welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

ik wacht eerst de mail van universal nog even af.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Volgens mij krijgt Duitsland inderdaad een witte steelbook, het staat er nadrukkelijk bij, incl. cover met FSK logo.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!


celerontje

Blood Diamond heb ik zelf ook gekocht, (Met Franse cover :D) erg goed beeld en geluid!
Deze film is met anamorphic Hawk lenzen geschoten, dat ziet er erg mooi uit! :worship:

Ben benieuwd of jij het bij deze film droog houdt! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Jawel hoor, is niet mijn eerste keer dat ik hem ga zien.
Nu gekocht juist vanwege het goede beeld en geluid inderdaad!

Robbert54

Citaat van: celerontje op augustus  2, 2009, 00:52:16
Blood Diamond heb ik zelf ook gekocht, (Met Franse cover :D) erg goed beeld en geluid!
Deze film is met anamorphic Hawk lenzen geschoten, dat ziet er erg mooi uit! :worship:

Ben benieuwd of jij het bij deze film droog houdt! :D
echt een k*t film! man wat was ik blij toen er bij deze film pauze kwam, kon ik eindelijk weer even ademhalen, als je die kinderen en dat leven ziet, wat hebben wij het dan ontzettend goed.. toen dacht ik echt even, waar zeiken wij toch over soms..

eigenlijk een hele goede film dus, maar hij ligt bij mij vanaf het begin al in de kast en heb m nog niet weer gekeken, gewoon geen zin in.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

#806
Begrijpelijk.... Machtige film!

peterrr




Schitterende Film Rauw, geen "vliegende" vechtscenes.
Maar beeld ....DFW.

groet peterr


Oja, Mijn dank voor degene die me hielpen zoeken, naar dat "stukje" film in het Panasonic trailer gebeuren.. :clapping:
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

R


celerontje

Citaat van: peterrr op augustus  2, 2009, 10:51:55



Schitterende Film Rauw, geen "vliegende" vechtscenes.
Maar beeld ....DFW.

groet peterr


Oja, Mijn dank voor degene die me hielpen zoeken, naar dat "stukje" film in het Panasonic trailer gebeuren.. :clapping:
Mankeert er iets aan het beeld? ???
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

#810
Ja, ik zie veel een soort van "flikkering" in het beeld.
Vooral op de achtergrond.
Ook een hoop "Gruizige" beelden
En ik geloof dat ik veel gewone dvd`s heb die een strakker plaatje neerzetten.
Op een of andere manier zijn de DFW release`s vaak minder ( kijk maar eens op dvd.nl)

Dus niet echt een "beeld" aanrader, dat neemt niet weg dat ik een Top film vind...

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

Is die flikkering een soort van móire?
Heb je daar ook last van bij het openingsshot van The Dark Knight? (dat de camera naar het kantoorgebouw toezweeft)
Dan is het vermoedelijk een soort van scaling/processing, die ergens de zeik ingaat.

Ik denk eerder dat het beeld té goed is voor je apparatuur. ;)

Heeft je BD speler een sharpness instelling die je ergens iets lager kan zetten, misschien helpt dat?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

Geen idee,

De Sony Bd doet alles automatisch, en communiceert met het Sony beeldscherm over resolutie  ;D
Maar er komt een nieuw beeldscherm over een paar weken dus wie weet?

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

Ga toch maar eens op onderzoek uit, schuif The Dark Knight er maar eens in!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

DIE HOORT ELKE BD LIEFHEBBER IN ZIJN BEZIT TE HEBBEN!
SHAME ON YOU! :devil:

Onbegrijpelijk... :o

Klets je hier maar weer uit... :devil: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

Heel simpel,
Ben al jaren "Hollywood moe" veel special effects, veel knallen..

Nee, kan me echt niet meer boeien. :nowink:

Ben meer voor de Jean Pierre jeunet,Yimou shang e.d ;)

groet peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

Toch zou je 'm een keer moeten kijken, fantastische film!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

peterrr

Ook als je Batman begins niet je kon boeien, en de dvd afgezet hebt na het "tibet" gebeuren..
En tegelijk met de hele berg hier verkocht hebt.. ;D
Laten we er maar over ophouden, de een houd van vis de ander vanvlees, sommige allebei toch?
Maar ik zal als ik een ander scherm heb zal ik mijn mening nog eens herzien. ( misschien hebben anderen de "release"ook al gezien?)
Tenslotte is mijn "Sony Bravia" al 3 jaar oud..

En da`s al bejaard in deze "economy"

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

JCL

Citaat van: peterrr op augustus  2, 2009, 20:38:21
Ja, ik zie veel een soort van "flikkering" in het beeld.
Vooral op de achtergrond.
Ook een hoop "Gruizige" beelden
En ik geloof dat ik veel gewone dvd`s heb die een strakker plaatje neerzetten.
Op een of andere manier zijn de DFW release`s vaak minder ( kijk maar eens op dvd.nl)

Dus niet echt een "beeld" aanrader, dat neemt niet weg dat ik een Top film vind...

groet peterr


Klinkt als een ghosting achtig iets. Had er wel eens last van (o.a. bij de genoemde Dark Knight scene) op mijn oude 32S2000. Met de 40W5500 is dat probleem opgelost Het is wel raar dat je het alleen bij DFW producties hebt, dat doet dan weer iets vermoeden in het schijfje.

celerontje

Ghosting was het absoluut niet, het was zo'n móire achtige flikkering.

Citaat van: peterrr op augustus  2, 2009, 22:43:28
Ook als je Batman begins niet je kon boeien, en de dvd afgezet hebt na het "tibet" gebeuren..
Ik vind het beide prima films.
Ik kijk graag naar de betere blockbuster, maar ook naar een Franse arthousefilm, altijd fijn, zo'n brede smaak!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

sr7000

Citaat van: celerontje op augustus  2, 2009, 21:08:42
DIE HOORT ELKE BD LIEFHEBBER IN ZIJN BEZIT TE HEBBEN!
SHAME ON YOU! :devil:

Onbegrijpelijk... :o

Klets je hier maar weer uit... :devil: :D

Ik heb The Dark Knight trouwens ook niet hoor! Vind de film nogal overrated. De Imax gedeeltes zien er leuk uit, maar zorgen ook voor een hoop onrust: Constant wisselende resolutie en beelkwaliteit. Goed beeld bij de overzichtshots, en slechter beeld bij het verhaal zelf. (hoewel die achtervolging met de batmobiel volgens mij wel weer in Imax was) Gaat mij in elk geval irriteren. Ook de overdreven stem van Batman vond ik irritant.  :tongue2:

Oftewel smaken verschillen ;) Ik vond Batman Begins een stuk leuker!  :popcorn:

Ik heb TDK momenteel trouwens wel in huis (geleend van een vriend), maar ga hem voorlopig nog niet kopen. ;)

celerontje

Dat van die wisselende beeldformaten vind ik niet zo erg, ik heb namelijk ook in de IMAX bioscoop gezien. :pompom:

Ik heb beide delen in 1 box, staat mooi in mijn kast! :clapping:

Ik vind trouwens Iron Man weer overrated, al heb ik 'm wel op BD, want 't is best een leuke film, maar TDK is toch echt beter.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

sr7000

Iron Man staat voorlopig bij mij inderdaad ook nog niet bovenaan mijn To-Buy-List. Op zich een leuke film, maar niet één om heel vaak te zien. Ik heb de 28 days/weeks later box besteld: geweldige films!

celerontje

28 days later zal qua beeld je slechtste BD worden, die film is bijna volledig op Mini-DV gedraaid met een oud type DV camera, de kwaliteit van een goed filmpje op Vimeo is beter qua beeld! :o
't Is dat je het even weet. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!