welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ajbeefde

#375
Oorlogswinter...... komt vanavond toch niets op tv dus bd er in en onderuit....  ;)

edit; net gekeken, mooie film met een goed verhaal.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Marco88

Nieuwe 007 en Sin City.... Omdat ik nog een kado bon had liggen  O0

roadrunnerguido

Transformers bleek een 2 disc edition te zijn, maar de hoofdfilm ontbrak, dus terug naar de MM, maar transformers was uitverkocht dus heb ik in to the blue maar meegenomen. Opzich geen straf om te kijken dacht ik zo  O0 Wel een super service van de MM

Citaat van: roadrunnerguido op april 24, 2009, 13:28:48
Even bij de MM geweest geweest gisteren....

3 voor 40 euro
The Bourne identety
The Bourne supremacy
The Bourne Ultimatum

2 voor 30 euro
Taladega nights
Transformers
Hero wanted
gone in 60 seconds ( dacht ik )

LCD - Sharp LC 37XD1E
Receiver - Marantz SR 7500
Bluray - Sony BDP S550
DVD - Philips 5980 Fronts en Surround Kef Q1 Center JBL.... Sub Sony....

Robbert54

Citaat van: roadrunnerguido op april 27, 2009, 07:51:49
Transformers bleek een 2 disc edition te zijn, maar de hoofdfilm ontbrak, dus terug naar de MM, maar transformers was uitverkocht dus heb ik in to the blue maar meegenomen. Opzich geen straf om te kijken dacht ik zo  O0 Wel een super service van de MM


huh hoezo super service? waarom koop je een film? om de film.. toch?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

roadrunnerguido

Dat is waar, maar mijn ervaring verteld mij dat ze meestal proberen er onder uit te komen.
Zo van U kan de disc er ook hebben uitgehaald.
Bij de MM zeiden ze gewoon zonder na te denken "oh dat is vervelend ik zal u een andere halen"

En dat noem ik goede service  8)
LCD - Sharp LC 37XD1E
Receiver - Marantz SR 7500
Bluray - Sony BDP S550
DVD - Philips 5980 Fronts en Surround Kef Q1 Center JBL.... Sub Sony....

raMniv

"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

KHunt-er

Pirates Of The Caribbean Trilogy, via dit forum!

Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Sonic Circle

King Arthur: Directors Cut
Chronicles of Narnia: Prince Caspian
Pirates of the Caribean: At Worlds End

celerontje

Mooie films!
Heb je PotC 1 en 2 al op Blu-ray?
Ik heb ze alledrie in een box.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Die box met een vieze vingerafdruk ;)?

Nee die 2 heb ik nog niet, enkel deel 3 was met NL subs in 3 voor 2 aktie bij Amazon.co.uk.
Deel 1 en 2 probeer ik via EazyDVD te bestellen waar ze wel met NL subs zijn te krijgen.

celerontje

De box is weer gepoetst hoor, BLING BLING!
In de UK heeft inderdaad alleen deel 3 NL subs, ik snap 'm! :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dutchie

Vanmiddag bij de MM gehaald. Jammer dat bij de BD geen extra cd zit met de muziek. Die had ik toch ook wel graag willen hebben, maar om daar nou de DVD versie voor te gaan kopen....
Blijft heel apart om je achterneef in de hoofdrol te zien.



Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

Sonic Circle

Geef je neef maar een compliment als je hem ziet of spreekt, erg goed gedaan!

HTip

Ook hier Oorlogswinter, maar gekregen met de M&G afgelopen zondag.

Thanks Jean Sibelius, LittleNinja, Madhouse en Sonic Circle :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

#389
Citaat van: Dutchie op april 28, 2009, 23:22:23
Vanmiddag bij de MM gehaald. Jammer dat bij de BD geen extra cd zit met de muziek. Die had ik toch ook wel graag willen hebben, maar om daar nou de DVD versie voor te gaan kopen....
Blijft heel apart om je achterneef in de hoofdrol te zien.
Dan is je achterneef een goede acteur, prachtig ingetogen gespeeld!
Trouwens de editor van deze film, Job ter Burg, zit hier op het forum, onder de naam ''Job''

De soundtrack is al eerder los uitgebracht, voor ca. 6 euro te bestellen bij Bol.com, opgelucht? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Nooff

Citaat van: Dutchie op april 28, 2009, 23:22:23
Vanmiddag bij de MM gehaald. Jammer dat bij de BD geen extra cd zit met de muziek. Die had ik toch ook wel graag willen hebben, maar om daar nou de DVD versie voor te gaan kopen....
Blijft heel apart om je achterneef in de hoofdrol te zien.





Nice, wil hem zelf ook nog gaan halen. Lijkt me een goede film!

Off-topic:

Waarom spenderen deze uitgevers altijd zo weinig tijd in de cover art? Ik heb echt een hekel aan frontjes bestaande uit een poster  :-X

Ifeman

Zojuist bij MM Hengelo voor resp. 10, 10 en 15 euri:

   

Ghosty J

#392
hier ook: Met dank aan rednax1 vind ik hopelijk zeer spoedig in de brievenbus: *TROMMELGEROFFEL*...


Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Met dank aan rednax1 vind ik hopelijk zeer spoedig in de brievenbus: *TROMMELGEROFFEL*...
;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Aha, Deutsch mit Englische undertitels! ;D
Daarom heb ik de UK versie niet, dat is lastig met de Duits gesproken stukken, omdat er enkel full-lenght Engelse subs aanwezig zijn.
Gelukkig is er nu de A-film NL uitgave met zeer goed beeld en geluid. :smile:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Ook met een complete Duitse film zoals Der Untergang heb je geen moeite zonder ondertiteling?
Heb je die op al BD? Der Untergang?
Bij de UK versie kan je volgens mij de subs niet uitzetten, dus dan kan je beter de NL versie nemen, daarbij kan je ze volgens mij uitzetten.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Lars_Portman

#396
Me eerste 3 Bluray's
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Maximus_Aurelius

#397
Citaat van: celerontje op april 29, 2009, 22:15:19
Ook met een complete Duitse film zoals Der Untergang heb je geen moeite zonder ondertiteling?
Heb je die op al BD? Der Untergang?
Bij de UK versie kan je volgens mij de subs niet uitzetten, dus dan kan je beter de NL versie nemen, daarbij kan je ze volgens mij uitzetten.

In principe is Duits makkelijker dan Engels  ;D , alleen schriftelijk is Duits weer moeilijker. Hier ook geen enkel probleem met Duits , ik spreek het ook vloeiend en schriftelijk ook uitstekend.Moet je eens kijken als een Duitse film , serie eens NL ondertiteld wordt.Vele vinden Engels vertaalt heel slecht , met het Duits is het echt slechter gestelt.
Moet wel zeggen dat Limburgers vrij goed Duits kennen en ook andere provincies die echter tegen de grens van Duitsland wonen. Ik kan gewoon met mijn dialect in Köln en Düsseldorf weg , hun verstaan dit ook zeer goed  8)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Dirc

#398




thanx Jack voor het resizen.

Dirc

zag het idd, had al gereageerd ;D
moest het zelf nog doen...