welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

chriskras

The Matrix
The Brave One
Donnie Brasco

gehaald bij MM Den haag vandaag.. leuke films voor de collectie:) en nu nog een 4e gratis laten bezorgen, even kijken welke:)
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

ajbeefde

Citaat van: celerontje op maart  6, 2009, 18:25:52
De Sony BDP-300 kan toch toch geen DTS-HD MA bitstream uitsturen?
Je zit bij deze BD dus naar een gewone DTS track te luisteren.

Zeg ik ook, 5.1 klinkt deze ook als een klok...... maar de nwe speler kan het signaal wel aan en dan....... ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

celerontje

Maar ook al zou je het wel op volle kwaliteit kunnen decoderen, dan blijft het 5.1, zolang je geen 7.1 set hebt. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MovieMax

#153
- Iron Man: Top beeld en geluid
- The Dark Knight 2 disk SE: Reference kwaliteit beeld en geluid
- I Robot: Geluid goed en beeld soms wat wollig. Niet veel beter als de DVD.

HD formaat heeft meer zin bij nieuwere films heb ik de indruk.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

ajbeefde

#154
Citaat van: celerontje op maart  6, 2009, 21:51:41
Maar ook al zou je het wel op volle kwaliteit kunnen decoderen, dan blijft het 5.1, zolang je geen 7.1 set hebt. ;)

Misschien ben ik daar wel naar aan het kijken......  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

El Penumbra


chriskras

#156
Net weer via Amazon overgenomen voor gem. 7 euro p.s.

* 21
* Vantage Point
* Bone Collector

+ gratis via het take-3 plan; One flew over the Cuckoo's nest

Weer leuk voor de collectie (71 stuks nu 8))
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

ajbeefde

#157
Vandaag na even rondje winkelcentrum,

Stevie Wonder "Live at last"
Pinocchio 3 disc Platinum Edition, 2 x Blu-ray + DVD (kon net niet even snel het juiste plaatje vinden  ;) )
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

chulin

Citaat van: ajbalmere op maart  7, 2009, 13:56:55

Pinocchio 3 disc Platinum Edition, 2 x Blu-ray + DVD (kon net niet even snel het juiste plaatje vinden  ;) )

Is het beeldkwaliteit OK? Ik bedoel is ie vergelijkbaar met de nieuwe BD films?
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

mutiara

#159
reeds besteld maar komt pas eind mei uit;

diana krall - live in rio.
nu maar hopen dat hij regiovrij is - besteld via amazon ( uk ).

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

ajbeefde

Citaat van: chulin op maart  8, 2009, 10:19:16
Is het beeldkwaliteit OK? Ik bedoel is ie vergelijkbaar met de nieuwe BD films?

Ik heb deze nog niet de BR speler gehad....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

TJ

#161
Wordt verwacht,

- Eagle Eye
- Surf's Up
- 21

via www.thehut.com
Epson TW-5500 (PJ), Pioneer VSX-2021-K (AVR), Pioneer BDP-51FD (BD), Toshiba XE1 (HDDVD), Monitor Audio RS serie (LS)

ajbeefde

Citaat van: mutiara op maart  8, 2009, 10:43:25
reeds besteld maar komt pas eind mei uit;

diana krall - live in rio.
nu maar hopen dat hij regiovrij is - besteld via amazon ( uk ).



Zal toch wel....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

chulin

Citaat van: ajbalmere op maart  8, 2009, 11:16:38
Ik heb deze nog niet de BR speler gehad....

OK, graag je bevindingen posten AUB  ;)
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

ajbeefde

#164
Citaat van: chulin op maart  8, 2009, 11:42:28
OK, graag je bevindingen posten AUB  ;)

Blu-Ray disc zit er dus nu in..... beeld formaat is de oorspronkelijke 4:3 opname, je kunt kiezen om de zwarte balken aan de zijkant op te vullen met een beschildering......

Kwaliteit van de film is erg goed, is mooi gerestaureerd......

7.1 sound heb ik (nog) niet, dus nog geen oordeel over.  5.1 over de analoge kanalen klinkt het goed.

Als je een Disney verzamelaar bent is het natuurlijk een must om deze aan je verzameling toe te voegen.

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

MartijnR

The Dark Knight

Eerste blu-ray aanschaf. Mooi beeld icm met mijn nieuwe tv :inlove:.
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Nahpets

Met een waanzinnige rol van Heath Ledger. Het verhaal is flinterdun maar wel heel leuk visueel uitgevoerd.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

ksi

Citaat van: MovieMax op maart  6, 2009, 21:56:33
- Iron Man: Top beeld en geluid
- The Dark Knight 2 disk SE: Reference kwaliteit beeld en geluid
- I Robot: Geluid goed en beeld soms wat wollig. Niet veel beter als de DVD.

HD formaat heeft meer zin bij nieuwere films heb ik de indruk.
He, welke versie van I-Robot is het? De nederlandse ofzo? Heb geloof ik een buitenlandse versie, maar die is toch perfect. Superder kan de beeldkwaliteit eigenlijk niet zijn (ook de verschillende review sites zijn lovend over de image kwaliteit bij deze BD)

ksi

Citaat van: chriskras op maart  7, 2009, 13:46:30
Net weer via Amazon overgenomen voor gem. 7 euro p.s.

neem aan dat je 17 euro bedoelde? of gaat het nu echt als een peil naar beneden die prijzen? :thumbs-up:

chriskras

Nee ik bedoel 7.. ze waren 9,98 p.s. in ponden en het was 3=2

Omgerekend naar de euro waren ze 7 euro nog wat p.s.
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

MartijnR

Citaat van: Enno op maart  8, 2009, 12:57:06
Met een waanzinnige rol van Heath Ledger. Het verhaal is flinterdun maar wel heel leuk visueel uitgevoerd.

Film eigenlijk nog niet eens zo opgelet. Zat meer te kijken naar de kwaliteit van het beeld, ongeloofelijk wat een beeldkwaliteit levert dat op.

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

chriskras

Net weer een paar via Amazon besteld, erg goedkoop daar zeg !!

S.W.A.T
Tears of the sun
Hitch
Godfather Trilogy

Volgende week binnen en dan is de collectie 77, op naar de 100 !! :thumbs-up:
Panasonic 46'' FULL HD Plasma -- Harman&Kardon -- JBL -- PS3 -- HTPC -- Samsung BDP-1500 Bluray -- HD-Decoder Samsung 360 HR -- Nintendo Wii -- Sony 40'' LCD

erwinh

Van de week Baraka binnen gekregen, meer een soort documentaire. Alleen beelden met bijbehorend geluid. Echt ongekend fraai, bek viel open  :o en viel compleet van de bank  :hehe:, nou ja dat zijn de gebruikelijke superlatieven hier op dit forum. Maar zonder gekheid mooiste BR tnt ;)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

#174
Rondje winkelcentrum..... even aan de verzameling van Barbra toegevoegd....

Voor de liefhebbers van Barbra Streisand een must, 5.1 pcm en alle beeld opnames (incl extra's) 1080/24P
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI