat kan ook een mooie film wezen. Ik heb net een trailer bekeken.
Waneer komt deze eingelijk uit, en in welke taal is deze film.

Wat trouwens ook een mooie trailer is, is die van: New Moon (Twilight 2)  8)
Op deze film zit ik echt te wachten  ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op september 16, 2009, 00:07:15
Ik ga binnenkort maar eens ''Let The Right One In'' bestellen, schijnt veeeeeeeeel beter te zijn dan Twilight. (qua films in 't zelfde gerne)
ik ben ook nog steeds benieuwd naar the Wolfman O0

let the right one in is al uit
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

idd ... nou je het zegt; we hebben nog Wolfman. Die wordt denk ik ook wel goed.

Is "Let the right one in" ook in Nederland te koop ?

celerontje

Yepz, is een Zweedse arthouse film.
Maar doordat-ie zo populair is, heeft-ie ook een Nederlandse Blu-ray release gekregen. :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dat is mooi om te horen. Ik zal hem op mijn verlanglijstje zetten.  ;)

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op september 16, 2009, 01:01:37
Dat is mooi om te horen. Ik zal hem op mijn verlanglijstje zetten.  ;)
wordt die van jou ook steeds langer en langer en langer en langer en langer en... langer?? ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik heb niet echt een grote lijst, maar als ik een leuke titel voor een lage prijs zie.... BINGOOOOOOO!!!!!!!!!!!! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

#1022
Hij is echt lang aan het worden.

Er staan nog zoveel dvd's en BR's op de lijst ... die kan ik nooit kwijt in mijn zwarte stalen archief kast (en).
Een kast heb ik al helemaal vol. Daar zitten meer dan 1000 DVD's in.

Het is een uit de hand gelopen hobby (collectie) ..  kijk maar:

* Ruim 1000 DVD's
* 40 BluRays
* 4 x HD-DVD
* 80 Xbox 360 Games (orgineel)
* 40 Xbox 360 Games (gebrand)
* 20 PS3 Games
* 150 CD's boven in huis ... Ruim 200 beneden in de kelder (schuur)

Daarnaast heb ik nog wat media files, op een paar externe schijven staan (prive gebruik)

* 50 AVCHD Films
* 40 DVD's
* 2600 muziek albums
* 10 Xbox 360 games

Mijn vriendin zei al; vol = vol.  
Ik heb anderhalve archiefkast tot mijn beschikking, dus dat moet voldoende zijn. (hoop ik)  ;D
Nu maar hopen dat, wat er op mijn verlang-lijstje staat ... in die kast gaat passen  ;)

Robbert54

 :wacko: wat een spellen zeg! zo verslaafd?? ik koop spellen alleen als ze me echt de moeite waard lijken. zelfde met films.

mijn verlanglijstje qua spellen is op dit moment nog:

Uncharted 2
Assassin's Creed 2
Splinter Cell
GT5
Alan Wake
en huppeldepup Rain :-* heavy dacht ik..

en qua blu-ray

Twilight
The Bourne Trilogy
Dinosaur
Ice Age 3
Transformers 2
Angels & Demons
Leon

en meer kom ik zo niet op :yawnee:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghosty J

Heren, het is een welke Blu Rays heb je laatst aangeschaft topic, voor games graag een ander topic openen! :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase