welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

LexiconLogan

hoe groot is jouw collectie inmiddels Jack?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTip

Citaat van: Jack van Dijk op maart 15, 2009, 09:16:06
237 stuks, en er zijn er nog een stuk of 9 die ik al gekocht heb die nog binnen moeten komen
Ik denk niet dat ik je met dit tempo zal inhalen. Ik vrees dat ik dan buiten mag slapen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

Citaat van: HTip op maart 15, 2009, 09:53:02
Ik denk niet dat ik je met dit tempo zal inhalen. Ik vrees dat ik dan buiten mag slapen ;D

Heeft ze denk ik ook wel een beetje gelijk in..... uiteindelijk gaat het er ook niet om hoeveel BR's je hebt, als je de juiste maar hebt.....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

HTip

Citaat van: ajbalmere op maart 15, 2009, 09:55:20
Heeft ze denk ik ook wel een beetje gelijk in..... uiteindelijk gaat het er ook niet om hoeveel BR's je hebt, als je de juiste maar hebt.....  ;)
Klopt! Maar er zijn zoveel juiste ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

chriskras

Citaat van: Jack van Dijk op maart 15, 2009, 09:16:06
237 stuks, en er zijn er nog een stuk of 9 die ik al gekocht heb die nog binnen moeten komen

Misschien wel leuk om een fototje te posten van je collectie :thumbs-up:, heb je ze opgeslagen in kasten of op een andere manier?
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

HTip

Citaat van: Jack van Dijk op maart 15, 2009, 19:46:37
Helemaal mee eens, en ik ben de eerste om toe te geven dat mijn aankopen niet altijd weloverwogen zijn  ;D Maar aan de andere kant, wat zijn nu helemaal 230 titels uit het hele filmaanbod? Peanuts toch? Op het DVD Profiler forum heb je mensen die met dvd's tot de 5000+ club behoren, dat tikt pas aan. Ik heb natuurlijk nu mijn hd dvd collectie de deur uit gedaan, dus veel aankopen van de laatste tijd zijn vervangers daarvan op blu-ray. En daarvan is ongeveer 90% tweedehands aangekocht, dan is het nog leuk te doen.
Prima verklaring! Die zal ik onthouden voor als ik vragen krijg ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ome subtilieco


HTip

Een paar voor de collectie...

Gandi
Shooter
The Devil Wears Prada
Hellboy
Flight of the Phoenix
Speed

en nog één onderweg ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

U-571 USA BD (deze heeft het correcte AR; 2:35:1 en een zeer goede DTS-HD MA track)
Sweeney Todd (NL versie)

Beide gekocht van Nooff. :smile:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

The Dark Knight (nieuwe show-off blu-ray)
Wall-e
Reign of Fire. (valt tegen qua HD beeld)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Tropic Thunder
James Bond: The World is Not Enough
James Bond: Moonraker
James Bond: Goldfinger
Der Untergang
The Bank Job

Robbert54

#187
Citaat van: Enno op maart  8, 2009, 12:57:06
Met een waanzinnige rol van Heath Ledger. Het verhaal is flinterdun maar wel heel leuk visueel uitgevoerd.
verhaal flinterdun? hoezo? vind het voor een comic juist een heel sterk verhaal.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Citaat van: Robbert54 op maart 19, 2009, 12:51:17
verhaal flinterdun? hoezo? vind het voor een comic juist een heel sterk verhaal.

Precies, het verhaal is erg sterk, zit goed in elkaar, er wordt goed geacteerd en het geluid en de IMAX scenes zijn fantastisch. Als dit al flinterdun is, dan is de rest van de comics wel erg slecht.

Als je een flinterdun verhaal wilt, dan moet je naar de Punisher: Warzone gaan kijken....De Amerikaanse critici zeggen dat dit de ware Punisher is....wat heb je dan een verschrikkelijk slechte smaak zeg! Echt een dikke 0 die film. Doe mij dan maar de versie met Thomas Jane, die is 100x beter  :-X

HTip

Citaat van: Jack van Dijk op maart 19, 2009, 14:41:57
Ik denk dat de postbode zo langzamerhand een hekel aan mij krijgt, maar dit is weer gearriveerd:



;D Als ik een pakketje kom ophalen en ik loop naar de balie staat vaak het pakje al klaar. Wat zegt dat? ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Dat brengt mij op de vraag: ;D
Waar berg je nu je BD's op?
Je plank is allang vol...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op maart 19, 2009, 17:00:37
Dat brengt mij op de vraag: ;D
Waar berg je nu je BD's op?
Je plank is allang vol...
Alle boxen staan apart op de diffusers. Het plankje is inderdaad al vol :-X, maar is zowiezo een tijdelijke oplossing. Bedoeling is weer vertikale racks in dezelfde lijn als het DVD en CD rack ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

#192
Ja, maar niet alle BD's zijn boxen...
...dus mijn vraag is nog niet beantwoord, waar laat je de rest...?

Hoe ik het zelf doe?
Stapeltje hier, stapeltje daar... erg he? ;D
Ik zal ze nog eens op de plank zetten... ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Ik heb ook nog de mogelijkheid om de BD's en DVD's lang de muur te zetten. Ziet nog niet eens zo verkeerd uit en er loopt toch nooit iemand langs ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Maar wil je nou echt alles aan de muur gaan hangen? :o
Dat is toch geen doen met jou steeds groter wordende collectie...
Over 1 jaar heb je denk ik wel 200 BD's... ;D

Ga je trouwens ook de theatrical's van LotR op Blu-ray kopen als ze uitkomen, of wacht je jaren totdat de extended's er zijn?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Zo, da's extreem... ;D
Ik heb wel steeds als een TNT bezorger langskomt:
Heeej, die kerel heb ik eens eerder gezien... ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Ifeman

Vandaag weer een 5 tal titels binnen gekregen:

Hellboy The Golden Army
Ghost Rider Extended Edition
Constantine
Alexander Revisited
Independance Day

Ik zit nu op 25 titels.