welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

KHunt-er

Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Lars_Portman

Citaat van: LittleNinja op juli 19, 2009, 20:19:20
Dat wordt de BD speler.... De Arcam blijft! :laugh:

Wanneer is alleen nog niet duidelijk. :P



De Arcam blijft zo mag ik graag horen!  ;D
Ook een Arcam liefhebber?
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

LittleNinja

Zeker! Ik heb hem nu bijna een jaar en ik geniet er nog iedere keer evenveel van als de eerste week dat ik hem had. 8)

Hij kan ongetwijfeld nog jaren mee. Komende periode wil ik hem via analoog aan een BD speler koppelen om zo meer uit BD te halen als nu via de PS3 mogelijk is. Ik zie dat jij dat al gedaan hebt met de BD80 van Panasonic?!

Citaat van: Edwinbeke op juli 20, 2009, 08:31:45

De Arcam blijft zo mag ik graag horen!  ;D
Ook een Arcam liefhebber?

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Lars_Portman

Citaat van: LittleNinja op juli 20, 2009, 09:10:56
Zeker! Ik heb hem nu bijna een jaar en ik geniet er nog iedere keer evenveel van als de eerste week dat ik hem had. 8)

Hij kan ongetwijfeld nog jaren mee. Komende periode wil ik hem via analoog aan een BD speler koppelen om zo meer uit BD te halen als nu via de PS3 mogelijk is. Ik zie dat jij dat al gedaan hebt met de BD80 van Panasonic?!



Ik heb dat inderdaad al gedaan met panasonic BD80. En had ook zo iets van had reciever nog geen 2 jaar en ben  aardig wijs met de Arcam sound. Maar ben zelf nog maar aantal maanden over op blu-ray.


Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

celerontje

Vaste cross-over van 100 HZ heb je dan, NIET doen met grote speakers.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lars_Portman

Citaat van: celerontje op juli 20, 2009, 12:14:42
Vaste cross-over van 100 HZ heb je dan, NIET doen met grote speakers.

Daar zullen meningen over verschillen. Heb altijd op 80 tot 100hz cross-over gedraait met deze Arcam en speakers.
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

LittleNinja

Bij mij staat hij op 80Hz... precies ook de waarde waar de Oppo BD83 hem heeft zitten.

Citaat van: celerontje op juli 20, 2009, 12:14:42
Vaste cross-over van 100 HZ heb je dan, NIET doen met grote speakers.

Hoe bevalt de overstap naar BD en vooral de analoge verbinding?

Citaat van: Edwinbeke op juli 20, 2009, 11:39:52

Ik heb dat inderdaad al gedaan met panasonic BD80. En had ook zo iets van had reciever nog geen 2 jaar en ben  aardig wijs met de Arcam sound. Maar ben zelf nog maar aantal maanden over op blu-ray.



"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

celerontje

Ik heb zelf de BD55, (ook 100 HZ X-over) maar draai met satellietjes, dus in dit geval is 't prima.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lars_Portman

Citaat van: LittleNinja op juli 20, 2009, 12:45:12
Bij mij staat hij op 80Hz... precies ook de waarde waar de Oppo BD83 hem heeft zitten.

Hoe bevalt de overstap naar BD en vooral de analoge verbinding?



Ik heb nooit geen PS3 gehad dit is mijn eerste Blu-ray speler.
Eigenlijk bevalt heel goed het is een grote stap voor waard in geluid. En daarbij ook rekening gehouden met de kabels gebruikt heb voor analoge verbinding. Die zijn heel strak en eerlijk dus komt mooi tot zijn recht.



Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

LittleNinja

En die waren duurder dan de speler zelf??

Citaat van: Edwinbeke op juli 20, 2009, 12:55:12

...

... En daarbij ook rekening gehouden met de kabels gebruikt heb voor analoge verbinding. Die zijn heel strak en eerlijk dus komt mooi tot zijn recht.




"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Lars_Portman

#685
Citaat van: LittleNinja op juli 20, 2009, 13:55:11
En die waren duurder dan de speler zelf??


Aan prijs kun je niks meten.  Dus maakt vrij weinig uit wat ze gekost hebben. (gezien de man die ze maakt onder 60% winkel prijs zit met veel kabels die onder andere merknamen ook gemaakt worden)

Edit: Een beetje gedachte geven wat dit setje kost: €270,-. Das zo'n €90,- per setje.
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

LittleNinja

Hehehe... Aangezien ik die kerel niet ken moet ik me wenden tot het normale circuit. ;)
En dan moet ik me afvragen welk bedrag ik moet investeren t.o.v. de investering van de BD speler. Om in dat geval kabels te kopen van € 500, terwijl de speler dat ook kost, lijkt me dat niet een gezonde verhouding.

Citaat van: Edwinbeke op juli 20, 2009, 13:59:23
Aan prijs kun je niks meten.  Dus maakt vrij weinig uit wat ze gekost hebben. (gezien de man die ze maakt onder 60% winkel prijs zit met veel kabels die onder andere merknamen ook gemaakt worden)


"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Lars_Portman

Citaat van: LittleNinja op juli 20, 2009, 14:46:51
Hehehe... Aangezien ik die kerel niet ken moet ik me wenden tot het normale circuit. ;)
En dan moet ik me afvragen welk bedrag ik moet investeren t.o.v. de investering van de BD speler. Om in dat geval kabels te kopen van € 500, terwijl de speler dat ook kost, lijkt me dat niet een gezonde verhouding.


Ik kan je zo kennis laten maken hoor met die man.  ;)

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

LittleNinja

#688
Hahah.. Volgende keer misschien. Bedankt!  :thumbs-up: Ik moet momenteel eerst wat andere zaken oplossen voordat ik verder ga met aanschaffen van audio gerelateerde zaken.

Citaat van: Edwinbeke op juli 20, 2009, 14:49:28
Ik kan je zo kennis laten maken hoor met die man.  ;)


"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Lars_Portman

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

celerontje

Eindelijk binnen van AxelMusic.com (moest opnieuw verzonden worden, etc)


USA versie met NL subs! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

sr7000

Citaat van: celerontje op juli 21, 2009, 14:40:07
Eindelijk binnen van AxelMusic.com (moest opnieuw verzonden worden, etc)


USA versie met NL subs! :pompom:

Vette film! :popcorn:

celerontje

#692
Blinde aanschaf, ik verwacht er veel van!
Helaas is-ie nogal geflopt in de bioscopen, maar dat komt door het sombere thema, dat spreekt niet zo'n groot publiek aan.

Maar de critici zijn lovend, dus hopelijk ik straks ook! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

sr7000

Ik heb zelf de dvd ervan, en die klinkt en oogt al erg goed. Lekkere sfeer, mooie muziek erbij. o.a. van King Crimson. (geweldige band)
Een terechte 8.1 op IMDB.

celerontje

Ben erg benieuwd naar het geluid, want er zitten veel ''loopshots'' in, waarbij het omgevingsgeluid helemaal om je heen draait, meen ik gelezen te hebben.
Dat zal wel goed tot z'n recht komen in DTS-HD MA 24 bit! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Effe lachen na alle perikelen? ;)

*PANG* ''Ik ben niet dik! :D
Meesterlijk stukje! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

#696
Kan kloppen, de CIA ''Celerontje's Intelligence Agency'' zit achter je aan! :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!


KHunt-er

Gisteren een paar BluRay's ontvangen van Kippekop: 8)



Ik kan weer even vooruit.. :popcorn: :popcorn:
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Mario D

Meegebracht uit Londen voor 12 Pond per stuk.
Ik ga emigreren denk ik.  :smile: