Voor intekening Dune HD center BD

Gestart door J.A.F._Doorhof, november 17, 2008, 13:04:13

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=81039.0
Zie bovenstaande topic.

We gaan woensdag de units bestellen, dus voor die tijd hebben we een speciale aanbieding (lager dan de adviesverkoopprijs).
EXACTE prijs is nog niet bekend, dit word berekend aan de hand van de verzendkosten en aantal bestellingen.

Maar we garanderen een lagere prijs dan de retail prijs natuurlijk, na de eerste levering gaan we gewoon op de adviesprijs zitten ivm import/shipping/garantie.

We verwachten enorm veel van deze units, dus wees snel zou ik zeggen :D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Scippio

Hallo Frank,

Ik ben zeer geintereseerd in de HD Dune speler!
Hoe kan ik mij intekenen voor de speler??
Ik volg de link die je hebt staan maar ik kom er niet uit.

mvg
Scippio

J.A.F._Doorhof

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mscofield

Is er al een update? Of waar kan ik ook een prijsopgave aanvragen? :)

Hanky Panky

Ik zit ook wel te wachten op meer details.
Ik heb wel interesse in de Center met GB-lan aansluiting.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

J.A.F._Doorhof

Bedrijf heeft last van de economische crisis maar er is nu een oplossing als het goed is, ze verwachten eind december/begin januari te gaan leveren.
Custom installer

mscofield

Ok, ik ben benieuwd.
Ik heb nog een vraag waar ik op verschillende sites (bv mpcclub) verschillende antwoorden zie staan.

Hoe zit het met het afspelen van zware bestanden via de externe verbindingen(usb, netwerk)?
Ben benieuwd hoe dit in de praktijk is.

rbormans

Citaat van: J.A.F._Doorhof op december 15, 2008, 13:04:57
Bedrijf heeft last van de economische crisis maar er is nu een oplossing als het goed is
Wat moet ik me hier dan precies bij voorstellen?
Normaal heb je last van een crisis als je geen orders meer binnenkrijgt  :-\

J.A.F._Doorhof

Of als je een krediet nodig hebt om heel groot in te kopen of leveringen voor te financieren.
Custom installer

Toni ( JVB Digital )

Een voorspoedig 2009

JVB Digital Team

blue-eyes

Citaat van: tony2 op december 30, 2008, 13:49:12
- verwijderd -

opgelost :)

Zou je daar geen eigen topic voor openen? Ipv het topic van een andere sponsor te gebruiken? Is toch niet helemaal netjes lijkt me.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Toni ( JVB Digital )

Sorry je hebt helemaal gelijk

zo vaak posten we niet nieuw topic is geopend
Excuses aan ITC

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Annewiek

Hallo, zoals jullie weten is er 1 BD prime voor review gekomen, zie elders in het forum.
Aangezien bijna alle mensen van Dune op de CES in Las Vegas zitten wordt de nieuwe levering pas over 2 a 3 weken verwacht. Wij hopen dus eind januari te kunnen leveren. Onze bestellingen worden als een van de eerste geleverd. Helaas is er nog geen nieuws over de Dune mediacenter.

Hartelijke groeten,
Annewiek Doorhof
www.hometheater.nl
www.studioFD.nl

rbormans

Citaat van: annewiek op januari 22, 2009, 09:32:17
Zondag as vertrekt er een zending uit Israel. het is daar een gewone werkdag. dan zullen wij zo snel mogelijk de eerste units uitleveren.
Annewiek Doorhof
Van de BD prime, of van de HD center (cf. topictitel) ?

J.A.F._Doorhof

Zodra we dat weten laten we het weten.
Probleem is dat er een enorme schaarste blijkt te zijn en er dus mondjes maat word uitgeleverd.
We doen ons best om iedereen die gepreorderd heeft uit te leveren.
Custom installer

Toni ( JVB Digital )

Frank,

Word hier nu stilletjes een complete discussie verwijderd ?

Spekkie99

Citaat van: Toni ( JVB Digital ) op januari 22, 2009, 22:36:28
Frank,

Word hier nu stilletjes een complete discussie verwijderd ?

Jullie waren het toch beide eens dat het hier niet hoorde  ;)
CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: Spekkie99 op januari 22, 2009, 22:59:40
Jullie waren het toch beide eens dat het hier niet hoorde  ;)

Stilletjes dus..
Vind het best maar beetje vreemd  :) (origineel was: wederom typerend.) hetgeen niet zo was bedoeld 

J.A.F._Doorhof

Hummmm,
Typerend ?
Na ons telefoon gesprek van gisteren wat positief was afgesloten dacht ik dat de hele discussie alleen maar het product en de leverancier ten laste kwam en heb het daarom uit goodwill verwijderd.
Word nu weer tegen me gebruikt, lekker is dat.

Zal de volgende keer gewoon alles laten staan ondanks dat het niet positief is.
In plaats van dat het als positief word ontvangen is het weer iets om over te zeuren........
Je geeft zelf verschillende keren toe aan mij dat je amper dit forum kent, en dan wel zo een reactie ?

Ik doe altijd mijn best om iedereen zo goed mogelijk te vriend te houden maar ben wel eerlijk in wat ik post.
Je geeft per telefoon aan dat je niet wilt dat Annewiek verwachte levertijden van de Dune aan klanten geeft omdat JULLIE dan teveel gebeld en gemaild word, ik haal dit dus netjes weg.
Het is niet snel goed hè ?

De moderators van het HTFORUM verwijderen AMPER posts, alleen als erin gescholden word of zwaar offtopic word gegaan of als er duidelijk commercieel gepost word.
Wat hier gisteren stond is iets wat ik vond binnen gesloten duren moest blijven, en daar was je het telefonisch ook over eens.
Als je het dan toch verwijderd ziet is dit toch eerder positief dan negatief ?

Maar goed, ik vind het wel goed, volgende keer laat ik gewoon alles staan of het nu overlast bezorgt of niet, snap dan alleen niet waarom je me belt om alles door te spreken (vond dat positief en heb daarom alles verwijderd). Wij proberen alleen maar te zorgen dat klanten GOED worden voorgelicht over leveringen, producten, tekorten en positieve dingen dat is nu eenmaal hoe ons bedrijf werkt en dat doen we met de meest goede intenties, als dat dan tegen me gebruikt word waar zijn we dan in vredesnaam mee bezig.
Custom installer

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: J.A.F._Doorhof op januari 23, 2009, 08:56:52
Hummmm,
Typerend ?
Na ons telefoon gesprek van gisteren wat positief was afgesloten dacht ik dat de hele discussie alleen maar het product en de leverancier ten laste kwam en heb het daarom uit goodwill verwijderd.
Word nu weer tegen me gebruikt, lekker is dat.

Zal de volgende keer gewoon alles laten staan ondanks dat het niet positief is.
In plaats van dat het als positief word ontvangen is het weer iets om over te zeuren........
Als je het typerend vind voor het htforum waarom dan überhaupt posten Jan ?
Je geeft zelf verschillende keren toe aan mij dat je amper dit forum kent, en dan wel zo een reactie ?

Ik doe altijd mijn best om iedereen zo goed mogelijk te vriend te houden maar ben wel eerlijk in wat ik post.
Je geeft per telefoon aan dat je niet wilt dat Annewiek verwachte levertijden van de Dune aan klanten geeft omdat JIJ dan teveel gebeld en gemaild word, ik haal dit dus netjes weg.
Het is niet snel goed hè ?

De moderators van het HTFORUM verwijderen AMPER posts, alleen als erin gescholden word of zwaar offtopic word gegaan of als er duidelijk commercieel gepost word.
Wat hier gisteren stond is iets wat ik vond binnen gesloten duren moest blijven, en daar was je het telefonisch ook over eens.
Als je het dan toch verwijderd ziet is dit toch eerder positief dan negatief ?

Maar goed, ik vind het wel goed, volgende keer laat ik gewoon alles staan of het nu een product schaadt of niet, maar bel me dan ook niet meer s'avonds om alles door te praten.

Okay.

Jan

J.A.F._Doorhof

No problem, we gaan weer positief door.
Nadeel van het geschreven woord zullen we maar zeggen :D

We doen gewoon echt ons best om zo goed mogelijk het forum te runnen en daarbij zo min mogelijk dingen fout te doen, vandaar dat dit even verkeerd viel.
Maar nogmaals, geen probleem we gaan gewoon weer vrolijk door.

Je quote is trouwens van mijn post voordat ik hem aanpaste, vond hem iets te hard zoals je hem nu quote om eerlijk te zijn.
Ik waardeer het enorm dat je me belde en vandaar ook dat ik de posts verwijderde, vanmorgen schoot je opmerking me totaal verkeerd en poste toen een wat harde post (je quote) later heb ik dat wat verzacht.
Nadeel van het internet/forums is dat ALLES blijft staan en nogmaals als iets positief word uitgelegd en opgelost dan heeft het geen zin om iets te laten staan.
Dit is echt met de beste bedoelingen.
Custom installer

Toni ( JVB Digital )

Okay Frank

Mee eens , ik heb tevens mn posting beetje aangepast ( wel het org. laten staan )
prettig weekend.

Jan

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Annewiek

www.hometheater.nl
www.studioFD.nl

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Laat dit vak leeg alsjeblieft:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:

Hoeveel is 20 plus vijf min een:
Wat is de afkorting voor high dynamic range:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken